ja mannetje heeft ook kunne regelen om de rest van de week zorgverlof te krijgen dus is thuis ,heb t echt gehad effe maar moet ook nog werke straks maar jah is niet anders
fijn, dat je mannetje vrij kan krijgen. En hoop dat je je snel weer beter volet. Ik ken het gevoel om er even helemaal door heen te zitten. Ik heb zelf ook momenten dat ik het allemaal niet trek, maar ja gelukkig dan ook een man in de buurt die mij erdoorheen sleept en moet zeggen de laatste twee weken voel ik mij stkken beter en kan ik ook eens genieten! gr Gaby
hier een meisje dat veel te weinig groeit.. ze is tevreden, maar kennelijk is dat niet voldoende.. ze was vanmorgen (na een week) maar 58 gr gegroeid..ga haar nu vaker voeden (op mijn verzoek dan maar ) en ook snachts maar wakker maken..weet t anders ook niet....ben er wel een beetje verdrietig van... ze woog vanmorgen 3436 gram.. verder gaat t allemaal heel goed.. kids vakantie.. sneeuwpret..etc.. ik ga zo voeden en dan wat in het huishouden doen.... MEETING.jaaaah.. ik ben voor!! ga straks/vanavond ff verder reageren....koes koes
Ons meisje hebben we gisteren weer mee naar huis mogen nemen,ze heeft er vanaf woensdag dus gelegen en zuurstof gehad nog omdat ze wat benauwd was.... Ze is gelukkig een heel eind opgeknapt maar het duurt wel een paar weken nog voor ze echt de oude is weer...
Zit ook met een dilemma, 1e kerstdag zou ze gedoopt worden maar twijfel dus of het verstandig is om dat nu te doen...
@ Gepke, hier begint alisia ook een beetje een kaal plekje achter op d'r hoofdje te krijgen maar dat groeit straks gewoon weer aan...
robijntje wat fijn dat ze mee rnaar huis mag! Ichthus wat vervelend! Nu om de 3 u maar voeden?? heb je tips gekregen??? Hier viel sep de eerste week teveel af en we hebben toen ook afgekolft en af en toe een flesje gegeven zodat we wisten wat hij dronk.. Wenneke, fijn dat je man thuis is de rest van de week, zie je t werken wel zitten??
hier ook kleine man gewogen gister al weer 5800 gram pffff wij wegen gewoon zelf dus exact weet ik het niet maar al weer flinke knul....
@ Jessica, Onze kleine meid weegt nu 3800 gram,en ze scheeld maar 2 dagen met jou mannetje... Soms denk ik zou ze wel genoeg krijgen maar ze is wel tevreden na de flesjes van 110 cc en meer wil ze ook niet heb het al meerdere keren geprobeert....
Heb de flessen en spenen van avent vanaf de geboorte en vanaf het begin al doet ze ongeveer een half uur tot 3 kwartier over een fles soms dus heb vanmiddag een fles en spenen van difrax gehaald. Daar dronk ze in het ziekenhuis ook uit en heb het idee dat het beter gaat dus probeer het gewoon...
nou zijn jongentjes natuurlijk altijd wel watflinker he hoe zwaar was je meisje bij de geboorte??? délano woog 3820 hij krijgt nu 180 cc water met 6 schepjes maar moet er bij zeggen drinkt hem niet altijd leeg hoor...
ons meisje woog de laatste keer 5220 gr 180ccwater 6 schepjes en 3 schepjes nutriton drinkt m ook niet altijd leeg
Alisia was ook maar 2855 gram bij haar geboorte,en de difrax fles doet het goed, ze heeft de hele fles van 110 cc binnen 15/20 min op
Straks maar proberen of ze wat meer voeding wil,had ook het idee omdat ze er zolang over deed ze ook snel moe was en daarom ook de flessen niet leeg drinkt,het is du gewoon even zoeken naar wat het beste is en hoop dat ik het nu gevonden heb...
