Hai hai... Kunnen jullie dat ook weer afstrepen dus... Wel fijn, maar ja wat nu wel?? Dan dus weer de fysio.. ben ook benieuwd wat die van plan is! Und je bekken?? Vage bende.. misschien langzaam aan met die oefeningen op "krachten" komen? Succes er mee.. Kusje.. Oh ja ennuh... Marleen..
mooi shirt voorbij zien komen verder geen tyd om te reageren nu hele ochtend met 2honde by dierenarts gezeten nu 2 op bed gelegd effe gaauw poetsen,was wegwerken en straks lindy in bad en dan weer werken pffff, is vandaag rennen en vliegen fijne dag wendy
Lijst=aangevuld Jongemamainspé: Renate Trieske: Patricia, Tilburg, Noord Brabant Lilage: Ilse, Elst, Gelderland Miracles: Kelly, Sittard, Limburg Princi: Joosje, Oss, Noord? Brabant Miss Moneypenny: Marleen, Winschoten, Groningen (er gaat niets boven...) ZonnetjE: Evelien, Rhoon, zuid holland Gepke: Gaby, Jessica26: Jessica, Lara1: Farah, Gouda,Zuid Holland
Jongemamainspé: Renate Trieske: Patricia, Tilburg, Noord Brabant Lilage: Ilse, Elst, Gelderland Miracles: Kelly, Sittard, Limburg Princi: Joosje, Oss, Noord? Brabant Miss Moneypenny: Marleen, Winschoten, Groningen (er gaat niets boven...) ZonnetjE: Evelien, Rhoon, zuid holland Gepke: Gaby, Jessica26: Jessica, Lara1: Farah, Gouda,Zuid Holland Lydia: Sneek, Friesland
Oss is Oost brabant als ik het goed heb... Ik ga er vandoor. Moet nog douchen, poesten, adm bijwerken bleeeh. Vanmiddag naar de kinderarts, kom daarna wel ff updaten. O ja, mijn laptop valt regelmatig uit dus mocht ik binnenkort ineens langdurig afwezig zijn dan zal dat vast de oorzaak zijn. XX Patricia
Ben vandaag gaan ophogen, kijken wat hij drinkt. Gister laten inlichten ivm. flessen bij Babyplanet. 3 standenspeen van Avent leek volgens haar het beste. Nou, een DRAMA! Meneer zat er helemaal onder, pfff... Ik haal altijd een potje JBPM en mix dan op gevoel zo wat puur erdoorheen. Maar denk dat ik beter van Nutriton kan gaan halen. Dit is ook niks. En had leuke fopspeen gehaald van Difrax, maar die hoeft hij niet. Deze is iets langer als de Bibi speen, en een iets ander vormpje qua speen. Wat een zinnig mannetje zeg! Ben benieuwd hoe hij het vandaag doet op 150+5.... Als hij maar niet weer op 7 voedingen uitkomt. Das een beetje teveel dan. Als jullie kleine overdag wakker wordt na een slaapje, hoe rekken jullie dan tot het volgende flesje? Want als Niek wakker wordt wil hij eten! Ookal moet hij dan nog 1½ uur wachten. Dan issie echt verdrietig als ik hem niks geef... *zucht* En hij vermaakt zichzelf niet echt. (ook wel logisch als je nog niet zoveel kunt...) Zijn jullie dan zolang met ze bezig? Het MOET gewoon ZOMER worden, lekker veel buiten. Fijne wandelingen maken enzo. Het is nu zo'n gedoe om ff weg te gaan. Dikke kleren aan, kruikje mee... In de winkels knalt hij zowat uit elkaar van de hitte en buiten is 't weer koud... Nou, lekker genoeg gezeikt (of gezeken???) Ik ga m'n kleine vriend uit bedje halen, hij roept mammaaaaaaa!!!! (zo klint het echt, hihi)
Jongemamainspé: Renate Trieske: Patricia, Tilburg, Noord Brabant Lilage: Ilse, Elst, Gelderland Miracles: Kelly, Sittard, Limburg Princi: Joosje, Oss, Noord? Brabant Miss Moneypenny: Marleen, Winschoten, Groningen (er gaat niets boven...) ZonnetjE: Evelien, Rhoon, zuid holland Gepke: Gaby, Jessica26: Jessica, Lara1: Farah, Gouda,Zuid Holland wenneke: wendy, berghem noord brabant meiden heb nieuwe doomoo seat te koop lime groen
@Lydia: Ik doe Roan dan altijd in de lodger (shelter) Dan houdt (?) hij het nog makkelijk een tijdje vol. Toen Roan 150+5 kreeg kwam hij in het begin ook nog niet om de 4 uur. Hij ging er steeds langer tussen laten, denk dat ie even moest wennen. Wel grappig trouwens, Roan wil ook de difrax fopspenen niet maar wel de difrax fles. Die van avent was hier ook een ramp. Heb je al een difraxfles? Ik gebruik de kersspeen maat s. Vond de 1.2.3 van difrax ook een gekloot dus heb nu alle maten kersspeentjes in huis. Mocht het dan een keer moeizaam gaan dan draai ik er gewoon een andere speen op. En nu ga ik echt aan de gang, ben niet vooruit te branden vandaag...
