fijn nieuw jaar allemaal!! hier een partij ziek geworden dus we zijn lekker na bed gegaan kleine sliep er aardig doorheen maar net met de laatste harde knallen om 1 uur schrok ze wakker ga een poging doen om op te frissen, schoonvader komt zo
Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!!!!! Hier heeft Nils lekker vanaf 20.30 in zijn wiegje geslapen. Om 01.00 uur heb ik hem wakker gemaakt voor een voeding en om 05.00 uur was hij er weer. Ik mag niet klagen.
Hoe zit het met jullie kinderen dan snachts? Want wij maken joey niet wakker voor een voeding snachts En slaapt lekker door Waarom maak jij je kleine wakker dan lautjuh?
Nee Puzz, wij maken Mara ook niet wakker 's nachts. Ze ligt tegen 11en in haar wieg en wordt dan meestal rond 7 uur wakker of wakker gemaakt. Dan krijgt ze een fles en dan slaapt ze daarna meestal nog een ruk. De rest van de dag slaapt ze kleine slaapjes en wisselt dat af met wakker zijn en kijken kijken en nog eens kijken . Eind middag of begin avond slaapt ze vaak nog eens lang...
meiden een gezond, gelukkig en vooral spetterend nieuwjaar voor jullie en jullie aanhang, Ik hoop dat we nog vele mooie dingen hier mogen delen op het forum en dat we ook minder leuke dingen kwijt blijven kunnen. Caithlyn, heeft geen last gehad van het vuurwerk. vandaag had ze een poep/diareeluier niet normaal, misschien stiekum toch nog angst poepje voor het vuurwerk?
Joey heeft ook de laatste tijd diaree Om te zien of het door de infacol komt daar even mee gestopt Hij drinkt in iedergeval goed
Puzz normaal maak ik hem nooit wakker hoor. Maar ik zag het al weer gebeuren dat ik dan net lekker lag te pitten en dat meneertje dan wakker zou worden, aangezien hij vanaf 20.30 er al in lag. En daar had ik niet zo'n zin in haha. Dus om 01.00 uur wakker gemaakt en daarna heeft hij weer geslapen tot 05.00uur. Nils slaapt nog niet door 's nachts.
Alle maal een gelukkig en gezond nieuwjaar!! heb niet bijgelezen was drama afgelopen dagen esmay is dood ziek en ik begin nu ook zodra we beter zijn kom ik weer echt waar
ALLEMAAL EEN SPETTEREND 2010!!!!!!!! flex; beterschap daar. Ik hoop dat jullie gauw alleaal weer op de been zijn. Hier eindelijk de ontslasting van Luuk weer normale borstvoedingpoep. Op 20 janauri gaat LUuk voor het eerst wennen op d eopavng, snik snik groetjes Gaby
Meiden wou ff dit nummer met jullie delen voor degene die een zoontje hebben gekregen YouTube - Me boy (remix) - Yes-R, Ali B & Lange Frans
hej hej, allereerst een super, mooi, liefdevol, gezellig en gelukkig nieuwjaar!!! Ik ben er lang van tussen geweest..eigenlijk volgens mij omdat ik steeds geen zin had om lang te typen ofzo hahaha @miss...liefie, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, naar te horen dat je je nog altijd niet zo lekker voelt..als ik jou was zou ik alsnog eens naar de HA gaan en het aankaarten, even ontzwangeren met hormonen enzo prima, maar dit duurt al even hoor... @nog een kindje? in ons geval een derde...ehm, momenteel zegt mijn gevoel zeker ja Wie had dat gedacht weken geleden...maar niet zo snel als deze..ik hoop op mijn dertigste mijn kiddies te hebben...het gaat hier wel goed eiegnlijk...Milo doet het echt heel erg goed, laatst was duidelijk een sprongetje...want nu is ie tevreden, lief, vrolijk en slapen en eten gaat goed. Met oud en nieuw is hier niemand wakker geworden (en het ging er toch aardig heftig aan toe) milo en hannes allebei tot ongeveer half 9 geslapen...vandaag was het weer 8 uur.. prijs me wel gelukkig zover hoor...onze avond begint nu ongeveer rond half 8, 8 uur en dan mag het duren de laatste dagen dus tot ongeveer 8 uur, erg luxe vind ik... @betweters, pfiew....sosm heb je er even helemaal niks aan, ook al is het goed bedoeld... Ajajaj, nog maar 3 weken verlof!!!!!! Ik zie er zoooooo enorm tegenop om weer te gaan werken..meer meiden hier last van? Ik hoop dat het een beetje goed gaat met jullie allemaal...het hoeft niet schitterend, maar als jjullie je maar een beetje fijn voelen, dat doet al veel...een heeeel heeel dikke knuffel en zoen voor iedereen die het gebruiken kan!!! En....tatadada, ik ben ongi geworden vandaag...ik was echt even verbaasd, maar goed, dan weet ik dat dat ook weer functioneerd...vind het niet zo heel erg... Zoen! x
meiden ff een vraagje.... Nils is de hele dag al huilerig. Erg snotterig, slijm in zijn keel en spuugt regelmatig. Kan ik hem een paracetamolletje geven? De hele dag heeft hij nog niet geslapen. Hij is bekaf.