November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    het is een gedoe misschien met 2 kids maar misschien toch af en toe effe naar buiten al is het maar een klein blokje om ( doe ik nu ook nu het weer redelijk te doen is buiten) en moet zeggen voelt wel goed.

Meiden wat doen jullie om de kleine bezig te houden na zelf even met haar gespeeld te hebben en de mobiel 3 keer opgezet te hebben wil ik ook weer even wat voor mijzelf of het huishouden doen, wat doen jullie want idd ze verveelt zich snel.

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik doe t huishouden als ze slapen en ja toch laten mopperen want anders kunne ze d r eigen dalijk helemaal niet meer vermaken

3. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    @ Ilse:

Ik heb van mijn huisarts een med. gekregen die dat aankomen tegen gaat.
    Van elk antidepri gaf hij me de voors en tegens...
    Hij vroeg me dan ook of ik het erg zou vinden wat aan te komen.(duh ik ben een vrouw, wat denk je nou zelf gast, ben net 9 maanden een olifant geweest, meen je dat ik dat weer wil?!)

Ik mocht het wel hebben namelijk, nou nee bedankt meneer de dokter, ik ging juist afvallen.
    En de medicijnen die ik hem die houden dus dat aankomen tegen. Gevolg is wel dat het een lagere dosis is, en dat je de eerste 2 weken, wat meer last kan hebben van maag en darmen.. maar dat is bij elke antidepri..

De naam: Sertraline 50 - 100PCH

4. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    We zijn weer in de lucht!!!!!!!! Hahaha, wat een verveling, pffff.
    Wilde de stad ff in, maar meneer blijft maar slapen. Nog nooit meegemaakt en ik MOET de stad in.
    Wat een draakje!
    En mijn eerste x 4 uren ertussen is gelukt, op een kwartiertje na.
    Zitten nu op 3 uren en hij slaapt nog. (daarom had ik in de kop, zodra hij wakker wordt de stad in te gaan en rekken tot 17:00 uur, maar is nu al haast niet meer nodig)

Dan ga ik vanaaf ff lekker alleen denk ik (als hij blijft maffen)

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    top dat ie nog lekker slaapt,komt vanzelf goed

6. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja, echt wel! Ik wil gewoon veel te snel dat mijn kereltje alles goed doet...
    Heeft tijd nodig. Hij is nu 8 weken en als ik zie hoe goed hij het nu al doet...

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    komt goed met geduld hahah

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    had vorige maand bh gekocht en is nu al kapot aan gaan:$en kan natuurlijk bon niet vinden:x

9. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Ilse: *Knuf*

@ Naar buiten, doe ik ook te weinig, maar gelukkig wordt het weer beter met het weer

@ Kilo's mijn zwangerschapkilo's zijn eraf, maar ben al dik van mezelf.,:)
    Heb ik het heel lang heel moeilijk mee gehad, en voordat ik zwanger werd was ik net veel afgevallen, maar probeer vrede met mezelf te hebben. Ook al zie ik mezelf niet graag in de spiegel, ik ben wie ik ben.
    Als ik weer ga werken en geen bv meer geef, ga ik zeker weer streng lijnen en sporten, dan voel ik mezelf toch beter.
    Maar het is een levenslange strijd......

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    thanks mupseltjes...

dank renaat, ik ga de ha ook maar esernaar vragen, want ik vind dit echt niet fijn... Weet alleen niet of je kan switchen van medicijnen...

Zow, ik ga gewoon het sonja bakker boek erbij pakken en volgende week beginnen! Hoppa. en ik ga kijken wanneer ik hier in elst kan aquarobiccen (?)ofzo...hatseflats, klaar ermee, dan maar actie!

Ik heb gezegd:)

farah (mag ik trouwens even zeggen dat ik dat een heel mooie naam vind) Ik vind dat dus echt super stoer! Heb ik echt bewondering voor voor meiden die zo'n instelling hebben! Vind ik zo'n mooie mensen eigenlijk altijd...zo die mag je in je zak steken!

