November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    miracles sterkte vandaag

we zijn dus officieel naar deze nu. ja snik snik, maar w egaan hier gewoon vrolijk verder.

wat is wijsheid meer geven of weer teurg naar die 150 cc ben evne kijwt wie het vroeg. Ik zou gewoon meer doen als je merkt dat ze dat graag wil hebben. Huitl ze tussendoor weer veel of is ze juist tevreden wakker. Ik zal haar niet honger laten lijden. En mkisschine kan je wel 180 klaar maken maar bij niet alles geven maar net iets mee als je een flesje klaar maalt van 150 cc. a hier niet echt verstand van flesvoeding want geef borst en krijgt dus nog maar 100cc in flesje als ik heb afgekolfd
    en soms wil hij na 85 cc al niet meer

gr Gaby

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey dames!
    Dus we zijn hier nu te kleppen?

Ja het was schrikken met joey...
    Nu ligt ie in de box met boeken onder de poten 45
    graden
    Gaat super met de johannus gedoe!
    Hij spuugt veel minder!
    Maar de darmkrampjes zijn extreem!
    We zijn gister weer begonnen met de infacol
    Even inwerken en klaar!

Oh en ik heb een gesprek gehad met de kinderarts
    En joey mag NIET 180cc
    Omdat hij nog maar 5 kg is
    Ze mogen niet over een bepaald cc komen per dag dan kan je kindje te dik worden zei die

Hoe gaat het met knippy en haar meid?

@jessica je ziet er netjes uit meid lekker zo voor de kerst!

Slaaptekort?Wat is dat kan je dat eten?;)
    We hebben een slaapkoppie!
    Hij had de hele avond last van de darmkrampjes en toen we hem om half 11 op bed deden even jengelen en *snurk*
    Hij was zooooooooo moe...

@fl3xie!Ik heb even op je hyves gespiekt mooie foto's meid!

Oh voor wie ook hyves wil uitwisselen
    Hier de mijne:
    Sandra Profiel - hyves.nl
    En mijn msn!
    (al hebben we nog niet echt zoveel msn tijd haha)
    welovecats@live.nl

Nou ik ga weer de wasronde doen van joey
    Hij ligt lekker in de zon te bakken :D

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

dat doen we idd ook altijd behalve afgelopen nacht wilde toch ff kijken hoe het ging maar ging dus helemaal niet haha:)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier kan ik helaas niet altijd uitslapen want heb nog een dametje rond lopen hier :( als me mannetje thuis is slaap ik vaak wel wat uit voor zover dat kan want zodra het licht is is kaylee ook wakker en wil bijna niet slapen :(

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga esmay op bed gooien en kaylee troosten hoop daarna nog ff wat te kunnen slapen (heb er een hard hoofd in haha)

6. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ puzz dat is vreemd dat hij geen 180 cc mag délano is ook 5 kg en die mag het wel hebben ze me juist geadviseerd ;) nou hij word echt niet te dik hoor....

7. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    jeuuj... hier is ze weer... de enige echte MISSSSSS :D
    (voor het geval jullie me gemist hebben..)

Kom eens even buurten in het nieuwe topic!
    Wou nog wat zetten in het oude topic..maar zit al een slotje op helaas... :(
    Iedereen inmiddels bevallen :D yeeeaah... wat een tijd niet..
    de eerste 9 maanden en dan nu.. hectisch!!
    Zo'n klein mensje die je hele dag bepaalt.. wat.. je hele leven!
    Kon me er geen voorstelling van maken, tot het je overkomt!
    En wat een rijkdom, zo'n nieuw leventje!! :D:D

oke 2 weken later krijg je pas een reactie.. whahaha JE WEET TOCH!!! gelukkig krabbelen we elkaar ;) en heeeeeul af en toe msn.. alhoewel ik steeds meer tijd er tussen krijg :D

Ben gelukkig niet helemaal contactgestoord, want krabbel ook nog met meer van jullie.. halleluja er is hyves!
    Was ik misschien verslaafd aan ZP, maar hyves?? LIKE HEROIN!!

Und verder... Ja DRUK ... HEEL DRUK!

Zag allemaal berichtjes over cc's en rondvliegende borsten....
    ga ik niet aan mee doen hoor.. tenminste probeer ik.. hahaha
    Ik zorg wel voor de nodige humor en sarcasme.. heb nog een HEEL trucendoos vol!

Nou toedeledokiiiiiiiii

kuzzzzzz

8. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Oh en zal ik mijn banner trouwens even aanpassen? whaha ik ambieer niet de draagtijd van een Olifant...
    43 wk en 2 dagen... :$ alsjeblieft zeg

9. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Oh en ik las wat over inbakeren enz?

I D E A A L!!!

Echt.. inbakeren is de shizzle!!! Helemaal 2010!!! :D:D

Kijk ons rupsje Nooitgenoeg eens genieten in haar "dwangbuis"...
    wordt ze een keer niet lastig gevallen door haar armpjes!
    Die lijken wel een eigen leven te leiden.. zo zielig als ze zichzelf zo mept, dat ze er zelfs wakker van schrikt. Kijkt ze mij aan van wat doe je mama... a la bambi oogjes... tsjah doe je echt zelf hoor kind..
    maar goed hier in ieder geval haar SEXIII pakje..

