November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ichtus, t was Zonnetje die je bedoelde denk ik... maar maakt niet uit, want ik lees ook t boekje Oei ik groei, en kan er veel uit halen van wat ik ervaar bij Roann!

Verder heb ik zin in vanavond, lekker gourmetten onder ons tweetjes en daarna cadeautjes uitpakken! Althans Roy dan, ik niet.. ik krijg een stoomstrijkijzer en dat is besteld via internet en nog onderweg!

Wat gaan jullie met kerst doen? Ook naar familie?

2. Miss Mommy

Oh ja... en vandaag is onze kleine grote man al 2 maanden oud!!! :$

Wat gaat de tijd toch snel zeg...

3. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    # miracles 2 maanden alweer gaat snel he.
    # ichtus was ik idd maar maakt niet uit.

vanmorgen lag Caithlyn trouwens helemaal niet meer onder haar dekentje en bijna boven in haar bed, ik ga maar kijken voor een slaapzakje, iemand een tip?

4. Miss Mommy

Zonnetje, Roann doet dit al vanaf dat hij 2 weken oud is!

Ik heb 2 slaapzakjes, zonder mouwen gehaald bij de v&d. Ik heb wel de gaten waar de armpjes doorheen moeten dichtgenaaid, zodat alleen zn armpje erdoor heen kan en hij er niet in kan zakken! Verder leggen we hem dan wel gewoon onder zn dekentje, maar als we hem uit bedje gaan halen ligt hij ook ergens midden in bed, haha

5. Miss Mommy

Tegenwoordig moet ik hem dit overdag in bed ook al aandoen, in het begin was het voornamelijk alleen s'nachts dat hij dit deed, maar nu vind ik m ook overdag zo in zn bedje!

6. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ik heb ook al mijn 2e slaapzak.nu maatje 62/68 van de Hema.
    Is nu nog lekker lang, ik stop de rand dan ook in aan zijn voetjes. zo heeft hij toch de ruimte om lekker te trappelen maar blijft hij wel liggen en kan daarom ook moeilijk in zn slaapzak zakken. Daarover heen een dun dekentje en lakentje en zo slaap meneer als een engeltje!

De badstof slaapzak van hema had ik in maat 56, die hoef je niet kleiner te maken, maar dikkere versie wel.

Succes

en fijne kerst iedereen

7. linde90

linde90 Niet meer actief

@Ichtus, het vitamine verhaal is hier ook heel bekend, ik vergeet het ook wel eens. Ik probeer het nu bij de eerste voeding in de morgen te doen. Ik zet ze bij de verzorgingsspulletjes zodat ik in ieder geval in de buurt kom. Maar nog steeds vergeet ik ze wel eens hoor...
    Heb het gevraagt op het CB of het erg was, maar ze vondt het al knap dat ze het regelmatig kreeg hahaha. Het kon dus ook geen kwaad.

@ Sprongetje, hier maakt ze er ook 1. Ze huilt nou met vochtige oogjes, zo zielig. Ook huilt ze meer, en wil alleen bij mama zijn.
    Gisteren dacht ik even snel alleen de deur uit te gaan om wat kado's te halen, mijn man was thuis, belt hij me al in de eerste winkel op"ik krijg haar echt niet stil hoor, kom maar naar huis" dus ik weer rechtsomkeer. Schiet niet echt op dus

@ Kerst. Wij stappen straks de auto in om naar zeeland te gaan. Wij gaan kerstavond bij mijn ouders vieren. En blijven daar ook slapen. 1ste kerstdag gaan we naar mijn nichtje, die wordt 2, en daarna door naar mijn schoonouders om daar kerst te vieren.
    Maar dat is natuurlijk de planning, maar hangt af van het weer, ze geven slecht af voor vanacht, als het niet te doen is blijven we dus in zeeland. Ik ga echt geen risico lopen met de kleine in de auto

en miracles, 2 maanden, wat vliegt de tijd...

