ichtus, ik heb ooit voor rode billetjes de tip gekregen van een vriendin. Cavilon is een spray die een filmlaagje legt op de huid, waardoor urine en ontlasting er geen vat op hebben. Ik heb het ooit gebruikt bij hannes en dat deed wonderen! Echt twee dagen ofzo, weg was het! Het is vrij prijzig, maar je doet er ook wel echt lang mee, ik vond het ideaal... Misssy, hellooow! Welcome back Hebben we het lekker over andere vliegende objecten Niet over tieten hahahaha... OOOhh, er is wel iets belachelijks waar ik gisteren met vriendinnen heel kostelijk heb gelachen...IK heb nog steeds een beetje melk en soms kijk ik hoever ik kan spritzen hahahaha, belachelijk, maar ik heb er lol aan...ik kan er verder niks mee ik kom van de ene tot de andere kant van het bed whahahaha... zow, ik ga es even op simply colors kijken, heb een gartis mutsje gekregen met milo erop en een kortingsbon, dus ga esiekeloeren of ik iets moois kan maken Koesen aan een ieder! x
whahaaaaaaaaaaaaaa LILAGE!!! Lach me rotttttttttt.. Vertel het net aan Stephan.. die zegt zou een vriendin van jou kunnen wezen... LoL... (hier ook geprobeerd.. ahahahahaha)
@lara waar heb je die baby kerst muts weg? Ik wil ook een kerst kaart maken met joe erop Heb een code gekregen van online namelijk om een kaart gratis te maken
Zo....en nu gaat niets me er vanaf brengen om eindelijk ook hier iets te plaatsen. Ik lees al vanaf het begin mee en denk dus aan jullie en begin ook steeds aan berichtje maar dan gebeurt er dus elke keer iets waardoor het niet lukt om ook te plaatsen... Allereerst...hallo allemaal! Tweedst...het andere topic is dicht....slik....ik vond het wel raar...maar net zoals met de zwangerschap....je kijkt steeds vooruit en dan ineens is het voorbij. Gek is dat! Driedst: hahahaha Lilage...jij bent geinig!! En ja dat mutsje heb ik ook besteld. Duurde het lang voordat je het kreeg? Nou en dan nog. Mara is geweldig! Ze groeit goed en slaapt goed dus wat wil je nog meer. Ze heeft alleen bij de bevalling toch haar sleutelbeentje gebroken. Hoeft niets aan te gebeuren maar zielig he! En met mij...knip doet meer zeer en lijkt een beetje aan het ontsteken te zijn...zucht....nu dus twee keer per dag in een groen badedas badje...en dan hopen dat het weggaat. ga komende week toch maar ff langs de huisarts denk ik! Hoe is het verder met iedereen?? Het gaat lukken want ik druk nu op snel reageren....
Puzz, deze is van de prenatal, was iets van 2,50 ofzo. En heb er hele leuke foto´s mee gemaakt, zie 2 pagina´s terug
thanxs voor de tip van woombie, heb er net 1 besteld. Die kleine van mij weet haar handjes ook vrij te wurmen, en af en toe ligt ze met haar benen eruit, en boos dat ze dan is hahaha. Ben benieuwd naar de woombie. Duurde het lang voordat je hem had ontvangen miss?
Miss... lijkt wel een beetje op mijn bevalling alleen dan zonder de pijnbestrijding. Ik ging gelukkig ook niet in de persweeen naar het ziekenhuis. En inderdaad die tarzan en jane oerkreten heb ik hier ook gelaten hahaha. Wat een oerkracht komt er dan naar boven wanneer je mag persen. Nils lag met zijn hoofd achterover, daarom is de vacuum eraan te pas gekomen. En hier ook een knip. Daarna was het 5 minuten toen was ie er, na al een uur geperst te hebben. Man wat was ik kapot. En zweten!!!! Bevallen is echt topsport hahaha
Jah Wenneke....heb je de poster gezien... Ik heb hem afgemaakt met mijn eerste weeen...hahaha...ff kleuren en ff wachten en toen weer verder.... Ik zal ff een foto plaatsen voor de anderen...wel zo vriendelijk...
Ja bevallen is echt topsport....en warm dat ik het had en rood hoofd...maar dat kwam ook van het vele douchen...
hey meiden alles goed bij jullie??? nou me pa en broer gister bij AJAX een voetbal verovert hahhah voor de kleine man na de wedstrijd werden er ballen in het vak geschopt en ja een kerel liet hem vallen dus mijn broertje pakte hem gelijk en toen pakte een vriend van hem pakte hem af haha met als gevolg dat mijn pa en mijn broertje boven op hem doken om de bal te veroveren zijn ze toch lief voor de kleine man moest er wel omlachen hhahah.... @ hier zijn van morgen de reddevils gekomen grrrr!!!!!!!!!! dat heb ik nu echt niet gemist hoor die 9 maanden lang!!!! Dikke kus.....
@ Lara.. Had em binnen 2 dagen binnen! Maandag besteld.. woensdag in huis. Via internetoverschrijving en printscreen er van gemaakt, dan stuurt ze nog dezelfde dag naar je toe. I.p.v dat ze wacht tot je betaling binnen is. De 2 dagen bij mij kwam puur omdat ze maandag niet kon versturen omdat hun TNT Servicepoint dicht was. Nou hoop dat jullie er net zoveel profijt van hebben als wij!! Ben helemaal lyrisch over de Woombie!! Ga denk ik aandelen kopen.. heb er nu al zoveel mensen aan geholpen.. KUDO's FOR ME En haaaaaaaaaaai PRINCI!!! Dacht dat je al lang en breed hier zou zitten, maar niet dus... nu pas?!!!!??!?!?!!? hahahaha Kuzzzzzzz
zo en nu ff weer over hier... Net de 1e visite van de dag de deur uitgewerkt... Stephan laatste boodschapjes doen, ik weer met een bak koffie achter de laptop. Ondertussen luisterend naar de babyfoon, naar mijn kleine Raving Rabbit... whaha kennen jullie dat spel?? Nou Alissa maakt continue van die geluidjes.. kraai en kreun... Doet ze 's nachts ook, vandaar ligt ze al op d'r eigen kamertje. We werden er KNETTERBEK van!! Zo overdag is het wel grappig.. haha denk je dat ze gaat huilen.. maar neej hoor.. ga je kijken, slaapt ze gewoon. Belooft nog wat, volgensmij heeft ze ADHD.. Strax rond 2 uur komt de volgende visite, eten en dan weer visite..... Ben er zo klaar mee.. geen weekend ben je vrij.... maarjah als ze niet komen vind je ook niet leuk... lekker dubbel! Is gewoon irritant dat iedereen pas in het weekend kan en niet doordeweek, GRRRRRR. Volgende keer doe ik een kraamfeest organiseren... iedereen in één keer!! Op deze manier zijn we nog bezig t/m februari... dan zou ik alweer aan het werk moeten..OH NOOOOO 30 dec naar het CWI (of WERKbedrijf..) gesprek met zo'n mannetje, van wat wil ik nu.. wat zijn mijn ambities.. eerlijk gezegd? I HAVE NO F-ING IDEA... Vind het eerst wel prima zo. Nou dat was het dan wel weer.. ik ga ff naar boven.. het gekreun wordt inmiddels toch een huiltje, zal wel een dikke poepluier zijn, want zostrax keek ze ook al zo moeilijk Op zijn gronings ook tegen dr... MOST POEP'N OFZOOW... hehehe kuzziessssss nogmaals