November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    haha lara eng hè als ze ineens doen wat je "hoopt"....

2. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Miss, mooi dat het weer lekker loopt. en ego er maar lekker op los.

Hier zojuist naar cb geweest Caithlyn is in 1 maand tijd van 3565 naar 4140 gegaan en van 51 cm naar 54 cm. verder was alles goed, alleen zou ze nu op 6 voedingen per dagmoeten gaan zitten en dat is nu sinds 1,5 ineens 7 ipv 6.

ze komt dus om de drie uur en dit zou 4 moeten zijn. Nou als ze komt dat komt ze en krijgt ze te eten ( sinds gister 120 cc)

en je zal net zien nu zit er vandaag voor de 2e keer overdag 4 uur tussen de voedingen, zal ze geluisterd hebben?

3. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Miss, Ben ook bang dat als ik het dopen door laat gaan dat het dan weer fout gaat met'r.
    Net als met de verjardag van me moeder op 1 januari,mijn gevoel zegt niet gaan maar dan zegt me moeder kun d'r boven neer leggen maar ze moet toch de fles hebben... IK DOE HET NIET....

Fijn dat je naar de dokter bent geweest,en de pil eruit...
    Ben hier ook weer aan de pil weer en voel me ook gewoon niet lekker,daarvoor ook al niet en dat alles me teveel word op sommige momenten en later denk ik weer de hele wereld aan te kunnen...

4. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Zonnetje, hier zit er soms 3 uur tussen en ook wel 4 uur, als ik merk dat ze na 3 of 3 1/2 uur alweer honger heeft dangeef ik har eerder..

5. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hehe da's wel toevallig..
    Kan ook komen doordat ze toch 120 nodig is.. is hier net zo gegaan.. ze kreeg 110 en kwam te vaak op een dag en liet bij sommige flesjes ook wat staan.. toen naar 120 gegaan en ja hoor we zijn weer op schema.. haha
    Is wat met die voedingen, gepuzzel soms.

6. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    En idd als ze honger hebben, lekker geven.. ja toch?!

7. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Robijntje.. wijs besluit.. lekker thuis blijven met je meissie met de kerstdagen.
    Laat haar eerst maar lekker aansterken en beter worden.
    Dat gesleep met zo'n kleintje... nee hoor!! niet doen!

En wat die pil betreft.. als je je er kut bij blijft voelen ermee kappen hoor!! KUTHORMONEN...
    Waarom is er geen pil voor mannen.. echt waar moet ik tekenen?

8. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Idd,een pil voor mannen zou ideaal wezen...

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zo hallo allemaal...

Haha Ja Miss, Lautjuh en ik hebben dezelfde melkboer...wist je niet? Oss ligt in Drente namelijk...hahaha.

Lara...er was iets dat ik naar je wilde typen....maar wat....

Robijntje, nee lekker binnenblijven met je meisje. Eerst beter worden en aansterken!

Claire, wat een prachtdochter!

Zo net nacontrole gehad en alles was goed. Hb en bloeddruk weer op orde. Ontsteking weg. Nog niet alle hechtingen zijn opgelost en het is nog wel blauw. Maar goed het gaat nu dan toch de goede kant op. Was leuk om met de vk na te praten over het eerste deel van de bevalling (tot we naar het ziekenhuis waren dus....).
    Toen ik zei dat ik het nog goed voelde, zei ze o heb je last bij fietsen... Pff fietsen...ik moet er nog niet aan denken. Te blauw nog. Volgende week nacontrole bij de gyn. Ga ik vragen of hij een idee heeft waarom Mara scheef ingedaald lag...komt dat bijvoorbeeld door mijn bekken. En of dat ook de reden is waarom ik geen persweeen kreeg enz. Dat was waarschijnlijk de reden dat de bevalling toch best wel zwaar was en waarschijnlijk komt het ook daardoor dat Mara's nekje een beetje scheef lijkt. Heb voor haar nu een afspraak bij een manueel therapeut. Gewoon even laten checken.

Verder hebben we Mara gisteren weer gewogen. 5150 was ze nu. Een kilo meer dan bij de geboorte. Prima dus. En ze heeft nu twee lange nachten gemaakt. Ook al fijn :D.

Zo nu ga ik ff lunchen...

Oja een meeting...als ik kan...dan kom ik!

10. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Oh dat scheelt met reizen, drenthe is dichterbij dan die belachelijke carnaval provincie... :p

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oja een pil voor mannen lijk me ideaal!!
    Ik wil nu toch gewoon de pil weer gaan slikken eigenlijk. Nuvaring heb ik wel eens geprobeerd en vind ik een ellende. Spiraaltje...durf ik niet zo goed en we willen nog wel een tweede...een keer...
    Condooms...ja wel een gedoe...
    Oftewel...we weten het nog niet en het is maar goed dat ik nog even niet aan sex moet denken...

