November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Dit jaar word hij t aapje en volgend jaar de leeuw!

2. Miss Mommy

Maar je hebt t wel al s gevierd?

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hier ook carnaval maar heb 2 pakjes gekocht

nie3mand die t zelf kan maken ja me ma maar heb daar geen contact mee.

niels superbabypakje net als superman zeg maar.

en lindy een bloem

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    mooie foto s hoor

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb voor lindy mij first bikkembergs gekocht goudkleur echt super,via marktplaats aangezienz e er toch nog niet mee loopt
    ,voor niels ga ik vanmiddag voor nieuwe kijken.en effe naar lief toe daar hebben ze als goed is nieuwe collectie binnen.

fijne dag

6. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ja hoor heb al een paar keer carnaval gevierd maar das echt al heel wat jaartjes geleden, als het goed is gaat hubbie dit jaar samen met een paar vrienden.

gaaf hoor die pakjes en dan zelf maken. wou dat ik dat kon

7. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

JAAA!!! Ik vier ook carnaval, ALAAF. Kom uit Tilburg dus kan er ook echt niet omheen.

Ga Roan ff uit z'n bed vissen, slaapkop.

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Kelly, wat een leuke pakjes zeg! Top!
    Tja carnaval...ik vond het altijd heel leuk maar mijn man niet. Dus we zullen zien. Misschien dat ik met mijn zus een dag den bosch onveilig ga maken...

Ik draag ook nog steeds die voedingsbh's pfffff. Mijn oude BH's pas ik niet. Ook niet de BH's (gewone bh's) die ik aan het begin van de zwangerschap kocht. Dus ga ook maar eens shoppen. Die voedingsbh's, van die witte, noem ik mijn 'sorry Joris BH's'. :)

Zo vanmiddag komt mijn moeder en gaan we ff hier het centrum in.

9. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

tuurlijk zal kijken of vanavond lukt als kleine man lekker slaapt ;)

10. Jessica26i

@ kelly hier kennen ze carnaval wel maar niet zoals bij jullie en ja in mijn ouwde stad wel hoor!!!!Enkhuizen = de haringhoppers enz mijn opa is oud -prins en mijn oom zit in de raad van elf :p en mijn tante is hofdame geweest dus ja dat kennen we wel hoor maar doe er zelf niet aan hahahah :) ben benieuwd of zaterdag de carnavalsband aanwezig aangezien we feestje hebben van me tante die word 50 ohhhhh voor het eers délano uit logeren bij andere opa en oma pffff als ik er al aan denk bleghhh maar goed ff keertje papa/mamatijd ook wel ff leuk zo vaak zie ik me fam niet van die kant....

11. Miss Mommy

Oh Jess, thanks!

Ja, hier ook al oppas aan t regelen voor de carnaval... vandaag mn schoonmoeder maar s lief aankijken of ze hier wil komen slapen, kan Roann tenminste in zn eigen bedje slapen!

En ja, carnaval... het auwt wieverbal waar ik t over had, daarbij is t dus de bedoeling dat je als vrouw zijnde je onherkenbaar verkleed en dan om 24u je identiteit bekent maakt. De heren gaan dan de stad in (onverkleed) en moeten dus erachter komen wie jij bent.
    Vorig jaar, herkende roy me zelfs niet, had al staan zwaaien en weet ik wat, en hij had zoiets van, wat moet die meid van me.. haha! Zelfs toen ik m aangesproken had, had hij niet door dat ik t was! Zo erg, maar we hebben ons bescheurd van t lachen!

12. Miss Mommy

Oh ja.. en bh's, ik pas gewoon weer in mn eigen bh's gelukkig!

13. Happymommy84

@BH's: Die van tijdens de zwangerschap zijn te groot, die van ervoor te klein. Heb er 1 die ik nog goed pas dus moet ect nieuwe hebben. Eerst kilo's eraf en dan maar eens kijken wat er over is, hihi (vliegt er ook altijd op de verkeerde plaatsen af he)

14. Jessica26i

@ trieske ja neem dan ook de wii et just dance :p dan vliegen de kilos eraf hahhaha :p

15. linde90

linde90 Niet meer actief

Carnaval, doen we hier niet aan. Wel jammer , lijkt mij wel leuk hahaha.
    En Miracles, wel komisch dat je man je niet herkende, hoe was je verkleed vorig jaar??
    en leuke pakjes voor Roann, we willen dan natuurlijk wel foto's zien van hem in zijn apenpakje..