10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hihihih miss is in tha house!!!! yeah....
    We zijn op dezelfde dag bevallen meis :D

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oh en over het laatste flesje kolven. Nils is nog geen 4 weken. Dan mag je niet een flesje afkolven?

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    lautjuh ja hoor,sep krijgt al vanaf een week afgekolfde melk..eerste keren met een spuitje en daarna met een flesje..gaat prima!

13. linde90

linde90 Niet meer actief

hey miss,

welcome back!!!!

Dacht toevallig vandaag nog, zou alles goed gaan bij miss... emn ja hoor daar is ze!

En wat een lekker popje heb je zeg, helemaal tevreden in haar dwangbuis hahaha

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Jeuh.. Miss.. Welkom terug meid.. op die foto lijkt dochterlief heul erg op mijn Anna.. ik schrok ervan..whahaha..MOOOOOI dus..

wel of geen 180 cc bij 5 kg.. ik weet t niet meer precies, maar artsen, cb's etc geven allemaal weer een ander advies.. om gek van te worden.. Jur was ook een veelvraat en ik gaf m wat ie nodig had.. of t nu mocht of niet.. je voelt en weet vaak zelf wel wat kan of niet.. en of ze er dik van worden.. nou Jur was met 1 jaar echt een prop.. net een michellinmannetje.. is nu niets meer van over.. sprikkie..dus volg vooral je hart.. als je het idee hebt dat Joey het nodig heeft kun je het altijd een keer proberen.. hij krijgt er echt niets van hoor (hooguit meer krampen, maar dat merk je snel genoeg..).. en dik zijn ze niet maar zo.. dat babyvet en ook evt melkvet gaat er wel af hoor.. wacht maar tot ze door je kamer rennen..dan vliegen de vetkwabben je om de oren..hihihii...heerlijk toch!!... Bij jur was het wel zo dat hij veel melk kreeg, maar ook veel krampen had.. minder melk was minder krampen, maar meer honger.. het was hier dus kiezen tussen 2 moeiten.. of huilen van de honger of huilen van de krampen.. maar huilen deed hij 14 weken lang.. hele dagen lang..ik weet inmiddels beter dan de standaard richtlijnen te volgen...er is namelijk geen 1 kind standaard.. dus ik kan er niet zoveel mee.. goed dat t er is hoor om een indicatie te hebben, maar mijn mening is dat er te snel voorbij gegaan wordt aan het individu.. pas je niet tussen de lijntjes dan ben je meteen al verkeerd bezig.. NOU MOOI NIET!!!...maar hier ben ik ingegroeid.. voor de nieuwe mama's zal dit niet zo makkelijk zijn denk ik.. alles is nieuw en onzeker dan wil je je (heel logisch, had ik ook) graag vasthouden aan iets..dan is een expert al snel een goede keuze..(en met expert bedoel ik dan artsen en cbers he.. niet ikzelf..)

MIJN TIP!!!! VOLG je HART en je MOEDERINSTINCT.. dat zit er wat kids betreft niet vaak naast..!!!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier gaat t echt zo super.. voeding gaat goed.. we zien haar groeien.. ze is tevreden.. huilt wel s.. als ze net in bed ligt of honger heeft, maar verder niet.. krampjes zijn er amper, maar ze is goed te troosten.. wel zag ik dat haar billetjes kapot gaan nu dus ik smeer me suf met sudocreme, maar de bvpoep is zoooo dun dat de creme er zo weer af is...hmmmm.. s kijken of ik heir iets anders voor kan vinden....

Ik ga ff afruimen etc....misschien ben ik er vanavond nog ff... kids moeten nu in bad etc... heb de hele dag gepoets en gewassen.. men.. mijn was jongt in de mand.. met 4 kids blijft de was maar komen.. denk je dat je alles hebt weggewerkt.. zit er zo weer een mand vol..

Nou ja.. ik moet er van tussen...

tot snel weer.

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ichtus; Nils was ook rood tussen zijn billen. Bij ons hielp sudocreme wel. Maar mijn kraamverzorgster adviseerde toen als het niet hielp om pure zinkzalf erop te smeren. Dat is echt rotspul en moet met olie vaak verwijderd worden. Maar het helpt heel goed.

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja het is ook vaag al die adviezen..
    Maar het is wat je al zegt ichtus je eigen instinct volgen :p

Joey heeft ja johannus gedoe,maar het komt niet door zijn speen
    Dus heb een DA speen gehaald een pap speen maar hij deed over 110 cc 15 seconden!
    Das nie de bedoeling haha
    Dus een gaatje prikken in de kers speen van drifrax en nu maar hopen dat dat goed gaat vanavond :D

Pfftt heb het wel gemist hoor even typen met jullie!

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Dames,

Ik heb vandaag een fotoshootje gedaan met Chloë voor de kerstkaarten, en dit is het resutaat geworden.

Lief he

19. linde90

linde90 Niet meer actief

zat wel te twijfelen tussen deze en de eerste, maar het is de eerste geworden

20. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@puzz koop een 1.2.3 speen van bibi werkt perfect met johannesbroodpitmeel ik laat délano op 2 drinken nou ideaal....

Deel Deze Pagina