Ik ga even de kou trotseren dames, moet echt ff een paar boodschappen doen en een frisse neus halen. Maar beter ook anders bevuil ik heel het forum met mijn berichten en alles wat ik vandaag weer geleerd heb van juf Jess, hihi. Tot straks maar weer...
hihi jazeker...proost alvast.... haha jes, ik hou me aanbevolen als je eens zin en tijd hebt voor een mooie foto van mn gezin... ?welk programma gebruik je?
paintshop pro 12 ultimate voeg me toe op hyves anders daar staan aantal begin creaties zoek me maar ff bij patricia
Wenneke- Berghem (brabant) Lara1- Gouda (zuid holland) zonnetjeE- Rhoon (zuid holland)(evelien) Princi- Oss (brabant) suusje- rhoon (zh) vul de lijst maar in mooie foto s van jullie als gezin net voor kids allebei carnaval pakje gekocht haha
@inspe, jep hyves gezien, thanks Jij ook een chocolade muur dus? haha, de verf was een beetje te krap is nu duidelijk nu het droog is, haha, dan nog maar een potje chocola ertegenaan! Tis effe wennen, de muur was eerst 'tarwe', maar das zon onbestemd kleurtje @Tries...Mooi av geworden! hahaha, jess is er voor al uw foto en internet probleempjes
Dankjewel!!!! Vind hem zoooooo mooi! Ga 'm zo meteen op hyves zetten. Iedereen moet 'm zien. THANX! XXX
Ik had het gezien ja. Echt top joh. Heb 'm naar mijn vriend z'n werkmail gestuurd. Die komt pas vanavond laat thuis en kon niet wachten om ;m te showen. Wat ben jij goed zeg!
Hij vind 'm super mooi. Is 'm nu aan al z'n collega's aan 't showen... Je hebt wel eer van je werk hoor...
hey ladies, Ik ben op zoek naar een fuchsia roze hoeslaken voor het ledikantje. Echt dat felroze. Maar ik kan die dus nergens vinden in de winkels. iemand van jullie er wel eens tegenaan gelopen? Heb ze wel op internet gevonden, maar dan worden ze zo duur met verzendkosten........
Effe snel, want moet weet door naar aquarobics! Roann heeft inderdaad spruw (gelukkig maar 1 plekje) en zoals ik wel dacht ook reflux... JHBPM gebruiken we al sinds half december, nu bedje dus ook omhoog en als hij, nadat t kuurtje voor de spruw op is, nog erg onrustig is, krijgt hij ook een drankje voor het zuur...vind t zo zielig voor m! Nou, ben dr vandoor, tot morgen meiden!
Wat ontzettend mooi! Helemaal patries dr stijltje inderdaad....!!!! Te gek hoor Jessica.. ben erg benieuwd... Misschien een idee om echt iets mee te gaan doen...?! X @Kelly, wat vervelend... Hoe ziet dat spruw eigenlijk precies uit? Veel plezier met je sporten...!