Pfff Miss, ik ben blij dat je even typt...ik was je kwijt en maakte me ongerust... Ik wens je een heel fantastisch 2010!! Zo heb hier nog maar eens nieuwe broeken gekocht. Duurt nog ff voordat ik mijn oude broeken weer aan kan...mijn hele lijf is ook zo anders...ik heb normaal nooit buik. Lara...blijft vreemd dat jij in een protocol viel qua gewicht en ik niet... Ben vanmorgen bij de gyn geweest. Mara was dus toch een sterrekijkertje maar is tijdens de bevalling nog gedraaid. Bleef toen haken met haar schoudertje en werd daardoor eerst geboren tot haar kin ipv met kin meteen naar buiten. Is blijkbaar best spannend geweest en daar hebben wij niets van meegekregen gelukkig. Ze willen wel graag dat ik de volgende keer in het ziekenhuis beval omdat ik grote kindjes maak... Mara was bij geboorte 4160 en dat is best groot voor een eerste kindje en een meisje heb ik me laten vertellen. Ja wij willen nog wel een tweede...maar nog ff wachten. Niet te lang wachten want ben idd 'al' 33 maar wel eerste ven helemaal herstellen en ook mijn bekken weer volledig onder controle krijgen....dus waarschijnlijk wel wachten totdat Mara loopt en zelf de trap op kan klimmen... ja Suus, hier idd ook nog wel last van snaaibuien en aangezien ik ook nog niet zoveel kan doen als ik zou willen...ja en december is zoiezo niet handig natuurlijk. Zo ik ga ff Mara's kleertjes verder uitzoeken. Ze gaat nu echt wel hard naar 62 en we hebben zoveel gekregen dat leuke dingen de kast in kunnen en niet zo leuke dingen mogen nu al wel in de 'zak'. Ik wens jullie allemaal een heeeeeeeeel fantastisch 2010!!!
@ Princi, waarschijnlijk super fanatieke Vk getroffen.... Maar ik heb wel veel "overgewicht" hoor, maatje 38 is heeeeeeeeeeeeel lang geleden
allemaal een fijne jaarwisseling! op naar een gelukkig, goed en vooral gezond 2010! en dat onze spruiten mogen groeien!
Hoe je je op kan geven voor mee te doen bedoel je? Onder de winnende foto van de vorige maand, staat t knopje, meedoen!
goede moggel. Iedereen al een beetje bij gekomen? Nou ik ga minke even voeden.ze is weer een beetje ongeduldig hahaah. Nou de eerste vette poep luier heb ik ook al weer verschoont in 2010 haha.fijne dag dames.
Iedereen de beste wensen voor 2010!!! Hebben jullie een gezellige avond gehad? Hier een hele avond met een slapend meisje op mijn arm gezeten, ze sliep heerlijk, tot ik haar losliet en in bedje legde, iedere keer wakker. Denk dat ze bang was voor de harde knallen. Dus heb heel de avond met haar gekroeld, en om half 2 toen het rustiger werdt is ze knock out gegaan tot half 6. En vandaag gaan we waarschijnlijk naar de nieuwjaarsreceptie van mijn familie, ik ben zo fris als een hoentje maar of mijn mannetje dat is.....