BH's hier nog steeds van die vervelende voedingsbeha's. zou mijn eigen bh's niet eens passen. Echt charmant zijn ze niet.

En de makeover die mislukt is, dat is kl*te.
    Ik ben zelf kapster geweest, en zou ontzettend balen als het zou mislukken, en helemaal bij een vriendin.
    Ik hoop voor je dat het snel weer naar je zin zit,jongemama.....

En jessica, creabea hoor, ze zijn heel erg leuk geworden.
    Mocht je je eigen nog eens vervelen.....hahaha, dan houdt ik me eigen aanbevolen;)

Hier hebben we gisteren nog kraamvisite gehad, en hebben een heel schattig overgooier/jurkje gehad. Het was een vrijgezelle vent, en die is zelf op zoek gegaan hiervoor, vindt ik altijd zo schattig:D

16. Happymommy84

Ik heb dat filmpje wat je me maandag liet zien aan mijn vriend laten zien. Hij moest er ook erg om lachen. Momenteel heb ik mijn handen nog vol aan Roan maar als dat straks wat minder wordt ga ik er zeker een aanschaffen. Werd er zo vrolijk van en die kilo's zijn mooi meegenomen. Leuk als de kleintjes straks wat groter zijn, kunnen ze ook aan de gang. Hihi, zie het al helemaal voor me...

17. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    @ Miracles...
    Hell no!!;)
    Nee wij zijn werkelijk anti carnaval.. we proberen altijd te vluchten maar helaas...;)
    Ik heb nu dit jaar helemaal pech want we hebben een prinsje en prinsesje carnaval tegenover ons wonen... :(
    Gevolg: hele straat versierd....

18. Happymommy84

Saaie!;)

19. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    :p
    Angelo is geen carnavalvierder, die drinkt namelijk niet en dan is hij weer de enige nuchtere...en ik.. eh ik moet eerlijk bekennen nooit gevierd te hebben...:$
    Maar word wel gek van het feit dat mensen hier al weken aan het doordraaien zijn erover..;)

Maarre jij gaat dit jaar wel?

20. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Goedmorgen meiden,

Na lang niet geweest te zij ben ik er weer eens:)

Heb een aantal weken geen internet gehad...
    Hier alles goed met iedereen?? en met de kids natuurlijk.

Zit er hier echt doorheen,vandaar dat ik niet of weinig reageer,heb wel de behoefte om mee te lezen maar hopelijk komt het ook wel weer dat ik mee ga kletsen omdat je hieer toch wel je verhaal kwijt kan.

Ben gister naar de huisarts geweest moet donderdag of vrijdag terug voor eventueel antidepessiva,heb het in het verleden ook gehad...
    Zoals ik al zei zit ik er doorheen en ga nu hulp krijgen met de kinderen dat die er niet onder gaan lijden dat hun moeder zo is...

Mannetje gaat ander werk zoeken,rijd nu op het buitenland en is dus alleen zaterdag en zondag thuis en moet ook wel eens op zondag al weg of komt ook soms zaterdag pas thuis en dat trek ik niet meer....

Kan ook alleen maar huilen als hij weer weg gaat of als ik hem weer aan de telefoon heb,mis hem dan zo:(

Zit nu ook weer met hoofdpijn en dit is de laatste tijd steeds vaker...

Met Alisia gaat het gelukkig goed,ze heeft vorige week de eerste prikjes gehad en is er wel 3 dagen van uit haar doen geweest merkte ik,ze woog 4245 gram en was 55 cm lang ze groeit netjes met het lijntje mee...

Als het me lukt kom ik wat vaker kijken hier en probeer dan ook te reageren.

Deel Deze Pagina