Hier ook al een paar weken de difrax fles met de bijgeleverde speen gelijk minder krampjes en boertjes. Ik heb ergens gelezen dat ze zowie zo minder gaan boeren
hoe zit het dan met ondersteunen van de hoofdjes als je ze laat zitten..offe is dat bij jullie kids al helemaal stevig??
Délano zit bij mij tegen de kussens aan dus ze hoofdje word helemaal ondersteund...en hij is zelf heel errug sterk in zijn nekje enz
ok ik snap t.. dacht al hoe doen ze dat?? ik vind de zelfmade banners erg gaaf! morgen sep zijn prikjes en cb bezoek..ben benieuwd.
Ben ik ook weer. Mooie banner Jess. Ik heb trouwens net een ketting en een armband van proud mama besteld. Ook een voor een vriendin die haar zoontje is verloren maardan met een sterretje eraan. Tja, jullie hebben weinig aan deze info maar wilde het toch ff kwijt, hihi
Ja Mara kan ook zitten met ondersteuning. Al een lang en ze kan dan zelf haar hoofdje doen. Mara is sterk in haar nek. Ze doet de fysieke stapjes snel. Blijkbaar verkiest ze die boven de andere stapjes . Hier ook difraxfan. Koop in elk geval niet die van 170 want daar heb je maar zo kort iets aan. Mara krijgt nu 5x 180/6 met een ruim schepje JHBM en dat past eigenlijk niet er in. Als je heel voorzichtig bent krijg je het er wel in maar dan is het wel een beetje frutten. Alleen kan Mara echt niets met de difraxspeen en heeft zij dus een gewoon etos-s-speentje. Dat gaat wel goed. Morgen gaat Mara naar de manueel therapeut voor de blokkade in haar nekje. Als dat niet gaat helpen gaan de sotheopaat of zo proberen. En dan ga ik voor mijzelf daar ook meteen een afspraak maken. Misschien kan zo iemand iets voor mijn rare bekken betekenen.
hoe kan je zien dat er ee blokkade in de nek zit? Hier zet ik luuk in de hoek van d ebank of met een kussen in de rug e nek. Nek wordt dus voledig ondersteunt .
Dat kun je niet zien dat kan bijv een ostheopaat voelen. Symptomen kunnen zijn: Veel huilen, voorkeurshouding, onrustig....
Whahaha, tuurlijk hebben we weer iets hetzelfde... Ik had het niet bij jou gezien hoor We hebben gewoon echt dezelfde smaak qua: Namen, aankleding, vakantie, sieraden en wat hadden we nou nog meer??? O ja, pyama ook nog...
Hoi meisjes ben ik dan weer!! alles gelezen, dus ben weer helemaal bij!! klein select groepje nog ja!! Alle leuke maareh valt me veel op ineens: fysio, manueletherapie, en osteo... wat is dat toch met onze beebs? vanochtend was hier de kinderfysio/manueeltherapeut om naar mijn meisje te kijken.. en mijn vermoedens zijn bevestigd!! kiss syndroom, dan wel een lichte vorm ervan... oftewel wervelblokkade... Volgende week woensdag weer en dan starten ze voor het echie!! was dus niet gek geworden of aan het aanstellen er was dus echt iets met mijn "huilbaby" arm meisje toch.. Joosje laat je me weten hoe het is gegaan morgen?? ben erg benieuwd naar de resultaten!! En Ilse, jij soortgelijk iets meegemaakt?? (nav je pb op hyves...) ennuh verder.. i'm back:d we live & will surive @ carnaval... wat is dat?? Kell.. erggggg lief die pakjes voor Roann!!! hoezzie?? @ bh's.. zaterdag nieuwe kopen, de boel puilt uit bij mijn pre-zwangerschap bh's en die echte zwangerschapsbh's gaan we ritueel verbranden ^--^ @ zorgtoeslag terugbetalen... jess heeft gelijk,, been there done that. Net klaar met 2007 en nog bezig met 2008...joy! @ voedingen.. zit eindelijk ineens op 5 voedingen!! bij toeval... en niet meer op 6. heb mijn dochter wel 3 dagen "ondervoed"... oeps.. vandaar dat ze ineens meteen huilde na de fles, dus sinds afgelopen fles voor de nacht de cc's maar omhoog gedaan! resultaat, geen gehuil meer. *domme ikkkkk* direct na de fles dan.. de rest van de dag helaas niet
Trieske.. bij alissa wel goed te zien... als je haar op haar ruggetje legt trekt ze zich krom als in een C... vooral links..haar voorkeur dus. probeer je haar recht te strekken is het huilennnnnnn
hej missy! good to have you back! hannes huilde op een gegeven moment als je hem tijdens het drinken iets anders neerlegde...dronk ie goed, gign je verzitten dat strekte hij zich helemaal uit en begon te huilen...Bovendien had ie sterke voorkeur naar links...Al legde ik een drol links en een circus rechts, dan nog bleef die drol het interessantste! Bovendien kon hij maandenlang niet op zijn zij rollen ofzo. Alleen plat op zijn rug en zijn armen uitstrekken... In mijn omgevinf zeiden mensen ook, ach ja, ze moeten al zoveel..dat komt wel goed! Maar ik voelde ook gewoon dat er iets niet in orde was en ben toen naar een cranio gegaan en een homeopaat, omdat hannes niet veel van zich liet horen...wist nooit zo goed of het goed was of niet, want oop het huilen bij het drinken na huilde hij bijna nooit... Zou je zeggen, ads toch fijn, maar als je niet aan je baby merkt of hij zich goed voelt of niet is dat echt niet handig! Nu is ie nog altijd niet kleinzerig, maar hij meldt zich wel! Milo heeft trouwens zelfde voorkeur naar links, hoop dat het matrasje het wat vermindert, dat het minder snel gaat bedoel ik, want ik wil ook bij milo geen helmpje... liefies, ik ga nog even van mijn avond genieten, ben even klaar met poetsen enzo eindelijk, dus ga even bedhangen!!! tot morgen!
O sorry, heb me laten vertellen dat je dat niet kon zien. Maar zoals ik al vaker zeg, ieder kind is anders. Had je m'n pb nog gehad? De laatste tijd mislukt alles bij mij. Sms'jes komen niet aan, pb's blijken ineens verdwenen. Wat 'fijn' dat er eindelijk iets is gevonden. Met fijn bedoel ik natuurlijk dat je nu iets hebt om aan te werken en het vanaf nu dus alleen maar beter kan gaan. Morgen gaan we weer naar de ka, ben benieuwd wat die zegt.