November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    wenneke ekker centerparcs. Heerlijk. Wij gaan ook binnenkort naar centerparcs, maar dan in meerdal. Laat je je kleine ook al in het water voor eventjes of niet? Ik weet het namelijk nog niet.

Balen dat je in het ziekenhuis loopt. Ik hoop dat het snel over is en alleen een virusje blijkt te zijn.

Op 15 februari gaat Luuk voor een echo van zijn heupjes. Ik heb vroeger namelijk een heupafwijking gehad en dat wordt dat automatisch gecheckt.

En maastrich vanuit hier 3 haahaahahha. Zou ook teurg gegaan zijn als alles tegen gaat zitten. Hier ook de winkeles gezien en nog wat gekocht. Leuke dingetjes in de uitverkoop.
    Ik heb nog geen maat 80 gekocht, maar al wel maat 74. En inderdaad hier ook verschillende maten en inderdaad al zo vanaf het begin. Lol dat het iets van jongens is. Mijn dochter had het namelijk niet.

groetjes Gaby

fijne jaarwisseling voor iedereen morgen

oh leuk nieuwtje. Ik ben eerste geworden met wedstrijd badminton. En had het al 9 maanden niet gesport. (lol) Alle 8 sets gewonnen.

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ maten
    hier moet ik goed opletten met broekjes vaak een maat groter want ze heeft hele lange benen :)

vandaag wezen meten en wegen en ze is 60 cm en 5790 gram :D

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja meiden hebben lange dijbenen in vergelijking met jongens
    Apart niet dat je nu achter dingen komt waar je toen je nog geen mama was niet eens aan dacht
    Er gaat een wereld voor ons open niet?

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mooi dat ze de maten op meisjes maken dan...wij vrouwen rule...:D

Gepke...ja hoor meteen maar winnen...:D
    En Mara krijgt ook zo'n echo als het goed is. Heb jij ook een spreibroek aangehad als baby? Ik wel.

Ja wij willen ook nog naar centerparcs...leuke aanbieding in de felicitasdoos....we weten alleen nog niet wanneer en waarheen....

Ik heb vandaag afspraak bij de gyn. Nacontrole heb ik al bij mijn vk gehad maar wilde toch ook nog een afspraak bij de gyn die het laatste stukje van de bevalling deed. Even er achter te proberen te komen waarom het laatste stuk ineens zo lang duurde, waarom ze scheef leek te liggen en wat dat voor een volgende keer zou kunnen betekenen.

Wie van jullie zou er nog meer kinderen willen? Weten jullie dat al? Wij willen nog wel voor een tweede.

Enneh...ff een hart onder mijn riem...wie kan er nog meer zijn oude broeken niet aan?

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Priinci ik kan mijn oude broeken wel en en ze gaan dicht maar als ik ga zitten na 5 minuten, zit het niet lekker meer, dus toch nog wat ervanaf.

6. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

oh ik zie nu pas dat mijn manneke gister 2 maandjes oud is yeah....ik wens iedereen een fijne jaarwisseling vanavond ook wij zijn lekker met zijn 3en mijn schoonouders komen nog ff koffie doen maar gaan om half elf naar huis is nogal een chaos hier in leerdam....kwa vuurwerk snachts....dus lekker rustig aan lekker beetje chillen.....

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    wenneke lekker weekend weg! Geniet ervan..

Oude broeken, tja ik kan ze niet op een normale manier aan..probeer t af en toe een dagje maarre loop van de dag steeds spijt. zit toch niet lekker.
    Gister wel een nieuwe broek gekocht. Een megamaat maar goed heb ik wel weer een broek die ik op normale manier aankan. Ga nu wel echt op wat ik eet opletten want merk dat ik nog steeds snaaibuien heb..

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Princi, we zijn gisteren foto's gaan maken en toen daar nog ff de 'stad' in geweest. Was meer een winkelstraat, maar goed... daar nog ff gezellig wat gegeten, toen foto's opgehaald en weer naar huis!
    Zal de foto's binnenkort inscannen, kunnen jullie spieken!

@Centerparcs, wij gaan de laatste week van januari naar Port Zeelande en we hebben in september 15 dagen Italie geboekt!

Wenneke, veel plezier!

@Oude broeken, die passen hier gelukkig wel weer! Nog 3 kilootjes, dan ben ik de extra zwangerschapskilo's gelukkig weer kwijt! Maar dan de rest nog ;)

@Een tweede... wij weten nu ook al dat we graag nog voor een tweede beeb willen gaan, maar niet op korte termijn!
    Zowiezo willen we eerst van Roann genieten, maar ik zie het zelf ook niet zitten om nu gelijk weer zwanger te raken! Ik heb net mn leventje weer een beetje terug en ik zie me ook niet voor Roann zorgen als me dit in de tweede zwangerschap weer gebeurd!

Verder zijn wij vanavond ook onder ons drietjes! Lekker rustig op de bank en Roann lekker in zn eigen bedje!
    En morgen weer de 'verplichte' bezoekjes aan ouders en oma!

Nou meiden, als ik jullie niet meer spreek hier:

Alvas unne gooie roetsj mit uch kersverse gezinnetje t nuuje joar in!

