November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    ik ga even onder de douche met mijn spruit...hihi, die heeft hier zojuist weer heerlijk zijn broek vol staan schijten:D
    Ach ja, je hoeft nog niet alles op de wc te doen he!

2. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Goedemorgen!

Lijkt me gezellig om elkaar bij de normale naam te gaan noemen. Moet dan bij sommige wel ff nadenken maar dat komt vanzelf, net als in het begin dat we aan elkaars forumnamen moesten wennen. Vind het soms ook zo raar om Renate mamainspe te noemen hier. We bellen zo'n beetje iedere dag, smsén onze duimen blauw en dan hier weer zo onpersoonlijk. O ja, mijn echte naam is Patricia maar mijn vrienden en fam noemen me Tries, vandaar Trieske...

Ga Roan zijn flesje maar eens maken en hem wakker maken want anders blijft hij slapen volgens mij...

@Princi: Thanx voor je begrip, kreeg een beetje het idee dat mensen niet begrepen wat ik bedoelde. Wil dan geen betweter uithangen...

Kusss

3. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Jongemamainspe: Renate
    Trieske: Patricia
    Lilage: Ilse
    Miracles: Kelly
    Princi: Joosje
    Miss Moneypenny: Marleen
    Zonnetje: Evelien
    Gepke: Gaby
    Jessica26: Jessica

vul maar aan, kunnen we allemaal studeren...;)

4. Happymommy84

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    ja man patricia.. betweter :D XD
    blokkade zelf kun je idd niet zien... de symptomen wel.. thanx Joosje.
    tenzij je de boel gaat ontleden met een aardappelschilmesje... aaaaaaaah wat zeg ik nu...

Moet zeggen dat Alissa sinds gisteren en nu erg rustig is. Zou het een wonderdokter zijn? Even de rest van de week aankijken..

& jeuhh.. ben terug! Feestje :D

@ echte namen.. ik ben voor!
    we hebben nou toch al zoveel lief en leed gedeeld!!!
    En daarbij, heb bijna iedereen wel op hyves..
    Indringers kunnen toch alle berichten nagaan op zp om zo achter je hyvesnaam te komen...
    Dus LB!

6. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

JA zo doet Délano dat ook ;)

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Fijn je weer hier te zien Marleen, en hopelijk blijft je meisje nu zo lekker rustig. Ik geloof er wel in, manueel, osteopaat e.d

Ilse: Wat stoer van Hannes dat hij af en toe al wat op de pot doet, en inderdaad, niet alles hoeft gelijk :D Straks zo je de poepluiers nog gaan missen haha.

Patricia, super gaaf shirt!

Evelien, ik vindt zwitsal ook super heerlijk, alleen mijn meisje kan er nog niet zo goed tegen, ze zit gelijk onder de rode vlekken als ik het gebruik. Dus bewaar ik het nog maar even....

En jwel, gisteren heeft ze dan eindelijk 6 uur achter elkaar geslapen. Wel is waar niet s'nachts maar toch..

8. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Thnx voor de warme welkom terug hier op t forum.."doet mij deugd..." hihi

Zocht dat lijstje van namen met de woonplaats-provincie erachter.. kan niet vinden..hellup.

zag wel vet mooie onderwaterfoto's!! ik zou ze gewoon bestellen!!

En las eerder ook iets over meeting @ dierenpark Emmen??
    Ik ben voor, maar alleen met de meisjes hier... vandaar zeker dat andere lijstje..

Ennuh waar is Lautjuh.. eh sorry Laura, mijn mede noorderling.
    Volgensmij zijn wij de outcasts hier.
    Nog steeds aan het strijden met bv? Heeft Nils inmiddels jou een "lange" nacht gegund??

9. Happymommy84

Ik vroeg het vanmorgen ook al aan Renate maar heb nog ff zitten neuzen en kom toch verschillende verhalen tegen dus heb ff jullie advies nodig.

Roan laat de laatste weken zo'n 10 uur tussen z'n voedingen, vanacht zelfs 11 uur. Kan dat kwaad? Ik heb net nl weer gelezen dat de suikerspiegel dan kan dalen en in het ergste geval ze dan in coma kunnen raken. Ze zijn nog echt te jong om er zoveel tijd tussen te laten las ik. Ik schrok me natuurlijk rot toen ik dat las zeker omdat Roan vanmorgen zo suf was toen ik hem oppakte. Normaal is hij klaarwakker na zo'n nacht...

Ik weet dat ik niet alles moet geloven wat ik op internet lees maar zou graag jullie mening hierover horen...

10. Happymommy84

Dan maken we toch gewoon een nieuw lijstje Marleen:

Jongemamainspé: Renate
    Trieske: Patricia, Tilburg, Noord Brabant
    Miracles: Kelly
    Princi: Joosje
    Miss Moneypenny: Marleen

11. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Patricia zie nu pas het shirtje.. vet gaaf!!!

Ilse en haar broekpoepertje onder de douche hihihi, inmiddels toch wel klaar???

