Goedemorgen dames, Iedereen een fijne 1ste kerst gehad? Wij zijn gisteravond thuis gekomen, kerstavond hebben we bij mijn ouders gegeten, nou ja, iedereen heeft gegeten en ik heb met een huilend klein meisje in mijn armen gezeten. Ze wilde niet slapen en alleen maar tegen mij aan liggen. Dat is zo geweest van 18:00 tot 24:00. Ik zat er helemaal doorheen, en ben dan ook in janken uitgebarsten, die rothormonen ook...... En toen om 24 uur, heeft ze de strijd opgegeven en is gaan slapen. Ik gauw naar beneden en heb nog snel een hapje gedaan. 1ste kerst zijn we eerst nog op verjaardag geweest en daarna naar mijn schoonouders om te gourmetten, zag er echt als een berg tegenop, maar ze heeft zich netjes gehouden, ik heb tot 20:00 kunnen eten,maar toen werdt ze wakker voor een voeding en had geen zin om verder te slapen, dus heb haar mee naar beneden genomen. Daar ging het een hele tijd goed, maar op den duur weer ontroostbaar, dus we hebben onze spullen gepakt en zijn naar huis gegaan. Maar 1 ding heb ik er wel van geleerd, zo druk plan ik de dagen niet meer!! Het is veel te veel geweest.Moeder met hormonen op hol, en een klein meisje wat overstroomd wordt door aandacht. Al dat gepluk ...... En vandaag zijn we lekker thuis met zijn 3tjes. Vanmorgen al even lekker met mijn meisje op bed gekroeld tijdens de voeding. Haar even voor mij alleen, heerlijk .... Zo gaan wij even lekker ontbijten en de rest van de dag ontspannen. Sorry voor het lange verhaal. ik hoop dat jullie dagen ontspannder zijn geweest.
Lara ik ken het echt. Dat hadden wij gisteren dat ze hele middag heeft lopen huilen.toen waren we bij me schoonouders. Maar onze zoon van bijna 2 heeft hier ook last van. Hoe meer prikkels hoe onrustiger hij word. Kan moeilijk in slaap komen. Word om elk geluidje wakker en in de nacht krijst hij de bang van de muren en de volgende dag stront chagrijnig.Hij ligt nu net in zijn bedje en hoopt dat hij even zijn ogen dicht doet.pffffff moeder zijn is soms best lastig.
lara ik herken het heel goed. Wij waren gister ook bij mijn schoonouders en rond 20.00 uur had meneer er genoeg van en was ook ontroostbaar aan het huilen. En iedereen kwam naar me toe van geef mij maar. Maar ik heb hem lekker zelf op de arm gehouden. Hoe meer hij van arm naar arm gaat hoe onrustiger hij wordt. En dan al die domme blikken dat ik nee zij wahaha. Wij zijn toen ook naar huis gegaan.
Hier dus ook precies t zelfde gisteren... We zijn s'morgens naar mijn ouders vertrokken, maar ons meneertje wou geen oog dichtdoen na de voeding van 12 uur. Hij was niet aan t huilen of zo, maar normaal slaapt hij dan toch minimaal 2 uurtjes. Daarna zijn we nog even bij mn oma op bezoek gegaan. Rond 17 uur waren we weer thuis, maar Roann heeft toen ook alleen maar de hele avond gehuild... hij was niet stil te krijgen! Dus het is toch allemaal wat te veel voor m geweest...
hie rook een fijne dag maar niet heus, me pa kwam alleen ze vriendin is vertrokken na ruzie (ze mist haar dochter die ze niet meer zit)en maakt dan ruzie verder zijn de luiers maandag in aanbieding by etos 3voor 20euro
Wat een leuke foto's!!! Ik ga hier mijn bedje in. Heb vannacht ook niet veel slaap gehad. Lag om 24.00 uur op bed en Nils kwam weer om 02.00 uur. Dus ga nu ff bijtanken. Mannetje gaat de kroeg in. Slaap lekker allemaal!
hey meiden hoop dat iedereen beetje leuke kerst heeft gehad wij wel iig esmay en kaylee waren voorbeeldige kinderen verder zijn we donderdag met kaylee naar de huisarts geweest voor der billen en het was geen gaatje zat mooi dicht het mocht er is niks aan de hand ook zal ze er later geen last mee krijgen en mssn trekt het zelfs met de tijd nog weg een hele opluchting was het om dat te horen!!!!
ooo meiden hier ook zo'n kerstdiner..met 8 volwassenen en 6 kids en Sep vanaf 18.00 alleen maar huilen, bij mij slapen weer huilen... was veeeeeel te druk en veeeeel te onrustig. Maar goed morgen weer een normale dag. Gelukkig maar!!!!!!
Hallo, wat een leuke foto's zijn gespamd. Hier ook een drukke kerstgehad en Luuk was ook meer aan het huilen. Ook is hij erg verkouden waardoor hij 's nchts erg onrustig is. En wakker wordt van ene verstopte neus. Zo'n pertje van difrax helpt goed. Gelukkig morgen weer ene normale rustige dag voor Luuk. Trusten allemaal, ga ook bijtanke gr gaby
Oh nog even een vraag; wanneer kan je doos bij prenatal ophalen? En wanneer krijg je de doos thuis van felcitas? heb nog niets ontvangen en had wel aangemeld. gr gaby
prenatal krijg je als de kleine 3 maanden is en felicitas daar bellen ze je over op tenminste dat deden ze bij mij ik heb hem vorige week gekregen...