Oh ja, de gyn... Spiraaltje zit dr in, deed geen pij gelukkig! Enne, moet vrijdag naar de uroloog... ben benieuwd... aii
nog eentje, dan ben ik er ook vantussen... Hannes wil niks liever dan de hele tijd milo op schoot hebben...en dan maar gewoon zitten en zitten...als ik hem oppak, brullen geblazen
o, jess, take it easy, kindje gaat voor alles he! Ik vind het gewoon leuk, maar doe alsjeblieft rustig aan!
meiden fijne avond hier was net brullen,toen na niels beavliing ging poetsen zown pijn in handen niet te hauwen dus gestopt ging t goed ze hebben toien reuma enzo onderzocht konde niks vinden,nu poets ik weer en weer hetzelfde dus ben bang dat weer moet stoppen ,en heb gewoon zo n pijn niet normaal meer. en jess meschien moet je er je beroep van maken hahah,echt mooi ik kan er niks van hahah. fijne avond
meiden ik ga morgen verder met fotos bewerken sorry maar er is er eentje niet stil te krijgen vanavond arm jochie zal wel een regelavondje hebben
en toch weer niet speentje gegeven en luierverschoond nou mevrouw sliep toch maar gewoon verder. heerlijk.
hier wou mevrouw niet slapen valt ze net in auto in slaap dus nu slaapt ze in maxi cosien niels is bij opa slapen
Goeiemorgen hier... Ik zit te springen op mijn stoel!!! Ventje om kwart over 10 een flesje gegeven, Vanmorgen om half 6 wakker omdat meneer zoveel gepoept had dat hij tot zn rug vol zat.. Daarna wilde hij alleen maar spelen, geen honger, na een kwartier viel hij in slaap... en nu nog steeds...!!! Wauw.....(Y) Nou vandaag ga ik in de make over..!! Zit te stuiteren hier.. *boink boink*
Haha Inspe...veel plezier! Lilage...die stoel hebben wij ook...haha...maareh leuke foto's! Oja en mogge!
Hihi, het zijn wel weer slaapkoppen he?! Roan slaapt nu nog. Ik ga hem nu wakker maken want er zit alweer ruim 10 uur tussen z'n voedingen. Tot strakjes (als ik tijd hebt want het wordt een druk dagje)
Jongemama, veel plezier vandaag! Hier net terug van het babyzwemmen! Roann vond het heerlijk en is zelfs al kopje onder geweest, haha Heeft geen 1x gehuild, de stoere bink! Moest m vanmorgen wel vroeg uit zn bedje plukken, maar t was wel erg leuk, voor hem als voor mama! hihi
Nou, hier ben ik ook weer eens... Niek heeft veel last van zijn regeldagen, hij slurpt mij op. Al een dag of 5, hopelijk is het snel voorbij. Ik heb z'n eerste traan gezien en hij ontdekt zijn handjes om te sabbelen. Eergister kwam hij met een geluidje tijdens het lachen wat we nog niet kenden, erg leuk! De nachten slaapt hij nog niks niet door, na 18:00 uur kan hij wel 6 uurtjes halen, maar daarna maximaal 4 en 's morgens tegen 6en is hij er klaar mee. Tussendoor korte slaapjes, dus ben er lekker mee bezig. Hebben jullie ook last van die regeldagen / sprongetje gehad? En hoe lang duurde die bij jou? Ik lees mooie verhalen van nachten doorslapen, heerlijk! Op welke leeftijd mag je trouwens gel gebruiken??? Vroeg het me af, lijkt me wel stoer, stekeltjes. Maar zal nu nog wel niet mogen...