Renate.. heb je pb gelezen op hyves.. ik reageer er later nog even op als ik er echt voor kan gaan zitten.. heb maar 1 arm vrij nu.. ken de situatie "beerput".. dat er ineens andere dingen boven komen.. knuffel..
    wel heerlijk dat Caleb zo'n makkelijk kind is!! waar "koop" je die..hihi
    Ik zit meer in het straatje van Patricia, lijken wel dezelfde kinderen, maar dan anders..

12. linde90

linde90 Niet meer actief

Lara1: Farah Gouda,Zuid Holland

13. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #1733 Miss Moneypenny, 14 jan 2010
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
    THNX

Jongemamainspé: Renate
    Trieske: Patricia, Tilburg, Noord Brabant
    Miracles: Kelly, Sittard, Limburg
    Princi: Joosje, Oss, Noord? Brabant
    Miss Moneypenny: Marleen, Winschoten, Groningen (er gaat niets boven...:D)
    Lara1: Farah, Gouda,Zuid Holland
    ZonnetjE: Evelien, Rhoon, zuid holland

14. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Evelien Rhoon zuid holland

meiden aanbieding via tnt 50 foto's gratis afdrukken alleen 2,95 verzendkosten

via www.sjobze.nl/snapfish

patricia 10 a 11 uur vind ik persoonlijk nogal lang

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallooooo

Voornamen tuurlijk....maareh zullen we in het begin dan steeds na een berciht onderteken met je naam....dan kan ik gaan oefenen :D.

Nou we zijn dus terug van de manueel therapeut en Mara deed het prima. Er was dus ook niets te vinden. Tja... Dus Triekse vergeet maar wat ik allemaal typte want Mara heeft geen blokkade...oh ik bedoel Patricia.
    Nu dus volgende week afwachten wat de fysio nu dan van plan is...
    Hij heeft ook even naar mijn bekken gekeken. Kon ook daar niets vinden. Ja ik kan te veel voor een blokkade daar. Maar ja het doet wel zeer. Zeker nu. Als ik die oefeningen moet doen voel ik geen pijn maar later dan wel... Zucht.... Waarom heb ik nou altijd van die vage dingen...pfff

Een ks beter voor de baby....ik ben niet vaak heel uitgesproken...maar ik denk dat dat niet waar is. Mits de baby gezond is natuurlijk en er geen haast is bij de geboorte.

Zwitsal rulezzzz....maar wel jammer dat op dieren schijnen te testen...koop ik dus toch ook natusan....

Goed....wat las ik nog meer....ik weet het niet meer.
    Jee ik heb het gevoel of mijn geheugen alleen maar erger wordt. Of zou ik nu gewoon alweer meer van mijn geheugen vragen??

Oh en dan nu zelf ook ondertekenen dus...

Joosje/Princi

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Patricia, ik had begrepen dat er maximaal 10 uur tussen mag zitten tot de baby 4 maanden is.
    Maar hier nog niet aan de orde gehad:D

oja: Farah;)

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    en...Patricia, ja ik vind dat ook wel wat lang. Ik durf dat zelf in elk geval niet goed. Ik maak haar na 9 uur slapen toch wel wakker. Meestal komt ze zelf al eerder... Je kunt het eens aan het cb vragen??

18. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Meisje.. we lezen veelste veel.. als ik jou zie schrijven doet me dat zo aan mij denken.. zelfde onzekerheid.. WAAR ZIJN DIE "INDEPENDENT WOMEN" GEBLEVEN?

Ik heb hetzelfde gevraagd aan de CB-arts omdat wij alissa ook nog wakker maakten voor de fles als er 4/5 uur tussen zat. en ik dat ook gelezen had over die suikerspiegel, coma etc....
    CB-arts zei..lekker laten slapen, ze meld zich wel. Dat ging meer voor kindjes op die nog een laag gewicht hebben. En we moesten haar gewoon laten doorslapen, ook voor onze eigen rust.
    Hier meld ze zichzelf na 8-10 uur.. En ik bedank vooral de 10 uur!!
    Want overdag, nou zoals je zelf ook weet..is het weer actie en drama.
    Kan me voorstellen nu je dit gelezen hebt dat je je zorgen maakt nu hij zo versuft wakker is gemaakt. Voor hetzelfde geld, als je nog 30 min had gewacht was hij misschien uit zichzelf wakker geworden en huilennnn. Maar ik snap je wel...
    Als je echt twijfelt even navragen op CB.. misschien dat zij a.d.h.v Roan's gewicht een indicatie kunnen geven hoeveel tijd er 's nachts max tussen mag?

kus

19. Happymommy84

Ik moet vanmiddag naar de kinderarts dus vraag het dan meteen ff. Overdag slaapt Roan niet zo goed dus heb het gevoel dat hij het 's nachts inhaald ofzo. Kan ook te maken hebben met zijn koemelkallergie (nog niet bewezen trouwens) Blijkbaar hebben ze daar 's nachts geen last van omdat ze dan dus ook geen koemelk binnen krijgen... Tja, ik weet het soms ook allemaal niet meer hoor, pfff. Maar Thanx voor jullie reacties!

20. Happymommy84

Thanx lieve schat. Werd inderdaad weer zo onzeker maar nu ik dit lees valt er al een last van mijn schouders... Wat lijken Alissa en Roan qua gedrag toch veel op elkaar he?!

Deel Deze Pagina