de meeste juweliers schieten inderdad geen gaatjes bij kleintjes. Maar ik woon in kampen en dat is dichtbij urk en daar hefet iedereen oorbellen en daar krijgen alle baby's gelijk gaatjes ne jongens ook een. Hier krijgt Luuk geen, want bij jongens bidn ik het niet horen. gr gaby
Ik wacht altijd tot hij niest haha. Dan zit het voorin. En als ik een snotje heb dan komt er een hele sliert mee. Is de neus gelijk schoon. Bah wat ook een onderwerp
Hahha ja grappig he. Hij had op dat moment honger en zocht naar mijn borst hihi. Toen zat hij haar aan het shirt te slikken.
even spammen hoor , vindt het zelf wel een leuk moment opnametje. beloofd wat voor de toekomst hahaha
wat een grappige foto's hebben jullie gemaakt. een slaat de moeder en de andere bijt lol. hier maak ik ook gebruik van neuspeertje, maar ja je moet wel vaak knijpen voordat het eruit is. Resultat, snot eruit, baby overstuur, maar ja beter dan al het gesnurk. hoe krijg je het neuspeertje goed schoon? gr Gaby
Hallo allemaal wat een leuke foto's weer van alle mooie kanjers. @oorbellen, onze dochters krijgen pas oorbellen als ze het zelf willen, ik vind namelijk dat het niet aan mij is om te beslissen of ze oorbellen krijgen, maar dat is mijn mening. Even spammen, mijn meiden
geweldig mooie foto's.....heb ff wat gelezen, maar hen uberdrukke kids dus verder geen tijd....ik haak wel weer een keer in...ik blijf op de hoogte zover t lukt... knuffie voor iedereen... Hier gaat t voor zover goed....
hoop dat jullie allemaal leuke kerst hebben gehad! schaam me diep maar t zal van mij kant even stil zijn hier geen leuke kerst gehad helaas ik ben een beetje heleboel ingestort zat er al een tijd aan te komen en eerst kerstnacht heb ik een kerstkaart geschreven voor de kleine voor in haar babyboek alles kwam naar boven van de afgelopen jaren heb me toch een woede uitbarsting gehad en gevolgt door alleen maar huilen huilen en huilen tja en waardoor het hele pakket bij elkaar ben maar blijven doorgaan en blijven lachen maar pffffff ik was ervoor gewaarschuwt maar ja aard van t beestje als mn huisarts terug is van vakantie ga ik bij hm langs en dan zien we wel... voor nu doe ik t heeeeeeeel rustig aan
luiers we hebben folder voor aankomende week binnen gehad van etos het zijn de pampers luiers. verder lekker wezen winkelen in maastricht,voor kids maar voor mezelf niks aangezien nergens in kan door die kilo s.en daardoor niet goed in me vel zit ga dalijk beginne kerstboom op te ruimen heb van die kerstballen kisten gehaald voor 3euro helft van prijs by leen bakker dus als tekort kom kan ze morge nog halen.en zondag wil boven alles soppen en ramen doen en man de kids bezig houden. lindy s ook verkouden heb neusspray zoutoplossing. fijne avond