wat een gedoe met voedingen heh? wordt er altijd zo onzeker van hier gaat t aardig was even slopend maar geen nachtvoeding meer hoi hoi effe fotootje spammen vind dat dr ogen er zo mooi uitkomen
Claire, wat een mooi poppetje, en die oogjes...... Hier groeit de kleine ook goed op de bv, in een maand van 3245 naar 4290 gegaan. Ik ben blij dat het zo lekker loopt. En ze heeft gisteravond van 17:30 tot 23:15 geslapen, en het is dat ik haar wakker heb gemaakt voor de voeding anders was het nog later geworden. En daarna is ze om 3:30 gekomen en om 7:30. En niet huilen, niks, gewoon lekker verder slapen toen ze weer in haar bedje lag. Dit hadden we nog nooit meegemaakt, het was bijna eng hahaha. Maar ik ben weer een beetje bijgeslapen, want dat was hard nodig Straks komt mijn schoonzus de tummytub brengen en een uitleg geven. Chloë vindt het niet fijn in een gewoon badje, ze blijft zich afzetten en huilen, dus dan maar de tummytub proberen. Ik ben benieuwd.
Hallo lieve meisjes!!!!!! Ik laat even wat van mij horen, ben er nog... alive and kicking. Wat lief van jullie allemaal, al die liefs en knuffels! Krabbels, smsjes en belletje, Dat was echt super, dankje Lilage.. haha met schattige Hannes die hallo zegt... Fijn dat je hier toch je verhaal kwijt kan! Zal ff updaten; ben bij de HA geweest en van hem moest ik accuut stoppen met de pil te slikken (die was ik weer op eigen houtje gaan slikken, had nog 2 volle strips... want tsjah een 2e? NEE DANKJE nu niet...) Maar anyhow, dat bracht dus mijn hele hormoonhuishouding in de war.. nog meer f*cked up dan het al was.. achteraf heel logisch.. En nog wat dingetjes besproken, maar dat is te veel blabla voor hier. Toch vind ik het allemaal nog wel erg zwaar en moeilijk, maar nu Alissa al 3 dagen veel rustiger is en ook EINDELIJK slaapt overdag creëert dat voor mij ook meer rust in mijn hoofd.. en kan ik eindelijk de dingetjes oppakken die er nog liggen.. Kan zoooooooo niet tegen rotzooi in huis, dus dat moet moet moet moet dan. Opgeruimd=rust voor mij.. dan mag ze van mij zo weer 2 uur achter elkaar huilen als het dan toch echt moet... Maar waardoor is ze nou rustiger???? Ik maak sinds zaterdag de fles aan met rooibosthee ipv water. En het werkt gewoon.. de krampen zijn nu minimaal en dus de reflux ook, want dat leek elkaar op te heffen. En 't arme kind kan eindelijk weer poepen!! Slecht kunnen poepen kwam door de JBPM.. en extra water door de fles hielp niet meer. En nu? Lekkere volle luierssss en d'r knalpijp knetter goed, dit jaar hoeven wij geen vuurwerk te bestellen! Wat een uitkomst.. zoooooo veel beter als die kut infacol.. kreeg ze meer het zuur van had ik het idee, door die sinaasappelsmaak Dus de combinatie: Dr.Brownfles + Rooibosthee + JBPM + Woombie in de nacht = Een zeer tevreden kindje en een gelukkige mama.. tenminste deze 3 dagen al.. haha Oh en ze heeft wat engs gedaan: Gisteren bijna 7 uur geslapen, dat ik wakker schrok en dacht dat ze niet meer leefde.. ik zowat rennend naar d'r kamer toe, ligt mevrouw net wakker te worden nou jaaaaaaaa Oh ja en nog een keer een nouuuuuuu jaaaaaaaa: Jemig Lautjuh en Princi; wat lijken Mara en Nils op elkaar zeg????? Zou haast denken dat het dezelfde melkboer was..hahahaha En idd veel verschillen in gewicht, maar goed daar moet je niet naar kijken, elk kindje is weer anders!! Wij wegen tenslotte ook niet allemaal hetzelfde En verder heb ik het wel vluchtig gelezen allemaal, maar weet het zo ff niet meer... Dus ff een lekker ego berichtje Gewoon omdat het kan
Oh jah tuurlijk... Robijntje.. fijn dat je meisje weer thuis is natuurlijk!! Ik dacht er was nog iets!! Hopen dat ze gauw weer aansterkt!! Ik zou het dopen toch op een andere dag gaan doen, als dat zou kunnen..