Hallo, hoe si het afgelopen met het gaatje bij de bilspleet? Hier een vertakking van de bilspleet. Ik ben erg beneiuwd. Hier alles opgeruimd voor morgen! Hier de eerste kerst gourmetten met familie en tweede kerstdag uit eten met schoonfamilie. Dus ook druk maar te overzien. En hier moederinstinct ook ingecrashes. Hahahaha het wordt steeds sterker! uitkoken: Ik heb iets voor in de magnetron, twee minuten en klaar. Heel ideaal. Doe de fles niet elke dag, maar... ja geef borstvoeding en dus ook neit elke dag nodig. Vreemd de verschillede adviezen. En slaapzakje, hier ook aan. En.. heb van de heme de 56 en 62. En nu maat 70 geprobeerd, maar deze is nog te groot. een geslote topic heb ik geen probemen mee. Fijne feestdagen allemaal! gr Gaby
Hallo meiden.... Iedereen druk druk met kerst. Daarom wens ik jullie hele fijne kerstdagen en dat we lekker kunnen genieten de kids. @slaapzakje Heb ik ook van de hema 56/62 en 1 van hello kitty H&M super schattig maat 56 en hij zit perfect! Trouwens ik ben minkep maar weet me wachtwoord niet meer :S me man heeft de pc opgeschoond en weg wachtwoord
@ yihaa volgens mij kan er op deze topic geen w8woord heb al eens eerder gekeken maar dat kan volgens mij niet op het topic....
goedenmorgen hier dalijk ha post bellen lindy blijft diaree houden ,ze zit s nachts tot nek toe vol.we denke zelf door nutriton(johannes broodpitmeel) ben bang da ze dan uitdroogt. verder zwangerschapstest gekocht voor als volgende week nog niet ongi ben (1zonder gedaan maar niet klaargekomen dus kan bijna niet maar zeg nooit nooit en wil zelf geen 3e meer eigenlijk. ja stom weet het. verder ijzelt het hier,gister all you need is love gekeken pffff wat mooi.
Ohhh Wenneke... Hier gisteren ook All you need is love gekeken! Lekker tijdens het gourmetten! Wij vertrekken zometeen naar mijn ouders en tweede kerstdag zijn we bij Roy zijn moeder! Ik wil iedereen een hele fijne kerst wensen met de kleintjes! Liefs Kelly
heb nog een jasje van lief te koop maat 62 valt klein.zie link krijg ze niet verkleint Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
helaas krijg niet voor elkaar dan maar zow via deze link Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
@wenneke Je weet toch wel dat er zoiets bestaat als voorvocht? met andere woorden je kan echt zwanger raken als je "Voor het zingen de kerk uitgaat" Grapjas!
ohhhhhhh da's mijn nachtmerrie!! Dat heb ik gedroomd vanacht!! whaha ik had gedroomd dat ik niet meer ongesteld werd en dat de gynaecoloog bij de nacontrole zei; volgensmij hoeven we het niet te gaan hebben over anticonceptie, gefeliciteerd u bent weer zwanger... OH MY GODDDDDDD ik zat jankend rechtop in bed.. hahaha MERRY CHRISTMAS!! En 't was ook meteen voedertijd, denk dat ik Alissa in mijn slaap hoorde en zo er bij aan heb geplakt ofzo in mijn droom.. maar allejesis opnieuw zwanger.. neeeeeeee dankuuuuuuu Dus sterkte wenneke, hoop het niet voor je.... (haha eerder was het aldoor ik hoop voor je dat je zwanger bent, nu zijn de rollen ff omgedraaid)
En natuurlijk: HELE FIJNE KERST VOOR JULLIE ALLEMAAL!! Voor de mensen die de weg op gaan, doen jullie voorzichtig????
Zooo, wij hebben t weer gehad voor vandaag! Vanmiddag lekker gegeten bij mijn ouders en daarna nog ff naar mijn oma geweest en nu lekker de bank op! @Miss... hier precies t zelfde, heb ook nachtmerries over dat ik gelijk weer zwanger raak... nou, de eerst komende tijd liever niet! Heb t wel ff gehad met zwanger zijn...
ik wil ook echt geen 3e maar jah we wachte af.het s gewoons tom om geen jasje te gebruiken we willen meschien zondag naar mastricht naar winterland. Bekijk bijlage 39223
wenneke wat spannend zeg. ja voorvocht kan al veel doen. wat een leuke foto's kwamen voorbij zeg. ja ben niet zo handig met foto's ne ja ook weinig tijd voor het verkleinen enzo. wie weet hoe het zat met johannesbroodmeel en borstvoeding, was het geen goed idee als je borstvoeding gaf? FIJNE DAGEN! Gaby