Claire, ja logisch dat het er nu uitkomt maar dan is het nog steeds niet leuk... Sterkte en een dikke knuffel voor de komende tijd en doe inderdaad maar rustig aan...maareh...je verhaal kun je hier natuurlijk altijd kwijt als je wil...snap je wel he?!
claire een dikke knuf en rustig aan.. weet dat je hier altijd terecht kan! Hier gister ook heerlijk potje gejankt..de kerstdagen waren toch nog te druk..heb ik weer een beetje energie terug voel ik me na de kerst weer een dweil..pff maar komende dagen beetje bijtanken (hoop ik)
Claire, meid een hele dikke knuffel! Ik weet precies hoe je je voelt, want ook ik merk sinds een dikke week, dat ik toch wel behoorlijk met het verloop van de zwangerschap in de knoop zit! Het had zo iets moois moeten zijn die tijd, maar ik heb t, nu vooral achteraf gezien als een grote hel ervaren... In die tijd, stond ik echt op de overlevingsstand en deed ik dus wat nodig was om er doorheen te komen, maar nu merk ik wel, dat t me niet in de koude kleren is gaan zitten... En ook deze tijd van t jaar, als ik terug kijk naar vorig jaar rond deze tijd... Net een mk achter de rug, in januari voor de 2e keer zwanger, weer een mk met uiteindelijk een curettage... We hebben allemaal t nodige te verwerken en de tijd nodig om alles op een rijtje te zetten! Neem er gerust de tijd en de rust voor, dat is heel belangrijk!
Prachtige foto's allemaal!!!!!! Clair doe rustig aan en jij ook miracles.. @miracles zou ik jou hyves mogen hebben vind ik wel gezellie @ meiden bedankt voor de tips met oorbellen. @kerstboom die mag nu ook wel eens bij ons de deur uit. Ben het zat die rommel. Wil me normale leventje zonder kerstrommel wel weer op pakken. Ja vorig jaar Januari had ik ook een miskraam moet er nu wel veel aan denken. Meiden voor iedereen een dikke knuf. veel liefs Minkep ook wel Sarina
Claire, knuffel voor jou! Neem je tijd hiervoor, en je weet dat we hier altijd voor je zijn als je je verhaal wilt doen. Miracles, ook een knuffel voor jou, je hebt inderdaad een hele zware zwangerschap gehad, maar je hebt het goed volgehouden en er een heel mooi mannetje voor gekregen.! Verder eigenlijk voor iedereen een knuffel die het nodig heeft! En mooie foto´s allemaal. wat zijn het toch allemaal scheetjes....
hier is de kerstboom weg ,vanmiddag weer winkelen kan met die dikke kuiten geen laarzen vinden zucht.
Omg onze joey heeft al maat 68 aan met truitjes Maar maat 62 in broekjes Hoe zit het met jullie? Hebben jullie al vele verschillende maten ingeslagen of gaan jullie per groei spurt apart kopen? En knuffies voor diegene die het nodig zijn! (oh en meneer muis is overleden...hubbie heeft hem in de putje van de douche gejaagt perongeluk...en we kregen het er niet meer uit...Dus moest hubbie hem in de nek steken om hem eruit te krijgen...Klinkt vaag maar geloof mij het beestje zat zoooooo vast het piepte de hele tijd toen hij wou bewegen...)
Meiden die er ff doorheen zitten, knuffie!!! En gooi het hier maar neer, het helpt! (Vind ik tenminste altijd) Hebben jullie een leuke kerst gehad? Wij wel, Niek heeft heel veel cadeautjes gekregen en hij is heel lief geweest, veel gelachen en bijna niet gehuild. Lief gaan slapen en gewoon helemaal heerlijk! Hubbie en ik zijn 1e kerstdag naar bios geweest, naar Avatar. Superfilm joh! Moest Niek achterlaten bij opa & oma, dat was wel ff moeilijk. Maar ook wel belangrijk om er wat aan te wennen, straks moet ik hem 3x in de week missen, huhuuuu En Puzz, Niek zit nu in 56, en gaat al richting 62 denk ik. Ligt er maar net aan wat voor shirtje het is! En wat sneu, van meneer Muis....
Hier net ook de pampers bij de Etos gaan halen! Scheelt toch weer 10,-! En Roann zit nu im maatje 56 met de truitjes en met de broekjes maatje 50/56, en dat met 9 weken! Sabrina, ik stuur je een pbtje met de link van hyves! Dikke knuff voor iedereen, denk dat we die allemaal wel s kunnen gebruiken! Groetjes Kelly
Heb al kleding tot en met maatje 68 op de groei gekocht, sommige dingen waren zo leuk en ook leuk geprijst dat ik dat maar gelijk meegenomen heb. maar wat de maten betreft echt verschrikkelijk, soomige maatjes 56 lijken wel 62/68 en andersom echt heel irritant. had nog kortingsbonnen van de pampers 2keer 10 eurie terug heb dus op voorraad heb wel al maat 2 gekocht want 1 duurt niet lang meer