November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    2e kerstdag maar verder niet meer getest als er de tyd voor heb wil ik wel een test halen vanmiddag en eventueel morge vroeg nog x testen en anders dokter maar s bellen.

verder heel erg last van me handen en rug pf hoop als bij masseur ben geweest het beter gaat kan bijna niet vooruit.
    en gisteravond wekker gezet voor lindy s fles doorheen geslapen we werden om half 2 wakker van niels die huilde madam sliep nog,

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goedesmorges...

ben eigenlijk nog te moe om actief te typen...:p

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha LIlage....da ken ik da probleem

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kwma ff spieken.. heb zitten janken bij het filmpje van TRIESKE!!!.. wat mooooooi...en zo'n mooi gedichtje op t eind...echt superrr....

Heb verder niet echt veel teruggelezen.. lukt me gewoon niet..
    Zag wel iets over Paracetamol.. hier kreeg ik vorige week tehoren van de hap dat dit pas met 3 maanden mocht.. vond ik vrumd, want bij de andere kids mocht dit wel eerder alleen dan de 60 mg variant zetpillen... nou ja.. zoals met alles zal de medici wel verdeeld zijn in hun advies..

ONGI.. hier ook niet.. maar zwanger ben ik zeker niet..Ik zou dan de status MARIA krijgen...

BV...op zich gaat t goed.. anna is gegroeid.. gister weer 104 gram in een week erbij.. maar ik heb het idee dat de bv drastisch aan het teruglopen is.. ze is gewoon minder tevreden en zelfs na 2 regeldagen lijkt t niet beter te worden..ik MOET nu onderhand met de kolf een voorraad kunnen gaan maken anders zal ik moeten stoppen over een week of 3.. dan moet ik weer werken..pfff... wat gaat die tijd snel.. ben er nog helemaal niet klaar voor...al zijn het maar 2 dagen in de week.. ik wil gewoon niet..Hoop dat de bv weer wat op gang komt...

SLAPEN.. snachts prima.. ik voed rond 22.30 en om 5.30/6u komt ze weer.. lijkt vroeg, maar voor mij ideaal.. dan kan ik gewoon om 7u naar beneden om de andere kids klaar te krijgen voor school etc.. tegen de tijd dat zij de deur uit zijn kan Anna weer drinken..

WENNEKE..en nog een test gehaald????

UPDATE: heb ik verder nog bijzonderheden gemist???

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Ichtus: Heb ik je aan het huilen gemaakt?! Ik moet zelf ook steeds weer huilen als ik ons filmpje bekijk, hihi.

Maar wat fijn dat dat het lekker loopt bij jullie. Kan me voorstellen dat het erg vermoeiend zou zijn als om 04:00 uur zou komen ofzo...

@Ongie: Hier ook nog niet hoor. Had wel ff een testje gedaan, je wil het toch zeker weten he?! Negatief, had ook niet anders verwacht.

Vanmiddag gaan we weer naar de osteopaat. Dit wordt de tweede x, hopelijk blijft Roan een beetje rustig.

Ik ga ff wat eten, heel gezond want ik wil voor mijn verjaardag (13 mei) ongeveer 12 kilo kwijt zijn. Het liefs 15 maar 12 klinkt wat vriendelijker...

Fijne dag allemaal...

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nee haal ik vanmiddag als de kids naar oma gaan en ik naar masseur.

wij gaan maandag met lindy naar de ostheopaat .

net badkamerschoongemaakt morge de slaapkamers.

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik was 2 kilo bijgekomen ipv afgevallen wor er zo verdrietig om ook omdat voor de kids 58kilo woog en nu 90 pfffff.

maar ja we gaan gezond doen alleen lopen wil niet zo met dit weer

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    vraagje hebbe jullie de maxi cosi verkleiners er nog inz itten??

als lindy erin moet met jas aan en muts op moet ik haar hoofd er echt in duwen ,weet niet meer wanneer we hem er bij niels uitghaalt hebben

9. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Ichtus, dat is toch heerlijk zeg, dat ze zo weinig komt.
    Chloë komt echt iedere 3 uur, dus als ze de laatste voeding om 22:30 gehad heeft is ze er weer om 1:30 en dan weer om 4:30.
    Ik kijk er naar uit het moment dat ze wat langer door gaat slapen.
    Ik ga 1 maart weer werken, en zou fijn zijn als ik dan wat meer slaap zou hebben., want het gaat me nou aardig opbreken....

10. linde90

linde90 Niet meer actief

maar vindt het nog steeds fijn om te doen hoor;)

11. Happymommy84

@Wenneke: Wij hebben de verkleiner er al dik 2 weken uit. Werd zo krapjes...

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oke ik zal m dalijk er ook suithalen en kijken hoe ze dan ligt want int boekje staat na 4maand

13. Happymommy84

Oeps, wist ik niet eens. Wel vreemd dat ze daar een tijd voor vaststellen. Het ene kindje is toch veel groter dan het andere? Roan ligt echt bijna dubbelgevouwen met die verkleiner. Er ligt nog wel zo'n slaapzakje in die ook redelijk wat ruimte inneemt misschien dat dat scheelt?

14. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    De verkleiner er hier 2 dagen geleden uitgehaald want idd met winterkleertjes en jas werd het echt krap.

net de srijk weggewerkt en even lekker onder de douche gestapt, vogeltjes in de tuin van eten voorzien en nu effe hier en de pfaffs aan het kijken.

hoop vandaag nog overal te kunnen swifferen en de toiletten schoon te maken.

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik heb er een voetenzak inzitten ach ik probeer t gewoon

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen...

Hier slaapt nils vaak van 20.30-04.00 en dan weer tot 08.00 uur ongeveer. Heerlijk.

De verkleiner hebben wij vanaf het begin er al uit. Anders pastte nils er niet in. ;)

Ongi ben ik ook nog niet. Maar ik geef ook volledige bv.

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Trieske mooi filmpje van je zoon!!! Ik moet altijd huilen bij dat liedje van trijntje oosterhuis.

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden die verkleiner is toch ook een steun omdat nekspieren nog niet stevig zijn??

19. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    misscien idd voor de nek maar Caithlyn lag zop opgepropt gewoon zielig.

Wat doen jullie trouwens met de zomervakantie?
    gaan jullie weg of nog niet. Vind het lastig

20. linde90

linde90 Niet meer actief

wij gaan een week kamperen in limburg, maar heb het onder voorbehoud gezet, ik moet echt tegen die tijd even kijken hoe het gaat.
    Als het niet goed voelt, ga ik niet. Anders is het ook geen vakantie........

Trieske, een heel mooi filmpje. Bij zulke dingen kan ik echt met tranen in mijn ogen zitten.
    Het is echt een mooi mannetje he...

En dat liedje van trijntje is inderdaad heel erg mooi, ik heb het onder een slideshow van positieve test tot nu staan op mijn hyves.
    Farah Kamer-Maas Profiel - hyves.nl

Deel Deze Pagina