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja stoere boek he?
    Ik heb er ook veel aan
    Zonder die boek voel je je snelle wanhopig en weet je echt van tijd op tijd niet hoe je het moet hebben
    Nu heb je begrip voor je kleine en kan je er beter op in spelen ;)

Ik kook het zoiezo uit elke dag,want als je de fles even laat staan de nacht met resjes melk bijv dat verzuurt
    IK vind dat een vieze gedachte...

YAY gefeli meid!
    En qua slaapzakje: Ik heb toch die extreme dure weer terug gestuurd want dat ding zou hij nu al uitgegroeit zijn
    Wat ik nu heb is die van HEMA die zijn echt super warm en van badstof!

Ohh ik begrijp echt waarom jullie voor gezondheids redenen bv geven en ook voor een band opbouwen
    Maar ik had niet eens de keuze voor bv mocht het niet door meds
    Vind het jammer maar aan de andere kant zou ik elke dag denken
    Geef ik genoeg?
    Heb ik voldoende voedingsstoffen?
    En dan heb ik niet eens over mijn voeding!
    Pfftt het aanleggen...
    IK zou echt nog gekker worden dan ik al ben haha

Onze joey is zo cute
    We hebben een foto van hem toen hij aan het p***** was haha

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ ichtus nee zit vlak onder haar poepgaatje

ik moet om 11 uur bij de ha zijn

@ miracles zow he 2 maanden alweer waar blijft de tijd!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

hahaha puzz leuke foto:D:D:D wordt ook al een flinke vent he?:D
    en 2 maanden alweer gaat echt snel!

@ uitkoken doe ik hier nietmssn 1x in de 2 weken (vooral de kolf) maar hebben ze hier ook niets over gezegt dat het moest flesjes gaan elke avond de vaatwasser in heb gehoort dat dat ook goed was ipv uitkoken :)

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    fijne feestdagen meiden

wij zijn vanavond gourmatte met ze 2e en niels,morge naar schoonouders ,en 2e kerstdag komt me pa met vriendin.

vanmiddag naar kapper verven.

verder kado s we hebben nieuwe tv voor slaapkamer en kleren .

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    pil hier ook nog mee beginne maar ben nog steeds niet ongi pffff

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier gaan we vanavond kado's uitpakken
    morgen naar me ouders blijven daar overnachten ivm kans op ijzel en 2de kerstdag naar me schoonouders en 27ste krijgen we kraamvisite lekker druk dus haha

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Fijne feestdagen allemaal!!

Fl3x hoe gaat het bij jullie?

15. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Goede morgen dames, hier ben ik ook weer een keer. Hier gaat alles nog steeds top. Kees is een super makkelijk mannetje en ook de combinatie met mijn andere zoontje (de drukte bedoel ik dan) gaat ook heel goed. Gelukkig beide uitslapers waardoor ik alle tijd heb voor mezelf 's morgens. het enige waar ik altijd mee in de knoop kan is het boodschappen doen. Is de ene net wakker en wil ik weg heeft de ander weer honger of valt net in slaap... nu dus maar 's avonds de inkopen doen.
    Heb even het een en ander bijgelezen:
    @ zonnetje: hier ligt Kees ook al een paar weken in een slaapzakje. Heb de mouwtjes naar binnen geslagen. En ik doe er dan ook een dekentje overheen.
    @ Ichtus: hier ook regelmatig de vit K (en D) vergeten en ook vergeet ik vaak of ik het nu wel of niet gegeven heb, dan geef ik het maar niet...

Verder was mijn Keesje erg verkouden afgelopen week. Elke keer na het drinken ging hij zo hoesten dat hij ging spugen. Op advies van de huisarts minder laten drinken en 1 borst per keer. Dat ging super. Maar nu heeft hij ook zijn sprongetje gehad en de verkoudheid is over dus weer honger met als gevolg dat moeders was 1 flinke melkfabriek was de afgelopen 2 dagen met als gevolg dat ik vanmorgen 120 cc uit 1 borst kolfde.

Nog even een ander vraagje. Ik wil hier wel vaker meeschrijven maar heb het vermoeden op een paar ongewenste meelezers.
    Is het een idee om een gesloten forum (of hoe noem je dat) met een wachtwoord te openen? Misschien herkennen meer dit?

