Leuke foto´s gepke, het is wel een uitgave, maar dan heb je wel wat speciaals. Over prikjes, hier volgende week de 1ste... Princi, hoe was het bij de fysio, hebben ze je niet gepijnigd? Bij de tandarts is alles goed gegaan, ze is heel de tijd stil geweest, en heeft wat om zich heen liggen kijken. Had ik niet verwacht eigenlijk hahaha. Toen er foto's gemaakt moesten worden, heeft de assistente haar even meegenomen naar een andere ruimte, en dat vondt ze ook prima. Wat heb ik toch een lief dochtertje
iikkkk beeennn eerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! wat een kutdag.....jess maak je hem goed??? hihi... ben heeeel nieuwsgierig!!
balen meid! Dikke knuffel voor je mammainspe fijn zo'n fijne dochter die gewoon rustig bij de tandarts blijft. ja voor de straling zekr naar een andere kamer. gelukkig is het goed gegaan. ja je hebt ook gelijk, het is wel speciaal, die foto's
Mijn schoonmoeder bracht me net een pak pampers... van de Action. Ben benieuwd hoe die bevallen. Lief bedoeld, maar als ik ze nu niks vind zeg ik het wel eerlijk, anders koopt ze ze misschien wel nog een keer. Iemand ervaring met deze pampers?
Hey Lara...ja boffen he als ze zo makkelijk zijn. Mara gaat hier ook gewoon mee naar de fysio . Maarja dan moet ik de volgende keer wel gewoon goed onthouden hoe laat ik er moet zijn. waar is mijn geheugen???????? Dus nee...niet gepijnigd. Wel een te kleine bekkenband meegekregen. gepke...echt leuke foto's!! Vooral die van je dochter...hollands next topmodel denk ik . Mijn bekken doet steeds raarder lijkt wel...ga maandag naar de huisarts omdat het lijkt of het scheef is. Als ik zit is er meer druk op mijn ene zitbotje. Dus niet op allenei evenveel. Pfff wat nou weer????? Zo er wordt hier een partij gesabbeld op hand...het is heel lekker denk ik.
Gepke, wat super die foto's zeg, en zo scherp! Wel aan de pittige kant qua prijs, pfff Maarja... Wel heel speciaal
her ook weer luiers gekregen van moeders hihih die zie ik niet zo vaak maar vandaag kwam me pa me wii terug brengen en weer 2 pakken luiers nu van huggies heb nu 7 pakken staan hahha voorlopig ff genoeg in huis..
meiden heb geen tyd om te reageren overal liep het uit ben kapot . reflux moeten we medicijnen voorlopig blijven gebruiken.verder vond kinderarts dat ze niet goed gegroeid was,en op cb zeiden ze dat ze wel goed gegroeid is dus jah het zal wel. kno arts,weet niet zeker f ze wel of niet buisjes moet dus nog x oordruppels en neusspray en eind februari terug.maar ze mag niet zwemmen ,princi had je wel geprobeerd te bellen maar ik moet verstek laten gaan baal echt maar als dat beter is is het niet anders. spuitjes heeft ze ook gehad , jess vond ook raar maar blijkbaar maakt het niet uit dat 2 weken eerder is .
jee hoe kan dat nou??? nou dag weer een beetje goed na resultaat van Jessica, ik ben wel benieuwd hoor. #gepke leuke onderwater foto's. eh wie was het ookalweer pijn bij zitten hoop dat het te verhelpen is
ja met jouw fotos ga ik later aan de gang hihi ff wii spelen met gedownloaden games heerlijk...........