@ lautjuh... jeetje dat lijkt me frustrerend als ie nooit tevreden is je zit in feite de hele dag dan te voeden
Misschien geeft je melk niet voldoende voedingsstoffen meer meid En echt ik zou niet "doorzetten" als ik ook maar 1x dit dacht... Het komt veel vaker voor meid het is geen schande als dit het geval is Hij zal minder vaak komen als hij fles melk krijgt
denk niet dat dat het is puzz, anders kwam hij snachts ook heel vaak maar lautjuh zegt al dat ie dan maar 1 x komt
Joey komt ook niet snachts alleen maar omdat hij moe is en slaapt Wat doen darmen als je slaapt die zijn stil gelegd Met andere woorden honger gevoel komt na een slaap Als ik extreem moe ben dan slaap ik ook door honger gevoel Het zegt niks als hij maar 1x komt Dat jullie het niet eng vinden dat je niet kan meten of merken of je melk niet meer voldoende voedingsstoffen geeft... En nogmaals de eerste 3 dagen na de bevalling geven je borsten die stoffen waar weerstand gedoe in zit
hier komt ze snachts nog voor een voeding... maar daarbij heeft ze energie voor 100 sleep is so overated bij dr......... t zit in de genen
hoi meiden effe tussen opruimen wassen,voedingen,boodschappen enzo door hahah. hier 12uur fles en dan tussen 6 en 7 weer. zonnetje was het geloof ik gefeliciteerd alsnog. verder hier soms in badje maar meestal mee onder de douche. verder nog s 2kilo bijgekomen pf wort er moedeloos van. meiden wie zou t leuk vinden om eens een meeting te doen????????
Puzz ik heb het me ook al afgevraagd of ik nog wel voldoende voedingsstoffen heb. Ik zit hem nu iedere keer zoet te houden met een speen. Maar op een gegeven moment word ie daar echt kwaad om. Ik heb deze vraag ook naar het cb gemaild. Ben benieuwd wat ik terug krijg.
Net mail terug van het cb. Ze willen een huisbezoek afspreken. Dan hebben ze even wat meer tijd. Vind het wel fijn dat ze zo voor je klaar staan.
pfffffffffff hier komt Dani ook best vaak, hij drinkt al bijna altijd zijn fles van 180 cc leeg, maar komt dan nog om de 4 uur. Meestal is het flesvoeding en 2 flessen BV per dag. (Ik helaas niet genoeg melk) Best frusterend... Ook 's nachts is hij beredruk, blijkbaar van zn vader overgenomen kwaaltje
meiden als jullie nou een x voor weinig iets leuks willen doen moet je op www.vakantieveilingen.nl kijken wij gaan 15januari voor 30euro met ze 2e naar een concert puur hollands
Dretjuh dat hij om de 4 uur komt dat is toch juist goed? Overdag mag er niet langer als 4 uur tussen zitten. Of komt hij 's nachts om de 4 uur?
Zonnetje, hier wil ik vandaag eens informeren om te gaan babyzwemmen, lijkt me namelijk hartstikke leuk en zeker omdat Roann zo geniet van het water! Net weer met hem in bad geweest en hij viel gewoon in slaap, in bad! Zo heerlijk, je ziet hem gewoon genieten, zn spiertjes helemaal slap, geweldig vind ik t!
Hier zitten wij trouwens vrij consequent met de voedingen, wel flesvoeding overigens... s'morgens als hij wakker is, tussen 7 en 8 uur. Dan om 12 uur, 16 uur, 19 uur en 23 uur! Af en toe moet ik s ergens schipperen als hij heel opstandig is, meestal rond t flesje van 19 uur, dat krijgt hij dan wat eerder, maar verder... geen klagen hoor!
@Voedingen: Hier overdag een beetje hetzelfde als bij Lautjuh alleen geef ik wel de fles. Roan kan ook heel moeilijk wakker en vrolijk zijn. Ja net na zijn fles en schone luier heeft hij echt zo'n vrolijk half uurtje maar daarna is het al snel huilen hoor. Ik probeer er toch zo'n 4 uur tussen te laten anders gaan we over de max van 1 liter. 's nachts doet hij het geweldig! Hij slaapt al 2 weken de hele nacht door. Gisteren hebben we hem om 00:30 op bed gelegd en toen kwam hij vanmorgen pas om 09:30. Heerlijk toch?! @Badje: Wij gaan iedere avond met Roan in bad. Net als jij miracles Dan kan hij lekker spetteren en houd hij het lekker lang vol. Daarna lekker insmeren/massage, flesje en ontspannend muziekje en hij slaapt de hele nacht! Sorry heb niet alles terug gelezen, was het een beetje teveel voor. Ik probeer zo af en toe te reageren maar het gaat nogal moeizaam hier overdag dus ik hen weinig tijd. Morgen weer naar het CB, hopelijk is Roan weer goed aangekomen. Maken ze altijd een apparte afspraak voor de prikjes? Roan is al dik 2 maanden en heeft ze nog niet gehad. Zou hij ze morgen dan gewoon krijgen denken jullie??? XXX
Trieske, Roann heeft de spuitjes inderdaad met 2 maanden gehad! Ik raad je aan om wat paracetamolletjes 60mg in huis te halen voor de prik, want hij kan wat temp krijgen sávonds!
hemmm max maar 4 uur ertussen? als zij goddank eindelijk in slaap is gesukkelt laat ik r mooi liggen tot ze zelf komt anders moet ik r meestal na een kwartier/half uur al wakker maken efffies spammen.... ze is zoooo lang
@ Lautjuh, hier zit er ook niet echt regelmaat in met de voedingen. Overdag komt ze echt om de 3 uur, maar soms zou ze wel vaker willen, maar ik houdt haar dan zoet met een fopspeen. Eerst legde ik haar weer aan, maar dat hield ik zelf niet vol, en goed is het volgens mij ook niet. Ze heeft gewoon een sterke zuigbehoefte. En s'nacht eigenlijk ook, heel af en toe zit er ineens 5 uur tussen, maar eigenlijk dus ook 3 uur. Zo zitten we dus vaker op 7 a 8 voedingen dan 6 per dag. Het is helaas niet anders.... Waar ik haar wel zoet en stil mee krijg is de nieuwe wipper van haar, we hebben de snowglobe van fisher price, met trilstand en speelboog, en daar kan ze heerlijk een half uur in spelen en dan valt ze in slaap. net zoals nu dus, zo heb ik even de handen vrij om wat voor me zelf te doen, zoals even achter de pc en het huishouden.
@ lara .... wij hebben die wipper ook aangeschaft en t is inderdaad ideaal! heeft ze toch het idee gewiegt te worden terwijl ik effe wat anderskan doen
We vinden het maar niks zon tummy tub... Onhandig ding.... Geen pica anders zag je mama met een rood hoofd erop staan haha Joey geeft nu zelf aan dat hij om de 4 uur eten wil Dus 9:00,13:00,17:00 en 21:00 daarna pitten! Hij is waarschijnlijk over de 6 kg nu Donderdag hebben we weer een cb bezoekje