November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Lara aaaaaaah mooie foto!!:D
    En soooooow zeg dikke kilo gegroeid dat mokkeltje van je! Lekker hoor! hahahah voor je het weet eet ze biefstuk..lol

Ik heb Alissa gewoon d'r kleertjes aan, wel dunne, in de woombie. En dan met lakentje en dubbel geslagen ledikant dekentje. Bij ons is het dan ook koud boven 's nachts.. rond de 15/16 graden
    dus ook nog een kruik, dr bed voorverwarmen en dan leggen wij die boven de dekens als ze er in ligt

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow ben weer beetje bij gelezen :)

@ lara mooie foto van de ooievaar in de sneeuw!
    en fijn dat alles goed was bij cb! en ze groeit zeker goed!
    jammer dat ze toch beetje afgevlakt hoofdje heeft hoop dat dat snel goed komt
    EN WAT EEN geweldige foto van je meisje met die muts :D echt super!

@ miracles mooie kerst kaart!:D

3. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb ook nog een foto van mijn poepie , die wilt nu al naar buiten voor een sneeuwballen gevecht.. ze is er al klaar voor met dr wollen muts ;)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat een schattige foto

5. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Roos welkom,en hier ook een slechte drinker,100 cc per voeding...

dat ze zo slecht drinkt kan idd een virus zijn,heeft ons meisje nu ook,het rs virus.

6. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik heb weer allemaal mooie foto's voorbij zien komen!!!!!

Mijn meid drinkt nu 100/110 cc en dat gaat goed is niet te weinig toch ?? verder slaapt ze nog steeds lekker en hebben wij gelukkig voldoende nachtrust.

Sterkte voor diegene waarbij het eten/slapen niet lekker gaat.

Rosalien jeetje in een flat zonder lift wel een gedoe zo met de kinderwagen in de berging denk ik

Robijntje dochter al thuis of niet ( sorry misschien berichtjes niet goed gelezen/ iets gemist)

7. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    ben nu een beetje aan het klo.. om ook zo'n mooi filmpje als Rosalien te kunnen maken maar ja muziek erbij krijgen, denk eerst een cursus muziek downloaden nodig. geef het maar op

mevrouwtje ongeduldig

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Gisteren is hier iemand van het CB geweest, Dani weegt nu 3840 gram en is bijna 500 gram aangekomen in 2 weken tijd!

Hij drinkt nu zo'n 110-120 CC per keer en doet het verder hartstikke goed..
    Tis absoluut geen pasgeboren baby meer, dat zie je erg goed

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    jess na 2 a 3dagen had ikz e binne maar is nu druk bij de post he

miss nee hoor maar werd zat om thuis te zitten bij niels ook na 6 weken weer gaanw erken.

verder lindy mocht niet ingebakerd worden ivm spuitjes maar ze wou niet slapen dus hydrofiel doek dubbel gedaan en die om armpjes heen gedaan as soort inbaker doek en vast gemaakt met die pleister tape of hoe je het noemt en mevrouw sliep en ze kon toch d r warmte kwijt omdat alleen armpjes ingepakt zaten .(geleerd toen niels in ziekenhuis lag deden ze dat by hem hahaah)

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    lindy drinkt ook wat slechter sinds gister maar jah gaat vanzelf over.

woombie gister ook binnengekregen

11. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Hier was gisteren en vandaag trouwens ook nog niet, geen sneeuw te bekennen!

Verder gisteren alweer voor de 2e keer ongi geworden!!! :$:$:$ blehhh...
    En Roann is morgen pas 8 weken, schiet lekker op zo!

Wat gaan jullie trouwens voor anticonceptie gebruiken?
    Ik wil namelijk absoluut niet meer aan de pil!
    11 januari krijg ik een spiraaltje geplaatst, was van de week t doosje gaan halen. Heb me toch wel s afgevraagd of er niet toevallig een heel anker in zat ipv een spiraaltje, zo groot is die doos :p

12. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hallo dames, ik heb weer super leuke foto's voorbij zien komen...
    Leuk hoor, die winter... Lekker inpakken, hihi!

