November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden

puzz we hebben de m speen van difrax met johannes broodpitmeel soms is voeding dunner as de andere keer maar gewoon wat vaker eruit halen.

lara mooie foto s

ga verder terug lezen

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    miss waar heb je die inbakerdoek gekocht????

hier de swaddle me maar ze werkt soms haar armen er nog uit .

vanmorge cb geweest en ze krijgt 180water en ze s tevreden en s nachts moge we haar laten liggen als ze niet komt.

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    jessica snap niet wat wij dan verkeerd doen want lindy krijgt er niks uit uit een 1.2.3 speen

4. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

misschien teveel johannesbroodpit er in dat ie toch te dik is ik doe op 180 cc water 2 schepjes johannes en de fles even schudden zodat het goed vermengt... en die drinkt ie aardig leeg hoor....

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Thanxs....

hier ook een klein meisje wat haar handjes uit de swaddle me krijgt.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oh weet t al er zit ook al in die voeding johannes broodpitmeel en we doene r zelf 1schep bij hahahah

7. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ wenneke hahaha ja dan is ie veelste dik ;)

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja sorry ben soms nogal vergeetachtig

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb trouwen meerijdplankje gekocht niels vind gweldig maar wel wennen dat ie zich vast moet houden en niet zomaar af kan stappen hahah

10. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    haiiiiii

bedankt voor de warme welcome back!!:D:D

Hoe is het met jullie allemaal?????

Ja doe je goed Lautjuh!! :D tegelijk! :D Bij mij spande het erom.. of de 20e of toch de 21e.
    verschil tussen een ks of natuurlijke/kunstverlossing... is dat laatste geworden met de vacuum.. heerlijk..whaha
    Was allemaal heel spannend.. maaaaaar dat verhaal zal ik nog wel ff een keer uit schrijven.. nogal spectaculair al zeg ik het zelf.. ja elke bevalling natuurlijk, maar goed!

Net ff met hubbie boodschappen gedaan en door de winkelstraat gelopen.. heerlijk met zijn 2.
    Wat kun je daar dan van genieten zeg, of zeg ik nu wat raars?
    Oma bleef bij Alissa hoor.. voor het geval jullie dat afvroegen.. en niet in de kofferbak ofzo.. hehehe

Maareh dat inbakerzakje heb ik gekocht/besteld bij www.woombie.nl
    Heb namelijk een kleine houdini die ook d'r armpjes uit andere inbakerdoeken wurmt.
    Dit is werkelijk ideaal!!!
    Wil er voor mezelf ook wel één.. hahaha

Ennuh hier ook van dat Johannesblabla door de fles gegooid.. nu drinkende as we speak.
    Had alleen er ff niet bij stil gestaan dat het dikker zou worden inderdaad. En ze zoog zich ook een ongeluk aan die speen, liep rood aan.. ooooh zielig hè.
    Gelukkig heb ik spenen met een groter gaatje en zullen eens zien hoe het gaat strax zodra het op is.

Nou ik ga ff socializen met mijn gezin ;)
    En een lekker wijntje nemen :D

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Miss: Wij gebruiken de pacco inbakerdoek maar wil nu ook een woombie bestellen. Stuk goedkoper en mooier. Welke maat heb jij?

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Dag november mama's....

Dani ligt al heerlijk te slapen enkele uurtjes.... Hopelijk vannacht ook ;) Want de afgelopen nacht was hij maar onrustig en WAKKER!!

Ik kruip dalijk ook lekker mijn warm bedje in, en morgen lekker shoppen :D

13. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @trieske heb de new born.. tot 6,5kg geloof ik..
    je kan em in ieder geval niet op de groei kopen,anders gaat de werking verloren.
    Suc6!!

14. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

Ik lees dat er een aantal op zoek zijn naar een inbakerdoek.. Ik heb voor jullie een puckababy over. Jolien heeft er een paar keer in geslapen maar ondertussen was ze al rustiger geworden met haar armpjes en ze slaapt graag met haar armpjes bij haar hoofd,.
    Dus als iemand voor een klein prijs de puckababy piep roze wil overnemen dan stuur ik hem naar je op!!

Even een vraagje..Jolien krijgt BV en rond middernacht af en toe een flesvoeding ) om alvast te wennen en ik heb lekker rust.. maar ze heeft ongeveer om de 5 dagen een poepluier .. hebben jullie dat ook.

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @miss; ik ben ook bevallen mbv een vacuum. Ik wilde graag thuis, maar ging voor pijnbestrijding naar het ziekenhuis wat ik uiteindelijk niet heb gehad omdat ze dat niet vertrouwden met nils zijn hartslag. Uiteindelijk na een uur persen vacuum omdat meneer met zijn hoofd achterover lag. Het is me allemaal best meegevallen.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier is het vaak om de dag maar cb zei dat een poepluier zelf 2 weken weg kan blijven dus maak je geen zorgen;)

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nina wat wil je ervoor hebben en heb je een foto ?

en wat is het voor een doek ,en vanaf welke leeftijd?

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    nee nina niet druk maken..met bv kan poep ieder uur zijn (hebben we hier ) of een week niet..geeft allemaal niets..
    moeten wel voldoende plasluiers hebben natuurlijk!

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wat klinkt dat super niet?Gezin!

20. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    yep..gezin.. hahahaha klinkt super goed!!

Voel me wel een beetje oud.. hahaha

Ennuh
    Lautjuh.. daarom was ik blij dat ik sowieso al poliklinisch ging bevallen, want anders had ik tijdens de laatste ontsluitingsweeën in de auto moeten zitten... en die waren een hel!!!
    De persweeën daarentegen waren heerlijk.. je voelde ze meteen en ik maakte ook zo'n tarzan en jane oerkreet dat ik dacht DIT IS HET!
    Maar goed Alissa wou niet verder indalen had nog niet volledig.. maar mocht uiteindelijk gaan meepersen, hup dikke naald erin. verdoven voor de vacuum en knip en 10 min later was ze er...
    klinkt alsof het heel snel ging allemaal, maar dat is alleen het laatste stuk.
    Had uiteindelijk ook pijnbestrijding gehad,voor die niet vorderende ontsluiting...niet eens om gevraagd, kwamen ze zelf mee..
    Pethidine en nog een soort iets.. dikke crap.. raakte helemaal in een trance en roes tijdens de rust momenten van de wee. En zodra er een wee kwam leek het alsof ik een mep in me gezicht kreeg.. ineens wordt je wakker van de pijn.. en uiteraad zei ik; die shit werkt niet.. doe me meeeeeeeeeeeeeeeer
    hahaha
    Maar ook omdat ik te gefocust was dat het misschien een keizersnee zou worden.. verheugde me er zelfs op, was er zo zat van..
    nah jah ik zit volgensmij alles weer doorelkaar te vertellen... ben sowieso van plan om het uit te schrijven dit weekend.. tenminste als ik tijd heb en zin..
    Ben ook al dik een week bezig met de kerstboom neerzetten... (staat nog op de zolder...*zucht*)
    haha doeidoeiii meisjes

Oh en Ichtus... Dan is Anna een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL mooi meisje ;)

Deel Deze Pagina