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Kom net bij de ka vandaan. We blijven doorgaan zoals we nu doen. Ze vond dat Roan er heel goed uitzag en goed groeit. Hij weegt nu 6400 gram dus dat is super goed! Krijg met terugwerkendekracht alle voeding vergoed en dat blijft zo tot hij 1 jaar is. Scheelt echt wel in de kosten joh!

O ja heb nog gevraagd of het kwaad kan dat hij zo lang slaapt maar dat vond ze alleen maar heel erg goed van hem. Bij babytjes van een week oud ofzo raden ze het af maar op deze leeftijd maakt het niets uit. Ze zei wel dat het niet standaard is dat ze op deze leeftijd al zo lang slapen dus dat het ook zomaar om kan draaien maar dat ik er nu vooral van moet genieten...

Ga nu snel ff flesje maken, meneer heeft honger. Kom straks weer ff mee kletsen.

12. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Nou zie je wel :D

Lekker van genieten.. en je slaap pakken!!

Maar lekker hé, alle voedingen vergoed!! Vanwege de KMA dus?
    Welke voeding geef je?

Hey misschien een tip..
    ik heb nu een automatische schommelstoel te leen en die werkt tot nu toe ideaal.. sowieso om even een uurtje je handen vrij te hebben en een stil kind. Hier tenminste...

13. linde90

linde90 Niet meer actief

thanxs ilse...

14. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Je deteste die ellendige kg's...

Vind het dus zwaar tegenvallen wat er nu af is na de bevalling.
    Alles wat er nog aan zit zijn zwangerschapskg's en wel 20 te veel... :(
    Ik pas wel 2 broeken van voor de zwangerschap, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
    Ben inmiddels alweer een week bezig met maaltijdshakes. ipv ontbijt en lunch. en 's avonds normaal avondeten.. en thats it.
    Is me 4 jaar geleden ook gelukt, 10 kg in 2 maanden.. met behulp van die shakes.. dus ben benieuwd.. zal wel een één jaar plan worden dit.

15. linde90

linde90 Niet meer actief

marleen, ja handig zijn die.
    Ik ken die van een vriendin, zelf heb ik een wipper met een vibofunctie:D voor Chloë en dat werkt ook . Ze valt er heerlijk in in slaap

16. linde90

linde90 Niet meer actief

succes met je shakes!!!!

17. linde90

linde90 Niet meer actief

en patricia, heerlijk dat alles goed was bij de KA.
    En dat scheelt zeker een hoop in de centen.
    En dan weet je ook gelijk dat het geen kwaad kan dat hij zo lekker slaapt,. geniet ervan hahaha

18. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hihi thnx.. helaas smaken ze niet naar de milkshakes van de Mac... hmmmmmmmm MAC8)...neeej foei:x

19. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Je had helemaal gelijk!

We geven Nutrilon Pepti vanwege de KMA. Normaal doen ze zo'n provocatietest maar zij vond dat onnodig. Ben zo opgelucht nu. Wat het kost dat kost het maar nu we de voeding vergoed krijgen scheelt dat wel een dikke 100 euro in de maand. Ben al lang blij dat het medisch gezien goed met hem gaat. Mocht het veranderen dan kunnen we meteen bij haar terecht, echt een fijne arts.

Dat lijkt me ook helemaal iets voor Roan zo'n schommelstoel. Van welk merk is ie? Vind Alissa het leuk??? Ik vind haar zo'n schatje, mooi koppie heeft ze...

20. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hij is van het merk Bright Starts.. een knalroze!

Alissa lijkt hem wel leuk te vinden :D
    Als de schommelstand ook ineens uitvalt (dat doet deze na een half uur, schakelt ie uit...) is het brullen...
    Heb vanmiddag lang kunnen internetten en ook nog mijn huishouding kunnen doen.. WAT EEN GENOT!!

Dit is hem:

Deel Deze Pagina