Ben benieuwd dan of ik me Woombie nog voor het weekend krijg. Als ik Niek in een hydrofiel inbaker, brult hij het uit, dus misschien is de Woombie beter.

Miracles, ik heb ook 2x een spiraaltje gehad. En die doos is inderdaad mega! Echt een lang ding, hahaha.
    Voor mij was het niks, dat spiraaltje.
    En m'n man was bang dat z'n piemel er als een wokkel uit zou gaan zien, whahahaha!!!!!!!!!!!!

Niek heeft voor het eerst niet gehuild na een fles! Jippie!!!!
    Hij heeft even bij mij gezeten en toen in de box gelegd op een voedingskussen.
    Keek hij lekker om zich heen, beetje zeuren als de speen er weer uit was gevallene en nu is hij in slaap gevallen.
    Eigenlijk moet ik hem nu naar boven brengen, maar hij ligt zo lekker en hier is het lekker warm..... DILEMMA!!!!!!! Wat moet ik doen?!

Wat leuk dat sommigen van jullie ook meeten, gezellig zeg!

Ik las over een portiekflat, dat iemand 4 hoog woont(weet zo ff niet meer wie)
    Maar ik dacht dat je vanaf 4 verdiepingen altijd een lift hebt!
    Niet dus...

Had gister m'n hele pad sneeuwvrij gemaakt, maar het heeft weer zo gesneeuwd, hij ligt alweer vol en nu heb ik geen zin om het weer te doen (sorry postbode)

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Lydia, vervelend dat Niek zoveel huilt, moet zeggen dat Roann na een flesje nooit huilt, valt dan zalig in slaap!

In principe ben ik trouwens ook een grote voorstander van slapen in zn bedje, maar Roann is nu toch ook wel langer wakker na een voeding en soms valt ie dan net een uurtje voor zn volgende voeding in slaap, dan breng ik m ook niet meer naar boven, maar laat m dan lekker liggen!

14. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Heb de Woombie binnen... Het is alleen wel een met een rose kraagje, hmmzzzzzz..........
    Ach, niemand die het hoeft te zien.

15. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Caithlyn slaapt ook niet altijd tussen de voedingen en als ze in slaap valt vlak voor etenstijd laat ik haar liggen en wacht ik tot ze komt dit is dan meestal 1 uurtje later.

Wat ik wel gemerkt heb is dat ik een meid heb met minder krampjes en die rustiger is nadat ik van de avent flessen op de difrax flessen ben over gestapt echt super

16. linde90

linde90 Niet meer actief

fijn zonnetje dat de krampen minder zijn.

hier had ze gisteren heel veel last er van, ze was haast ontroostbaar. Wat voel je je eigen dan machteloos zeg, als je kleintje zo een pijn heeft.
    Ik ga denk ik ook maar eens infacol of cinababy halen, dit is niet te doen.
    En zelf maar rooibosthee drinken, alle kleine beetjes helpen.
    Of zijn er hier nog meer adviezen?
    Werkt infacol of cinababy beter???

17. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Zonnetje, merk je echt veel verschil? En hoe lang gebruik je die al?

18. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Lara, ik gebruik infacol maar wil ook wel eens cinababy proberen omdat niek nog steeds veel last heeft...

19. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik gebruik de difraxfles nu sinds dinsdag en mijn meid heeft er baat bij. Moet zeggen dat ik de vorm van de fles ook handiger vind voor mijzelf.

20. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    trouwens zo gek.

de banner die verspringt ergens halverwege de dag vanmorgen was ze nog 27 dagen en nu 28 dagen ( en dat klopt ook hoor ze is nu 28 dagen oud) zeker iets verkeerds aan de instellingen gedaan.

Deel Deze Pagina