Groetjes Kelly

9. Jessica26i

oh meiden hebben jullie dat ook als jullie kleintje droomt dat hij huilt....???hier zo zielig délano ligt te slapen maar hij huilt heeft een nachtmerrie denk ik dan wrijf ik over zijn wangentjes maar het helpt niet oh vind het gewoon zielig...

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oude broekn pas nog niet in.

nee laat haar niet zwemmen ivm oorontsteking en ze raade t af ivm mex griep.

port zeelande zijn wij in mei geweest gaan nooit meer terug.

en kids jah heb er al 2 hahah dat is genoeg.

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ jess... hier ook dromen dat ze huilt echt heel zielig en daarna ligt ze weer enorm te grijnzen in dr slaap :)

@ broeken... hier pas ik mn oude broeken ook niet maar in de goeie zin.... ze zakken van mn kont:)

@ tweede..... absoluut! manlief en ik willen allebei een groot gezin
    ik kom zelf uit een gezin met 4 kids en manlief is er 1 van de 8

na de bevalling had ik iets van noooooit meer
    maar t verlangen is er al heftig bij mij en manlief ook
    (gelukkig bij beide :) ) ondanks de hele mmm en al en ondanks dat ik er op t moment er flink doorheen zit

wel zouden we dan vrij snel weer moeten starten met de mmm omdat we neit een groot leeftijdsverschil willen
    dus anti conceptie beginnen we hier niet eens meer aan
    omdat de vk vertelde dat de kans nihil is dat t spontaan zou lukken

@ allemaal... fijne jaarwisseling en een goed gelukkig en vooral gezond 2010!

12. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

Ik wens iedereen een heel goed uiteinde.
    en een heel gelukkig 2010 met de kleintjes.
    heel veel liefs minkep

13. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ik heb nog niet terug gelezen maar heb een dringende vraag aan jullie

Heeft er iemand ervaring met de kruidvat 2 voor 5 testen??? Hebben die een indrooglijntje? En is een indrooglijntje altijd wit???

Mijn zus heeft op zo'n test na een half uur een licht roze streepje, daar waar na 5 min nog niets te zien was???

XXX

14. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Nou, ik had die dus ook gehaald.... Getest en helemaal niks te zien.
    Had ze in de prullebak gegooid en na een half uur dook ik er weer in, weet ook niet waarom...
    Toen zag ik dus een lijntje, heeeeeeeeeel licht! Maar hij was er wel!
    En elke dag teste ik weer, maar nooit binnen 5 min. positief, meestal na 10 min.
    Tot NOD, toen was hij binnen 5 min. positief, maar wel heeeel licht.
    Maar hij stond er wel en ik was dus wel zwanger!
    Zonder HCG kan er geen gekleurd streepje komen lijkt mij, hij reageert alleen op HCG... Dus........................................

15. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    zwanger ;)

@ 2e...
    GEEEEEEEEEEEN denken aan!!! Dat duurt vast een paar jaar voordat ik daar uberhaupt weer over na wil denken.. en zo niet is het ook goed. 1 kindje is ook leuk!
    Ik zie het op dit moment niet als een positief iets..

Maar goed, dat ben ik.. probeer er wel van te genieten hoor, maar ik had het me allemaal heel anders voor gesteld tijdens de zwangerschap..

Nah ik ben weer weg, zal niet teveel negatieve shit spuien.

Goed uiteinde allemaal en veel geluk en liefde in 2010!!

Hoop in ieder geval dat het voor mij niks anders als goeds zal brengen, om maar even egoïstisch te zijn..

16. linde90

linde90 Niet meer actief

hier ook nooit roze indrooglijntje gehad bij de KV 2 voor 5;), die bleef altijd super wit.... ik zou zeggen over een dag of 2 weer een test er tegen aan gooien.

een 2e, ja absoluut, als het mag lukken zeker te weten. En wil daar ook niet te lang mee wachten,wil er niet te veel tijd tussen hebben, en ben ( al) 30.
    Ik ben de zwangerschap dan ook goed doorgekomen, en de bevalling was heftig maar weer helemaal vergeten...
    Wel wil ik in ieder geval wel een aantal kilo's afgevallen zjn voordat ik opnieuw zwanger raak, niet omdat het te zwaar was voor me,maar omdat ik niet weer in het overgewicht protocol wil vallen, wat betekend iedere 2 weken VK en om de 4 weken een glucosedagcurve prikken.
    Maar echt dieëten met BV kan weer niet, maar ga mij eigen daar eens in verdiepen wat wel kan....

17. linde90

linde90 Niet meer actief

en voor ik het vergeet: Iedereen een heel goed uiteinde en al het beste voor 2010, dat het voor iedereen een jaar mag zijn vol geluk en gezondheid, En dat ieders wensen uit mogen komen.....

18. Jessica26i

kruidvat staat er wel bekend om op indrooglijntjes hoor gewoon over 2dgn weer testen zou ik zeggen

19. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Meiden die het allemaal niet zo rooskleurig zien: je bent niet alleen...

En dan ff wat gal uitkotsen.... Ik haat BETWETERS!
    Er zijn bepaalde figuren die ongevraagd advies blijven geven en altijd alles beter weten, en of het mijn hormonen zijn of niet, ik krijg er de kots van.

Einde ego bericht

Zoals ze hier zeggen voor iedereen een goeie roetsj

20. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

'

Whahaha, GO Renate!!!

Kus van Roan voor Caleb...

Deel Deze Pagina