November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    oh en princi zou willen dat ze in drenthe woonde.. het is een brabander.. je weet wel.. zo'n mona toetje

Of is dat limburggg? Miracles?

hahaahah

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
  3. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Wat een gedoe... wordt al moe bij de gedachte...
    ik ben pro-fles

4. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Oh en flex.. jij ook fijne kerstdagen en goed 2010!

Iedereen trouwens!

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zeg...miss...dat is idd limburg dat van mona...
    En je weet inderdaad niet wat je mist want carnaval is kei leuk!!

Lautjuh...nee, ik ben een brabo...
    O en...JBPM (oftewel nutriton) kun je ook geven als je borstvoeding geeft. Staat op het pakje hoe dat moet.
    En jee, ja Nils groeit supersnel. Tegen die slagroom van jou kan onze fles niet op ;).

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh en fl3x, knuffel voor jou.

Haha...ik zag in de index dat je een berichtje had geplaatst bij de juni mamma's 2008. Ik helemaal zo van...huh wat moeten die juni mamma's met onze fl3x...hahaha...
    en toen bedacht ik dat je dat
    1. zelf mocht weten en
    2. dat esmee natuurlijk van juni 2008 is.

7. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    kei leuk.. oh zo brabants...

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dit staat op die site over jbpm

Mogelijk raadt iemand je aan om je melk af te kolven en te mengen met rijstebloem, johannesbroodboompitmeel of andere graanproducten, of om vóór de borstvoeding een papje hiervan met water te geven. Er is geen wetenschappelijk bewijs dat dit werkt en het kan juist méér klachten geven. Dit komt doordat de ingedikte melk minder snel uit de maag van je kindje in de darm kan stromen. Hierdoor kan de inhoud van de maag gedurende langere tijd omhoog in de slokdarm komen en deze irriteren. Ook kan je kindje langere tijd een vol gevoel in zijn maagje hebben. Hierdoor kan hij minder vaak of lang aan de borst gaan drinken. Op den duur kan hij zo te weinig melk binnenkrijgen en kan jouw melkproductie teruglopen. Bovendien kunnen deze toevoegingen darmkrampen, diarree en verstopping veroorzaken

9. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hmm da's raar.. hier een voorstander van JBPM!!!
    Klopt wel idd dat de ontlasting er harder/dikker van wordt, maar dat is te verhelpen met wat rooibosthee of kindicol druppels..

Ik, maar vooral Alissa heeft baat bij de JBPM!!

Maar ik geef dan ook geen bv

10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Voor mij kan het nadelige gevolgen hebben. Wil geen risico lopen dat mijn melk terug loopt. Pfff bv is leuk als het goed gaat haha. Te weinig melk is niet leuk, maar teveel ook niet.

11. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Even snel, heel erg ego, maar ik word gek van een huilende baby!!!!!!!!!!!! Ik denk dat hij zijn 5 weken sprongetje maakt ofzo, huilen huilen huilen en ik kan hem niet troosten!
    Hij krijst gewoon in m'n oren.
    Hadden jullie hier ook last van? Hij heeft vannacht niet eens geslapen! Misschien een paar x een half uurtje....

12. Mjannie

Mjannie Lid

19 okt 2009
    21
    0
    0
    NULL
    Breda
    Lydia, ons zoontje heeft dat ook een dag gehad. Wij werden helemaal gek, wisten ook niet wat er aan de hand was. Nu huilt ie sowieso wel redelijk wat, maar die dag wou die helemaal niet stoppen en inderdaad ook niet slapen. Volgens ons was er ook niks aan de hand, geen krampjes, geen honger, schone luier.. Moet wel zeggen dat ie 'savonds toen ik hem eten had gegeven op mn buik in slaap is gevallen en daarna was het goed. Baby's zullen vast ook wel gewoon een dag hebben dat ze minder goed in hun vel zitten. Als het zoals bij ons is dan is het morgen over :) maar je word er ff helemaal gestoord van inderdaad.

13. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    foto van onze kleine, ze was een uitgerekende november kindje maar vond het zo leuk om in oktober al te komen.
    door een hectische periode nog niet mee kunnen kletsen. heb altijd mee gelezen bij november mama's 2009 daarom blijf ik ook maar hier als dat mag tenminste?