holadieee, tries, ik heb geen eravrign met hummels die zo lang slapen...Weet wel dat hannes vrij snel al 's avonds eigenlijk niet meer wakker wilde worden, voor zijn fles bedoel ik. We hebben dat toch maar volgehouden tot 4 maanden ongeveer, daarna zijn we gestopt en sliep hij zo 11 a 12 uur aan een stuk..Ik denk dat hij dat eerder ook wel had gekund. Heb er nooit last mee gehad...tja, misschien dat je hem gewoon iets eerder uit bed kan halen en kan voeden, mss dat ie dan overdag ook iets meer zou willen slapen? Maar als dit goed voelt zou ik het gewoon navragen en als het in orde is, laten zo..ik geloof ook wel dat kids zich melden als ze echt honger hebben! Marleen, ja ik en mijn broekpoeper zijn al effe onder de douche uit...hihi tot spijt van hannes, die lovessss water namelijk! Maar wat kan dat kind stinken zeg pfoeiii! En dan nog liegen he hahaha...hannes, heb je gepoept? "Nee" yeah right u smelly ass! Joos, wat vervelend dat ze niet echt iets hebben gevonden, klinkt stom, maar ik bedoel dat je iets in handen had gehad als het wel zo was...nu zit je met onduidelijkheid! Fijn ook dat jullie die echte namen prima vinden...Tis anders soms zooo unperzeunlich...en bovendien is jongemamainspe echt te lang hahahahaha grapje renaat! en miss moneypenny ook hahahahaha....gewoon jut en jul gezellig (even mijn patent uitbuiten!)
renaat, vraagje als dat mag...Welke meds heb jij? Ik ben volgens mij aangekomen sinds ik de mijne gebruik, terwijl ik duidelijk gezonder en minder ben gaan eten! Godver....ene complex de wereld uit, heb geen zin om nu weer het andere boven te halen!
tja, als we al zo persoonlijk zijn als namen noemen, dan is het mss ook wel weer tijd voor een opbiechtsessie... Ik voel me geestelijk eigenlijk prima nu...Maar nu zit ik lichamelijk helemaal niet lekker in mijn vellll.....ik probeer het weg te cijferen, maar merk dat me dat niet zo goed afgaat... IK voel dagelijks alles aan mijn lijf als ik zit, lig, sta maakt niet uit...De kilo's moeten me nog hebben, en stom genoeg kan ik het nog niet opbrengen om te gaan sonja bakkeren ofzo... Ik voel me een klein varkentje af en toe...sorry voor de language... Als mensen zich nog afvragen waarom ik altijd zo loop te nuilen over mijn lijf en gezeik met kilo's, ich habe ein eetstoornis...dat verklaart mss (voor wie het niet wisten he) Sorry, maar merk dat ik in mijn omgeving alleen maar hoor, ja, dat komt wel...ja dat hoort erbij... blablabla, weet ik ook wel! Ben namelijk niet helemaal achterlijk Hier krijg ik vaak normale antwoorden, mensen die anders reageren dan alleen zulke antwoorden, da vink fijn
lilage het wort tyd voor mooi weer dan kunne we allemaal lekker wandelen en gaan de kilo s er wel af,hier ook balen van me lijf maar jah
is miss ook wel zo, heb nu ook geen zin om naar buiten te gaan, zo'n gedoe met twee kids 4 trappen af enzo...whahahahahah, ik zou echt naar afrika lopen op blote voeten om hier vanaf te komen.... tis maar goed dat er geen beeld bij dit form zit, want ik kan wel janken...
meid dikke knuff hier ook weinig tot geen zin om iets te doen maar jah beter weer beter humeur zeggenz e wel eens he, en we hebben beide 2 kids op de wereld gezet he
lilage , hier ook hetzelfde voel me noet prettig in mijn lijf, maar om heel eerlijk te zijn, de mensen hebben wel gelijk dat het wel bij trekt en dat het tijd nodig heeft, ook ik hoor dat liever niet maar weet stiekem dat het wel zo is. Moet zeggen nu ik weer voor het eerst ongesteld ben dat ik ook lekker aan het snoepen ben maar dat zal over een paar dagen wel weer over zijn, hoop ik.
zo, ik heb net even wat bedacht...als ik 5 kilo kwijt ben, mag ik van mezelf een jurk kopen van king louie... Als het iig lukt met die meds... king louie vind ik zooo gaaf!!
ja, das ook wel weer waar, van kinderen baren word je over het algemeen geen strakker mens he Ach dank jullie wel, ik ben ook een zeurkees...moeite, ja das jammer, maar het is niet einde van de wereld! Dank je wel! Ben trots op een iedere die zijn gewicht wel bijna terug heeft en op iedereen die gewoon zijn ding doet met wat extra kiloos IK wil er graag nog 6 kwijt, zodat ik weer 60 weeg...dat heb ik ondertussen geaccepteerd als oke gewicht bij mijn 1,70 (ben niet zo groot) hahahaha
meid ik ben avn de 2 zwangerschappe van 58 naar 88 gegaan zat voor lindy s zwangerschap op 78 dus ben nog 10 te zwaar