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    meiden,

al eventjes niet meer hier geweest, gewoon druk:)

Sorry, heb ook niet alles bijgelezen...zal even beter mijn best gaan doen..

Uitkoken van flessen hoefde wij ook niet! Steriliseer ze een keer per week allemaal en verder was ik ze af! Hihi, idd lekker niet meer steeds uitkoken!:p

Sorry dat ik niet op iedereen reageer!

Hier is het echt moedergevoel eergisteren binnegekickt! Keek naar mijn frummeltje en was echt op slag verliefd! Wow, wat een heerlijk gevoel toch:)
    Hij doet het ook gewoon echt goed..overdag gaat slapen beter, in de avond gaat hij nog alrijd op tijd naar bed, slaapt de nachten door...drinkt goed en groeit. Hannes is lekker liedjes aan het zingen, is volgens mij redelijk gek op zijn broertje, de vrolijkheid zelve...Ik mag dus niet klagen...
    geen hysterie en euforie, maar gewoon een blije mama hier...dat heb ik echt gemist zeg...
    na vandaag maarten lekker paar dagen thuis, en zondag volleybltoernooi in antwerpen...ik kan er niks van hoor, maar is altijd erg gezellig!
    Hannes gaat dan naar mijn moeder en milo gaat mee...voor het eerst..Hannes moet namelijk echt op tijd naar bed enzo, milo is nog wat flexibeler..die blijft bij mijn schoonmoeder en na het toernooi gaan we nog even naar een kerstfeestje van familie en dan terug naar nederland...Milo ligt dan natuurlijk pas laat in zijn bedje, maar we wagen het erop...Ik wil ook wel dat hij een beetje flexibel blijft de eerste maanden..vind het spannend, maar denk dat het wel goedkomt...

ik heb de kids op bed liggen, dus ik crash even op de bank..vind het hier vies in huis, maar heb echt geen puf om het weeeeer te gaan poetsen, ik verga bovendien nog steeds van de rugpijn:)

Dikke kerstknuffel voor iedereen!!! xxx

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier hebben we de feestdagen met familie afgezegd omdat ik de laatste dagen niet lekker in mijn vel zat. We blijven lekker met z'n tweetjes. Het is ook zo enorm druk geweest met kraamvisite enz.
    En vandaag lachte Nils gericht naar mij. Echt zooo lief. Elke keer als ik tegen hem ging praten verscheen er een big smile...*smelt*

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Lilage...hooooooi.....
    Fijn he als het moedergevoel helemaal echt inkickt! Wordt hier ook steeds sterker nu.

Yihaaaa, als jij een gesloten forum wil dan vind ik dat prima en doe ik met je mee.

Lautjuh, goed dat je zo goed voor jezelf zorgt! En toch ook lekker om thuis te blijven met de kerst? Ik zie wel een beetje op tegen kerst bij beide families...

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Het werd mij gewoon te druk. We zouden 1e kerstdag bij mijn schoonouders eten. Nu hebben ze nog weer allerlei mensen uitgenodigd. En iedereen is dan alleen maar geinteresseerd in Nils. Ik zag dat echt niet zitten. Is mij te druk. Ik wil lekker alleen zijn met mijn 2 mannetjes. Gelukkig begreep mijn man dat heel goed en stelde zelf voor om lekker thuis te blijven.

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden allemaal hele fijne dagen met de kleintjes!!

Hier morgen lekker thuis, geen visite en overmorgen s morgens op de koffie bij de ene kant en eten bij de andere kant..zondag weer lekker niets..
    dus druk en rustig afgewisseld!

fijn lilage dat moedergevoel binnenkomt, het is echt iets wat moet groeien bij mij ook!
    en wat heerlijk he dat we die kleintjes allemaal in onze handen hebben, mijn overbuuf wordt ws morgen ingeleid ivm te weinig vruchtwater en ben zo blij dat dat hier allemaal achter de rug is!

Deel Deze Pagina