November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden: wat is er een hoop geschreven!
    Kom net thuis van avondje theater met vriendin en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat doet goed..vond het ook een lekker gevoel dat ik de kleine vent echte miste! Mijn gevoel voor hem, dat echte moedergevoel begint goed op gang te komen want ja dat gevoel miste ik de eerste 2 weken. Tuurlijk was hij mooi en schattig maar wat ik voor mijn zoon voel voelde ik nog niet voor die jongste..het is dus blijkbaar een gevoel dat moet groeien en dat doet t!

Miss knap dat je t hier neer durf te zetten! Ik heb t gevoel de nacht voor de bevalling in het ziekenhuis gehad..mijn gedachtes waren toen zoooo zwart pffff.............

enne sex not hier nog..nog vloeien enne de wond nog te gevoelig, nee hoor nog geen behoefte aan!

Meiden truste..

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    miss meschien dat je nu snapt waarom ik ben gaan werken effe wat anders als 2 kids die s nachts en overdag huilen (niet altijd maar vaak niels s nachts en dan 2 voedingen dus jah.)daarom het besluit te gaan werken werd thuis helemaal gek.

dikke knuff

3. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Effe ego
    sex!!!! toch weer fijn. deed wel beetje zeer maar.......

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh meiden die er doorheen zitten...leef erg met jullie mee, weet precies hoe jullie je voelen..

@miss..bij jur (de eerste) vroeg ik me ook af,waarom heeft niemand me verteld dat die roze wolk ook pik zwart kn zijn...Man wat was ik boos daarover.. dan had ik me kunnen voorbereiden, me kunnen inlezen etc.. hadik iig nog het idee gehad dat ik enige controle had over het geheel.. nu kon ik dat niet en werd ik langzaam gek...ik heb toen ook hele foute gedachtes had hoor..(gelukkig niets mee gedaan)

Goed dat je vn je afpraat en voel je vooral niet schuldig en absoluut geen falende moeder (zo voeld ik me namelijk wel, was er van overtuigd dat ik het verkeerd deed.. ) Das echt niet zo...dat weet ik nu...deed nl met Lisa hetzelfde en die was hartstikke rustig.. wel was ik minder onzeker (helpt al een boel) en pastte ik rust en regelmaat meer toe, maar ze is ook gewoon een ander kind...

Herkenning helpt vaak al veel, voor mij wel iig...hoop dat het snel beter wordt..

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Seks.. wel weer zin, maar veel te bang om weer zwanger te raken..condoom vertrouw ik niet.. pil mag nog niet ivm de bv en sterelisatie is nog niet gebeurd..dus dan maar "knuffelen"..hhi.. ook fijn..;)

Ik wou eigenlijk typen dat Anna afgelopen nacht weer 1voeding had gehad omdt ik haar niet wakker kreeg voor de laatste voeding..dus kwam ze om 3u..niet erg, maar ze slaapt al door en dan is dat ff slikken, maar na het lezen van jullie verhalen..IK KLAAG NIET!!! ben gzegend, met zo'n rustig kindje...tis bijna saai...ze gaat na iedere voeding weer naar boven in bed en slaapt dan tot de volgende voeding.. vaak moet ik haar nog wakker maken omdat ik weg moet ofzo en dus iets eerder moet voeden.. af en toe ligt ze als ze na de voeding wakker is in de box t kraaien en te lachen.. als ze gaat jammeren leg ik haar in bed en slaapt ze zo weer...geen krampjes, nooit spugen etc...
    Moet wel zeggen dat alshet anders was geweest dat ik me dan met nog 3 kiddies geen raad had geweten hoor...

6. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ichtus, wat een heerlijk kind, haha!

Hier gaat het ook stukken beter met de Woombie. Hij geeft zich tenminste neer... En hij heeft gister voor het eerst gelachen.
    Hij was misschien wel over vermoeid en daarom zo huilerig enzo...
    Ik leg hem ook na elke voeding (na spelen enzo, dus een uur na de tijd, als hij moe wordt) boven in zijn eigen bedje....
    Gister heerlijk van 3 tot 7 en daarna weer tot 11uur doorgeslapen. Vannacht 1x gekomen en vanochtend om half 8 weer.
    Dus dames, die Woombie is voor m ij goud waard, was net ff dat zetje wat we nodig hadden.

En sex... Tja, vanochtend konden we ons niet meer inhouden.
    Was best wel ff bang, maar deed niks geen zeer, heerlijk weer!!!
    Hahahaha....

7. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Snap trouwens niks van mijn banner.... Er staat nu 1 maand en 1 dag.
    Maar hij is op een woensdag geboren, dus dan zou hij nu toch ouder moeten zijn. Afgelopen woensdag 1 maand...
    Deze gaat met de datum... 18 nov- 18 dec, en vandaag de 19e...
    Vind het maar stom!

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hier vannacht om 12uur fles en toen om 6uur weer maar niels is 2x wakker geweest dus toch eruit gemoeten.
    ook de woombie in gebruik hahah is wel een uitvinding

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb zelfs een totale aanval gehad in de eerste 4 weken...
    Heb slechte dingen gedaan en daarna gelijk medicijnen gehaald tegen de borderline...
    Voor ik dus slechte dingen ging doen met joey...
    Ik kan niet tegen veranderingen,en alles was teveel
    Moest wennen aan deze situatie met joey

Nu een kleine 2 a 3 weken ben ik eraan gewent
    Het is ook zo dat ik het geluk heb dat hubbie en ik elkaar kunnen afwisselen met joey als het ons teveel word
    We wisten dat dit een extreem zou worden in het begin voor ons alle 2,gelukkig als ik een kleine aanval had dan hubbie niks en visa versa

We zien nu in dat joey de relaxte genen van pappie heeft haha

10. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja, super hè? Had het veel eerder moeten weten... Heb alleen die met roze roezeltjes gekregen, die heb ik er meteen afgehaald! Mijn knulletje leek echt net een meisje! Das niet stoer!

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    puzz wel fijn he da je mekaar kunt afwisselen ,dat kan ik gelukkig ook en s nachts ook ,alleen niels wil s nachts alleen ze vader hahah.

zow hier beneden is weer schoon als niels wakker is boven nog en moet nog 3 wassen wassen en dan alles vouwen en klaar.
    en donderdag lekker naar de kapper verven

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hahah nee voor een jongen niet hahah.
    lindy huilt wel effe als ze erin ligt maar laat haar gewoon liggen en dan valt ze vanzelf in slaap was wel weer effe wennen om ze te laten huilen maar het helpt wel.

13. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Bekijk bijlage 37537

Hoe vinden jullie deze dan??? Hahaha, stoer hè?!
    Mijn man heeft een poetsbedrijf en poetst motoren bij grote garages in Groningen...
    Nu kwam hij laatst thuis met deze BMW, voor Niek!!!
    Ik vind het zo'n gaaf ding! Helemaal leuk. Moeten alleen nog ff wachten eer hij er wat mee kan. ;)

14. linde90

linde90 Niet meer actief

hahaha lydia, die is stoer

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lydia wat stoer die bmw en fijn dat de woombie werkt...scheelt een boel..

@Puzz. idd fijn dat jullie elkaar kunnen afwisselen..en goed dat je jezelf zo goed kent dat jeop tijd kunt ingrijpen..Hier woonden we toen 4 hoog.. heb echt wel s gedacht "als je nu je kop niet houdt dan gooi ik je naar beneden.." natuurijk zou ik dat NIET ECHT doen, maar de gedachte alleen al.. voelde me zo waardeloos daardoor..ben toen met m naar mijn ouders gegaan, heb m daar in maxicosi neergezet en ben zelf weer naar huis gegaan...hubbie heeft m toen na t werk weer opgehaald... zelfs als ik m niet bij me had hoorde ik m nog huilen,t zat gewoon in mjn systeem...

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @lydia ben je ook 16 nov bevallen dan?? mijn banner klopt wel nl..

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wat fijn dat we hier met elkaar kunnen praten over die "zwarte wolk".

Hier is Nils gister om 21.00 uur eindelijk als een blok in slaap gevallen. Toen was hij er om 02.30 en daarna om 07.00 uur. Heb dus even lekker bij kunnen tanken. Gister nog een fles proberen te geven, maar meneer wou hem niet. Bv smaakt hem beter haha.

Oh en hier gisteravond voor het eerst sex gehad. Was best een beetje nerveus, maar het deed geen pijn. :)

Miss dikke knuff voor jou meis!

En voor de rest weet ik het even niet meer...

18. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ichtus, nee... de 18e. Maar ik reken dan weer niet van de 18e tot de 18e. Maar van woensdag tot woensdag, snap je???
    Maar maakt ook niet veel uit....

Hahaha Lautjuh, wij vanochtend... Komt door het koude weer denk ik ;)

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Haha ja dan kruip je sneller tegen elkaar aan he...hihi

20. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja, echt wel... En na een nachtvoeding ben ik altijd zooooooo koud, brrrrrrrrrrrr! M'n man is dan echt net een kacheltje waar ik tegenaan kruip ;)

Deel Deze Pagina