Hier gelukkig eentje niet niet meer spuugt. vraagje dat ding waar ze met hun kont opliggen in bed ( ben de naam kwijt) volgens mij zorgt dat ervoor dat als ik Caithlyn uit bed haal ze terhoogte van haar kont zo klam aanvoelt, hebben jullie dat ook??? zou het kwaad kunnen om deze niet meer te gebruiken??
Nou, maandag ga ik met babyzwemmen beginnen! Is wel leuk, mn schoonzusje geeft de lessen! Wat ik me trouwens afvraag, ik wil me een tatoeage laten zetten van de naam van Roann. Maar weet eigenlijk niet zo goed waar ik m hebben wil... Ik wil m niet te groot en ik moet m wel kunnen bedekken. Op de pols/onderarm vind ik t ook wel mooi, maar dat is dus juist een plek waar je het dus wel altijd ziet... hebben jullie ideeën?
bedoel je ehm, molton dinges? Dat beschermt je matras, dus denk niet dat het voor haar kwaad kan als je dan weghaalt..
hej kel, ik heb tatoeages in mijn nek, schouder, rug, zijkant van mijn bovenlijf, enkel en achterop mijn been...aan de zijkant van je lijf is echt pijnlijk, een no go dus...als je een tattoo niet steeds ziet is mijn ervaring dat je er meer plezier van hebt, omdat je niet uitgekeken raakt...als je je onderarm neemt bijv, kun je het zo laten doen dat je er zelf niet steeds op kijkt, dan is het ook goed te bedekken... Rechts of links bovenaan je rug? Been is ook wel goed te doen vond ik, evenals je nek, maar das niet de plaats voor zoiets he... Niet dat jullie nu denken dat ik een grote vlek ben hahahaha, op mijn zij en rug zijn redelijke tattoos, de rest is echt bescheiden
Oh ja... en medemopjes! Ik kan in februari tot nog toe zo goed als overal, alleen t laatste weekend niet!
ik laat bij de ster op mijn schouder (bovenaan) nog twee sterretjes bijzetten, voor mijn ventjes...in mijn nek heb ik ook 3 sterren, die staan voor mij, mijn zus en mijn broertje zodat we no matter what altijd bij elkaar zijn!
princ, ik bedoelde idd 13 februari! Ik heb hier hannes om half 12 in bed gelegd en heb hem nog niet gehoord.... Milo ligt ondertussen naast me en is ook weer vertrokken...
Ja, ik wil ook een ster... met dan de R erin, de ster aan de zijkant open en dan de rest van de naam erachteraan. T sterretje staat dan voor ons sterretje dat we vorig jaar januari verloren zijn.
babyzwemmen is hier vanaf 6 maaden en je moet je inschrijven als ze 4 maanden zijn. Ik heb een tatoo op mijn onderrug en wil al jaren een tweede maar ja wat. naam Caithlyn zou wel mooi zijn maar dan wel met iets kleins erbij
ego heerlijk aan het genieten van een plakje zojuist zelf gebakken cake met slagroom jmmmmmmmmmmmmmmie einde ego
Ohhh, Evelien... lekker! *water loopt uit mn mond* (dat krijg je als je aan t afvallen bent...) Hoe zit t bij jullie met de kilootjes? Hier nog 1,8 kilo dan zit ik weer op mn oude gewicht en dan de rest nog wat ik kwijt wil!
Ilse... een tatoeage aan de zijkant vind ik ook erg mooi! Als ik de volgende zwangerschap (ooit he) achter de rug heb en ik dan mn figuur weer terug heb, wil ik die heel snel laten zetten! Vind ik echt super! durf t nu niet aan, zo over de zijkant en mn buik...
Ik heb geen idee hoe het zit met de kilo's de weegschaal was voor mijnn zwangerschap kapot gegaan en hij is eigenlijk nooit meer vervangen. toch maar een nieuwe kopen. volgende week begint hubbie weer met lijnen en dus zal ik ook meedoen, want in de kast dan haast niks lekkers om te eten. ben ( heel tegenstrijdig ik weet het) wel van plan om dit jaar weer wat vaker lekkere dingen te bakken in het weekend.
hej lo, als ik een woombie wil bestellen, welke soort en maat moet ik dan hebben? Milo is ongeveer 58 cm, 5 kilo en redelijk sterk in de armen...hij krijgt makkleijk armpjes uit de swaddle me...is wel erg snel warm!
kiloos, ik haat ze...ik denk nog wel 5 of 6...wil terug naar de 60 kilo, maar kan het nog niet helemaal opbrengen...en gezond aan het eten, rest kotm wel als ik straks weer ga werken.. @kelly, de zij is wel echt een pijnlijke plek! hihi, iemand meenemen hoor als je het gaat laten doen Ik zal es zien of ik een foto heb van die tattoo