Lautjuh, beterschap! Ja maf dat cola helpt als je misselijk bent hè.. Gaat borstvoeding dan als je zo ziek bent??? Lara, jammer zeg. Ik kan het me goed voorstellen dat je geen zin hebt in de opmerkingen hoor...maar ik snap ook dat je het jammer vindt. Tja...bij mijn was al helemaal geregeld dat ik kon gaan kolven op mijn werk...maar ja....bij mij kwam de bv dan weer niet. Fl3x, je mag altijd nog komen hoor....gewoon af en toe even hoi zeggen en van je af kletsen...maar begrijpen doen we het natuurlijk ook ! Miracles, ja het blijft 180/6 geloof ik anders krijgen ze te veel kunstvoeding. Mag niet meer dan een liter zijn heb ik begrepen. Mara krijgt nu ook al 180/6 maar die drinkt ze nog niet allemaal leeg...
Dat is niet waar van 1 liter per dag want bij mij hebben ze gezegd hij mag gerust op een dag 1 of 2 keer een flesje van 200 hebben vaak smiddags geef ik Délano 200 in de middag dit is ook de max wat hij mag hebben per fles!!! niet hoger als 200...maar hij drinkt hem niet altijd helemaal leeg hoor maar dat geeft niet....dus gewoon doen hoor kelly....
denk dat het ook aan het gewicht ligt want lindy mag ook niet meer als 180 hebben de laatste keer dat ze gewogen werd.
dan weet ik het niet hier op cb en kinderarts zeiden da ze niet meer mocht als 180 want volgens arts zat ze op maximalen ,dus dan weet ik het niet en houd ik me erbuiten
maar jessica....5x200 is toch een liter?? En de opbouw hangt toch met het gewicht samen. Alleen mogen ze hoe dan ook niet meer dan een liter kv per dag...hoe zwaar ze ook zijn.... O en ik geef mara 5x 180/6 maar giet er na bereiding niets uit...dus krijgt ze 5x200 aangeboden...dat weggieten vind ik maar zonde. Oh en wenneke..over babyzwemmen. Het duurt nog even voordat ik dat zal kunnen want ik moet er op de fiets heen en fietsen wil nog steeds niet zo goed gaan. Maar dan lijkt het me best gezellig.
hey princi ja maar ik geef délano niet 5x 200 hoor soms 1 x perdag en soms 2 x perdag ze zeggen dat ze niet meer mogen maar in werkelijkheid gebeurt toch anders vriendin van mij haar zoontje is 1 week ouder als délano die krijgt 220 en dan mag gewoon hoor maar ieder voorzich natuurlijk...
lara wat balen dat je je niet prettig voelt bij het kolven op je werk. Ik kan me voorstellen dat je met pijn in je hart gaat afbouwen. Ik zou schijt hebben aan mijn collega's. Maar voor iedereen is dat natuurlijk weer anders. En als je constant nare opmerkingen krijgt van die mannen zit je inderdaad niet rustig denk ik. Princi ik merk dat de bv wel iets terug is gelopen door dat vele gespuug. Maar heb al weer een paar koppen thee gehad en net met moeite een beschuitje naar binnen gewerkt. Ik kreeg als tip om vaker aan te leggen en wanneer de griep over is, dan komt de productie vaak weer helemaal terug. kv heb ik geen verstand van dus daar ga ik me niet mee bemoeien haha.
Hier zitten we nog op 6 keer 150 plus 5 en dat drinkt ze meestal niet op dus zoalg ze dat niet opdrinkt of meer wil blijf ik hier lekker op zitten. Ik ben wel van meneing dat als je kleintje meer wil je dat dan gewoon kan geven ( mits het niet echt super veel is natuurlijk)
Délano krijgt nu 4 a 5 keer een fles als hij slaapt maak ik hem niet wakker namelijk en hij doet het prima daar op..
Roan krijgt ook 5 x 180 + 6. Gaat prima zo. Hier vertellen ze ook dat je niet over de liter kunstvoeding mag, daar houden we ons ook aan. Roan zit qua groei en gewicht iets boven het gemidelde dus ik neem aan dat we het goed doen zo...
jeetje, hier heeft er 1tje last van een sprongetje. ze is de hele dag al aan het huilen,mopperen. Baby ABC is wel handig die sprongenwekker, weet je waar je aan toe bent
princi je kan ook meerijden?als je wil komt toch langs jou. voeding zal allemaal wel beetje op hetzelfde neer komen. zow hele middag vriende over de vloer gehad pfff,ben kapot
Nou ik geloof dat ik het dan zooooo verkeerd doe! Als ik dit allemaal moet geloven dan doe ik alles wat niet mag. Ik geef namelijk 4x een fles van 210. Ik maak 240 omdat hij rechtop zit met voeden en het er anders niet uit komt. Soms drinkt hij dan ook al 220 of 230 op. en ik heb gemiddeld 5 uur tussen de flessen
Niets is verkeerd he schat! Jij doet wat voor Caleb werkt en als dat op deze manier is dan doe je het goed toch?! Enne, niet alle kindjes van 2,5 maand slapen door dus dat zegt niets. Je bent een kanjer!
hier 4uur tussen de voedingen en idd je doet wat voor jou kind het beste is niet ieder kind is hetzelfde
Dankjewel schatteke.... Heb gewoon een veelvraatje denk ik, als ik minder geef is hij echt nijdig hoor.. ik word zo schijt onzeker hier over... en eigenlijk moet ik niet zeiken.. gister om half 11 naar bed, en 6 uur kwam hij voor zijn fles... Hij heeft tegenwoordig rond 4u een tien minuten dat hij wakker is, ff krijsen met zn ogen dicht, keertje smakken en hij slaapt weer... meerdere??
hier soms overdag dan dromen ze een beetje denk ik, als hy boos wort als hy minder krijgt heeft hij het gewoon nodig dus gewoon geven
Jonge mamma...dat is toch hartstikke goed wat je doet. Je komt niet over de liter en jouw kindje wil gewoon vier keer drinken. Prima toch! Oja dat kan Mara ook...doet ze ineens een gilletje en slaapt dan weer verder.... Tegenwoordig wachten we met naar haar toe gaan dan ook eventjes. . Oh Wenneke dat is goed. Leuk! Ik zal je ff pb-en....maar niet nu geloof ik want er gaat hier een maraalarm....hongerrrrrrr