November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Jess, mooi nummer!

Ik dacht toen ik je krabbel las... waar heeft ze t over.. whahaha!

Nu ikke snappie m!

2. Miss Mommy

Hmm... nu komt t nummer erbij Jess, in je krabbel, de eerste keer toen ik keek niet!

3. Miss Mommy

Oh, trouwens... morgen word Roann gedoopt!

Is wel een heel bijzondere dag morgen, Roann word namelijk gedoopt op de verjaardag van mn overleden schoonvader.

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ikke ook weer:):p

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dat zal een hele speciale dag worden miracles!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

miracles veel plezier morgen! en tis zeker speciaal op zo'n dag

@ hier esmay is aan de beterende hand nu ben ikke snotverkouden me ogen tranen heletijd dus zie lekker alles dubbel grrr zodra ik niet meer zo traan ben ik er echt weer!!!!

7. Imm

Imm Lid

29 nov 2008
    53
    0
    0
    Nu nog Mama! Straks Student!
    Capelle aan den ijssel
    Ik wou me ook hier aan komen sluiten!
    Ben sinds 27 november 2009 trotse mama van Charlize Dailena Teresa.. En heb nog 1 zoontje die is geboren op 4 december 2007! Nu 5 weken later weer heeeerlijk ongesteld.. ( Niet dus! )

Zelf ben ik 22 jaar oud.. en hoop in mrt weer naar school te kunnen.. ik woon samen met mijn vriend Kamil ( pools ) van 27 jaar in Capelle aan den ijssel.. ( Nabij Rotterdam.. )

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    imm, welkom! en nog gefeliciteerd met charlize!

Oh my god, ik ben me toch een bak ongesteld!!! dat is echt niet normaal, ben nog nooit zo'n bloedend rund geweest:)
    Lijkt wel alsof ik weer aan de net-na-de-bevalling-vloeiing ben!

ik ga proberen even een fotootje te spammen van milo, ik vind hem al zo een enorme vent weer!

x

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    deze is van vanmorgen...

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    deez ook...

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    in zijn drakenpakje:)

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    heb ik jullie allemaal verjaagd door zo te spammen:)
    hahaha

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Awww wat is milo cute

Kijk eens deze vind ik ook zo lief van joey

14. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    puzz, wat is joey ook al ontzettend gegroeid en veranderd op die twee foto's! Wat gaat dat hard he? lekkere vent hoor!

15. puzzcat24

Ja hij is een dikkie haha

Hij kan nu ook duimen dat is ook zo mooi om te zien :D

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Wat een hoop mooie foto´s dames, wat hebben jullie mooie mannetjes.

@ongesteld, ik ben het nu denk ik voor de eerste keer, maar het is al een dag of 8 wat oud bloed, verder niets. dus of dit nou een echte ongesteldheid is ?? of het laatste van de vloeing na de bevalling??? Ik geef volledige BV......

@ Flex, hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Beterschap

@ miracles, een hele fijne dag vandaag bij dedoop van roann, je tref in ieder geval mooi weer, en wel bijzonder deze dag......

En even een vraagje: Hebben jullie beebs ook zo een last van pukkeltjes? Chloë haar hele gezichtje zit onder de rooie bultjes,zo zielig....

17. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hey goedemorgen meiden...
    Leuke fotos allemaal weer ik gister zijn mooie lach ff geprobeerd te fotograferen ahahh zal hem zo ff spammen...
    ff me gal spugen bah bah bah...We zouden vandaag op verjaardag gaan bij me beste vriendin maar ik ga toch niet want nu blijkt dat een vriend van haar ook komt maar die is met een wijf(sorry voor het woord) maar dat is het gewoon in verre je het een wijf kan noemen en die zou ook meekomen met die gozer
    maar me vriendin weet dat ik haar totaal niet moet in het verleden heb ze geprobeerd te stoken tussen mij en mijn man door te zeggen en te beweeren dat mijn manlief vreemd zou gaan enz maar durfde dit niet recht in mijn bek te zeggen maar via via en een grote bek hebben achter me rug om ...zij woonde boven de videotheek waar ik toen der tijd bedrijfsleidster was...geen tanden in der mond zitten stinken naar de kattenpies omdat ze de beestjes niet liet helpen enz een walgelijk mens....dus me vriendin belde of we nog kwamen nou eerst zei ik we komen wel..maar daarna heb ik ff met manlief gesproken ook omdat hij weet hoe ik ben als iemand grote bek geeft of wat dan ook kan ze hem terug verwachten maar ik doe dat dus niet waar de kleine bij is en dat wilde ik hem ff besparen....dus ik me vriendin gebeld van ja moet je eens luisteren ik snap uberhauptniet dat je dat mens in je huis laat terwijl je weet dat wij komen en je weet hoe ze over mij heeft zitten lullen....
    nu begrijp ik ook wel dat het moeilijk is om tegen die gozer te zeggen van jij mag wel komen en zij niet maar ja ik zei ook als ze een goede vriendin van mij is dan zeg je dat gewoon klaar uit...dus nu gaan we niet heen ben erg teleurgesteld in me vriendin en weet ook ff niet zo goed wat ik er mee aan doe bah me zondag vernaggelt bleghhhh...nou nu stop ik en zal ik jullie niet langer lastig vallen....hier mooie foto van me kleine man...

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
  19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Bekijk bijlage 40873
    En nog 1tje

Gisteravond in de tummytub gedaan. Zit meneer er 2 minuten in, laat een dikke scheet en in ene komt er een drol naar boven drijven hahaa

20. puzzcat24

Haha Wat is hij een grapjas :p
    Hoe oud mag je zijn voor een tummy tub?

Deel Deze Pagina