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ben net in tranen uitgebarsten bij manlief. Zit niet lekker in mijn vel en heb helemaal geen zin in de feestdagen. We zouden 1e kerstdag naar mijn schoonouders en mijn ouders zouden 2e kerstdag bij ons komen. Hij stelde direct voor om alles af te zeggen en lekker met zijn drietjes te zijn. Het moederschap valt me zwaar. En nu zullen er vast mensen zijn die zeggen stel je niet aan. Je hebt het prachtige wondertje wat je graag wou. En dat is ook zo, maar moeder zijn is niet vanzelfsprekend en het doet geestelijk heel veel met je. En als het dan niet lekker loopt zoals nu bij mij met die voeding en dat hij veel huilt. Dan kan ik niet genieten van het moeder zijn. Ondanks dat, hou ik zielsveel van mijn kindje. Ik ga het blokvoeden proberen. Mocht dat ook niks worden dan weet ik niet of ik hier wel mee door wil gaan. Het put mij enorm uit.

15. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb nog niet bijgelezen doe ik zo even maar heb even een vraagje..

Ik heb vandaag voor het eerst de dr brown fles uitgeprobeert omdat noelle maar 100 drinkt 5x per dag en de laatste fles slaapt ze zo vast dat ze maar 40 drinkt.. Nu drinkt ze nogsteeds maar 100 eruit maar wel lekker rustig maar daarna ging ze weer huilen.. Gaat dit vanzelf beter met deze fles weet iemand dat? of moet ik wat anders doen

16. linde90

linde90 Niet meer actief

@LYdia, hier ook een dag of eigenlijk een nacht veel huilen gehad. De dag erna was het eigenlijk over. Ik zal voor je duimen dat Niek morgen weer een vrolijk kindje is.

@ Geluk, Tuurlijk mag je hier ook meekletsen, WELKOM, en wat een poppetje zeg.

@ Lautjuh, als het niet meer gaat de BV moet je er mee stopppen, het moet geen strijd zijn iedere dag. Ik hoop voor je dat het wil helpen, dat blokvoeden, en anders heb je je best gedaan toch . Hij heeft in ieder geval een volle maand BV gehad.
    En het is inderdaad een dagtaak dat voeden.
    Wel fijn dat je man je steunt, als je geen zin hebt om de feestdagen weg te gaan, blijf je toch lekker thuis. Je familie begrijpt dat heus wel.

@ Flex, jij ook hele fijne feestdagen en alvast een gelukkig 2010.

@ Miss, gelukkig is alissa tevreden de laatste dagen. Kan jij ook weer een beetje bekomen. En die WOombie...... geweldig, superthanxs voor de tip.........

Verder weet ik het even niet meer, als ik iemand vergeten ben.. SORRY:)

17. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Lautjuh jij ook een dikke knuffel terug!!
    Het moederschap is loodzwaar, vooral deze eerste weken!!
    Ik ondervind het nog steeds in levende lijve...
    Mag dan wel iets beter gaan nu, de vraag is voor hoe lang...
    Je kan zo de wanhoop nabij zijn..

Lydia.. jij ook een knufff.. ik weet hoe gek een baby je kan maken!!

Vanavond weer optijd op bed en dan weer slapen slapen slapen..
    Hier neemt hubbie de dienst weer over.. fijn hoor om zo bij te tanken. Ik word dan wel wakker, maar goed hoef niks te doen :D

18. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ lara ja ik mag echt ff in mn handjes knijpen nu!!
    Profiteer ook ff volop er van dat ze zo tevreden is.

En woombie ideaal hè!! Wou het nog vragen..

En de andere dames? hoe bevalt de woombie???

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    lautjuh hier ook een dip dikke knuff

woombie ideaal

hier ook kindje dat gister regeldag denk ik had niks als huilen,en sinds een week s morgens vanaf half 9 tot fles huilen en s avonds van 5tot half 7 .

verder is man tv aan ophangen een platte voor slaapkamer gekocht.

ik heb vannacht overal doorheen geslapen en man heeft ze allebei alleen gedaan heb niks gehoord of gezien.

iemand nog intresse in http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/181250-schommelstoel-fischer-price.html#post6220182

20. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Bedankt voor jullie steun, ben niet de enige zie ik wel...
    Knuffs terug! ;)
    Hij ligt nu in de box... Eigenlijk moet hij nu in z'n Woombie en dan naar boven in zijn bed.
    Maar als ik nu zijn Woombie aan doe, begint hij al te krijsen....
    Dus ik laat hem maar liggen tot de volgende voeding...
    Of moet ik hem tóch naar boven brengen ivm. de regelmaat?
    Wat onzeker hè, dat moederschap, ik vind het ook pittig hoor.
    De ene dag is de andere niet, ik weet het...
    De meesten zitten nu zo op de helft van de eerste 3 maanden.
    Ik vraag me echt af of het daarna zoveel makkelijker kan en gaat worden. Heb er nu nog een hard hoofd in.
    Ik ga eens kijken bij oktober mamma's... Die zullen nu bijna op de 3 maanden zitten, of september.....
    Ik ga daar maar es ff vragen of het écht zo is....
    Toedels!

Deel Deze Pagina