Hey Missy!!! Ben je dr weer! We moeten inderdaad gauw een datum prikken! zodat Roann zijn vriendinnetjes kan ontmoeten! Jess, hoe is t met Delano? Enne je gezicht begint weer te genezen? Roos, welkom!
Ik lees trouwens van alles over inbakeren, maar hier dus echt een eigenwijsje die begint te krijsen als een mager varken als hij zn armen niet boven de deken heeft!
@ miracles ja gaat goed met kleine man slaapt heerlijk door snachts van 12 tot 7 en hier ook krijsen als hij ingebakert ligt dus morgen ga ik het eens zonder proberen kijken of hij dat fijner vind...
Roos, wat een mooi meisje heb je zeg, ze kijkt wel wijs uit har oogjes, enne...... welkom! Over maagzuur, ik merk dat Chloë ook maagzuur terug geeft na de voeding, en de laatste dagen komt er ook een golf mee, maar ze huilt er niet bij, en kijkt wel moeilijk, maar ja, gekke bekken trekt ze vaker..... We houden het even in de gaten! Jessica, over je kaarten die er nog niet zijn, het is echt een bende bij de post, mijn zusje heeft ook al vorige week een kaart naar mij gestuurd en die is nog niet binnen. En nou hoorde ik dat er een staking aan zit te komen bij de TNT, laten we het hopen van niet. Vandaag ben ik naar het CB geweest met mijn meisje,en ze weegt nu al 4290 gram, ze groeit dus goed. Bij haar geboorte was ze 3245. Wel heeft ze een sterke voorkeurshouding, waar ik wel mijn best voor doe om haar te stimuleren de andere kant op te liggen, maar ze krijgt toch een beetje een afgevlakt hoofdje, dus komt de kinderfysio aan huis. Kijken of we met wat oefeningen de voorkeurshouding kunnen verminderen. Verder is ze helemaal goedgekeurd hahaha
Jess, ook lekker eigenwijs dus! Lara, hier heeft Roann ook een voorkeurshouding, maar heb m nu alles omgedraaid, speeltjes in de box staan aan de andere kant, bedje andersom opgemaakt enz... lijkt wel te helpen gelukkig!
miracles, ik heb dat ook geprobeerd, hielp wel even, maar ze draaide toch al snel weer haar hoofdje om. Maar we houden stug vol!
Das balen Lara! hier lijkt t wel te helpen, maar is ook nog afwachten natuurlijk! en anders ga ik de ostheopaat proberen! Zo, Roann slaapt nu lekker, hubbie is naar een kerstborrel en ik ga lekker badderen en duik dan lekker mn bedje in, tv kijken!
@ lara nou ik heb ze besteld bij webprint.nl en nog niet binnen grrrrrr hoop maar dat ze komen hij is zo leuk.....
Trieske: Dat is em, echt geweldig ding.. hij kan ook draaien zonder muziek, 2 muziek volumes en 6 liedjes Noëlle vind et super! en slaapt gelijk.. Jess: Het is erg irritant maar daar is niks aan te doen.. sta ingeschreven bij de woningstichting... maar het is gelukkig wel een groot appartement Lara1: Jaaa, ze kijkt inderdaad super wijs! En die foto is van toen ze 2,5 week was Je kan ook het aankleedkussen recht voor je leggen zodat ze de andere kant op kijkt en je dametje groeit goed zeg! Hier heeft Noëlle met de 3 standen speen op stand 1 van bibi 135cc gedronken en 2 keer een mondje terug gegeven, 1 keer na de boer en 1 keer toen alles op was en er geen boer kwam
hey meiden heb wat gevonden wat kaylee rustig maakt mssn ook iets voor jullie tis een liedje babybach is het zal um op mijn hyves zetten kun je ff luuisteren hihi
hier is er weer 1 hongerig , kleine veelvraat hahaha. Ik ga lekker op bed de voeding doen , en lekker onder de dekens een avond zappen. (kan ik lekker zelf bepalen wat ik kijk) Fijne avond.....