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Talk to the hand Miss....;)

13. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Waarom zegt die hand niks terug?

14. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ik snap nu ook eindelijk waar de uitdrukking; "zit je een scheet/keutel dwars?" vandaan komt.

hahaah Alissa was zo onrustig en wou maar niet slapen, nou dan maar gezellig bij mij liggen op de buik.. en toen ineens...pffffffrrrrrrt voelde de luier gewoon vol worden onder mijn hand..whahaha lekker warm, dat wel.
    Dus verschonen, beetje jengelend weggelegd.. meegezongen op de radio.. ennnnnn ze slaapt...
    Zo'n verschil van dag en nacht met vorige week..

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,
    ben tijdje nie meer geweest maar wilde jullie alleen even fijne feestdagen en een gezond 2010 wensen en ben er mssn volgend jaar weer als ik me wat beter voel:)

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Robijntje... fijn dat ze weerthuis is.. zou ook lekker thuis blijven.. dopen kan ook later nog wel.. is geen ticket to heaven hoor...(zo denkenwij iig.. kan zijn dat t voor jullie anders is..;) )
    gezondheid gaat voor he..

@Suusje.. voed nu idd om de 3u..ze lijkt sneller te drinken en dus minder snel in slaap te vallen aan de borst.. misschien dat ze nu wel genoeg er uit haalt. snachts maak ik haar nietwakker.. maar voed nu de laatste voeding eerder zodat ze rond 4.30 vanzelf komt... laatste voeding is nu rnd 22u ipv 23.30 of 00u..

@MiisMM.heerlijk hoe opgewekt je weer klinkt.. ik zie je soms gewoon stuiteren voor je pc..whahaha...

@Flex..meid.. dikke knuff volgens mij zit je er helemaal doorheen ofheb ik dat mis.. jij ook Fijne feestdagen meis.. hoop dat je je snel weer goed voelt..

@Claire.. wat een prachtfoto zeg.. idd die ogen.. BEAUTY!!!
    Ubercute...

Hier ..voedertijd.. dus bella gaat dochterlief van boven plukken.. Marijn is een beetje ziekjes.. arm ding.. nou ja..gaat ook wel weer over....

Tot snel allemaal..

17. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Claire, mooie foto!

Miss, ego er maar rustig op los hoor! Enne carnaval!!! Je weet niet wat je mist, whahaha

Princi, fijn dat de controle bij de vk goed was, nu de gyn nog! en ik ben wel benieuw wat ze voor Mara kunnen betekenen!

Flex, dikke knuff!

Robijntje, fijn dat ze weer thuis is! En ik hoop dat ze snel weer de oude is!

Wij zijn vanmorgen met Roann naar t CB geweest voor zn eerste prikjes... ahhh, mama vond t erger dan zoonlief, want hij liet geen kik (of is t kick, haha)

Verder weegt hij nu met een dikke 8 weekjes, 4930 gram en is hij 56 cm lang!

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    #638 lautjuh85, 22 dec 2009
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
    Miss wat fijn dat je er bent!!! :) En wat fijn dat het beter gaat met je meisje!

Princi ook uit drenthe? Yeah drenthe rules....En ondanks dat je meisje ook lekkere bolle wangen heeft is Nils nog steeds zwaarder hihi. Maar ze hebben dezelfde vorm van het koppie :D

Verder weet ik het even niet meer. Nils huilt nu veel meer op een dag. Slaapt minder. Is erg onrustig en spuugt veel. Waarschijnlijk last van maagzuur en reflux. Wie van jullie geeft bv en heeft dit ook bij hun kindje? En wat kan ik er tegen doen? Ik ben zo blij als hij slaapt.

Zonnetje wat voor voeding geef jij? Nils komt ook nog niet elke 4 uur, terwijl hij dat makkelijk kan hebben met zijn gewicht. Ik geef bv. Maar hij accepteert het niet als hij na 2 a 2,5 uur wakker wordt en ik probeer het met een speen.

19. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Enige wat ik voor je kan bedenken is afkolven en geven in een flesje met johannesbroodpitmeel...

20. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    haha ichtus.. nou dat stuiteren komt langzaam aan weer terug.. maar dan heb ik sowieso wel van die lyrische/manische momenten om vervolgens weer in de put te zakken.. maar probeer er nu uit te blijven.. zo zielig alleen daar, niks aan

Deel Deze Pagina