November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    wij zijn zondag in maastricht geweest en konde volop parkeren by spinx dat wezen ze ook aan bij volle parkeer garage

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    we moeten straks naar kno arts ben benieuwd of van verkoudheid is of er meer is met lindy s oren

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Normaal kun je daar inderdaad parkeren ja... maar t was zooo druk, dat we eigenlijk dus voor M'stricht al vast stonden en dan met dat hondenweer met Roann de stad in... toch maar niet gedaan...

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Het is trouwens maar 15 min rijden met de auto he, niet dat je denkt dat ik helemaal voor niks zo'n stuk ga rijden en me dan weer omdraai! hihi

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Miracles....dat is ook niet leuk zeg. Nou shop ze vandaag dan. Waar ga je dan heen?

Zeg meiden...ik ben vandaag precies een jaar een zp-er. ga ik toch ook van terugdenken. Ik dacht namelijk een jaar geleden dat ik wel eens zwanger kon zijn...voor het eerst dacht ik dat. Het was toch niet zo toen....vanaf toen ben ik hier gaan rondzwerven bij NOD topics....

Vandaag is mijn oma jarig...ze wordt 88. We gaan er zondag heen. Komen al mijn oom's en tantes ook dus dat wordt superdruk. Gaan we Mara showen.
    Vandaag komen twee collega/vriendinnen hier en gaan we high tea-en :D. Leuk joh!

Oh en Wenneke, wat zei de kno arts?

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Vanmiddag komt mijn teamleidster op bezoek. Helemaal geen zin in. :(

7. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    vandaag komt onze vriend rob Geus samen met vrouw en dochter :)
    gezellie en vanavond nog mijn een vriendin

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Lautjuh...is ze zo vervelend???

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Princi; heb gezeik gehad op werk. Ze hebben me uren afgenomen onder het motto dat ik niet goed functioneerde, maar ik weet dat ze het deden omdat ik zwanger was. En wel mijn contract weer met een jaar verlengen omdat ze me niet kwijt wil. :( Dus ben nu op zoek naar wat anders. Had toen een functioneringsgesprek met haar. En nu komt ze even "gezellig" op kraamvisite. Blegh...

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Lautjuh, dat is inderdaad vervelend, en dan ook nog vrolijk op bezoek komen, kan me voorstellen dat je geen zin hebt.
    Hopelijk is ze heel snel weer weg, zal voor je duimen.....

Ben net weer helemaal gesmolten toen Chloë op haar manier terug aan het praten was, zo enorm schattig hahaha.
    En dan schrikt ze van haar eigen keelgeluid....
    En bewust terug lachen.... ze veranderen echt snel, en leren veel nieuwe dingetjes. Leuk hoor

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    lara; gelukkig is manlief ook thuis. Hoop dat ze maar een uurtje blijft. En van die geluidjes herken ik. Nils begint er ook mee. Zo schattig. Het valt me ook op dat hij meer wakker is overdag.

12. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ik ben ook zo gek op die geluidjes, begint hier nu ook echt te komen. En dat lachen, helemaal om op te vreten. Hihi...
    Als hij in de box ligt en zo lacht wil ik hem het liefst iedere keer oppakken en platknuffelen...

Zijn jullie ook zo benieuwd hoe onze kiddies op het vuurwerk gaan reageren? Halen jullie ze naar beneden, of gewoon lekker in bedje laten liggen... Of andere ideeën?

Liefs!

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wij vieren oud en nieuw bij de buren. Ik leg Nils in zijn wiegje en neem de babyfoon mee. Dan kan ik zo terug lopen wanneer hij huilt. Ik zet het wiegje wel op onze slaapkamer want Nils slaapt aan de voorkant. Maar in principe als hij eenmaal slaapt wordt hij niet snel wakker van geluiden.

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Lautjuh, je bezoek overleefd?

Wij blijven thuis met oud en nieuw, en laat haar in haar eigen bedje liggen, als ze gaat huilen pak ik haar wel bij mij.
    Maar tot nu toe slaapt ze door de harde knallen heen....

15. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Joey gaat gewoon bij ons beneden liggen als hij bijv. wakker word van knallen
    Ik slaap om half 10 steeds ik weet niet hoe ik dit moet hebben met oud en nieuw haha

Heb leuke dingen gekocht voor joey kleurrijke speeltjes die lekker aanvoelen :p
    En ook maat 80 kleertjes bij zeeman weg Joh is daar maar 2 euro per truitje!

IK heb een lading ingeslagen

Ohh en wie kereltjes hebben hebben ze ook een maatje kleiner qua broekje?
    Joey heeft 62 broekje en 68 trui
    Ze zeggen namelijk dat kereltjes dat standaard hebben

Dus ik koop geen setjes meer
    Behalve als ik kan klooien met maatjes haha

16. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ja dat heeft Roan ook. Broekje maat 56, shirt 62. vond het al zo vreemd maar dat is dus normaal.

Wij blijven ook gewoon thuis met oud en nieuw. Lekker met z'n 3tjes. De kerstdagen waren al druk genoeg voor Roan en eerlijk gezegd ook voor ons omdat hij er zo onrustig van werd.

Verders wil ik iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en natuurlijk een heel gelukkig en gezond nieuwjaar. Maar ook in het nieuwe jaar zullen we nog volop verder kletsen denk ik...

XXX

17. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Morgen thuis met 2 vrienden.

Overdag wat visite, niet veel want ik ben jarig.

Ik doe Caithlyn gewoon naar bed na de 1 na laatse voeding en dan zien we wel, kunnen we haar altijd nog pakken

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    en lachen al een paar dagen maar sinds gisteren echt heel veel en leuk, je smelt er idd van

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    lara; ja heb bezoek overleefd haha. Ze bleef maar een uurtje gelukkig. En ik hoef pas in maart weer te beginnen!!!! :D
    Had nog vakantieuren staan die ik mee mocht nemen. Officieel eindigt mijn verlof 10 februari. Heerlijk....

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    we hebben begin december gehoord dat ze reflux heeft daar krijgt ze medicijnen voor en dat helpt,vandaag moesten we naar kno arts.

ze heft vocht achter oren,keelontsteking en neus zit helemaal dicht.dus antibiotica,oordruppels en neusspray,om te kijken of het een virus is of dat ze buisjes moet.half januari moeten we terug.

dus we lopen weer in t ziekenhuis .

oh ja ben er een paar dagen niet we hebben net geboekt naar centerparcs de vossemeren en vertrekken morgen als klaar ben met werken.tot maandag.

oh denk al je moet van ver komen wij moesten ander half uur rijden naar maastricht.

Deel Deze Pagina