Aandacht was het dus... geen poepluier.. Maareh in het kader van de Woombie-virus. Hier de woombie hyves De officiële Woombie hyves - Hyves.nl
Breek weer even in Hier ook een woombie fan. Ben er aan gekomen via een vriendin van mij haha, hier ook op de oktober mama's. Zij kende haar al. Even een tip, de woombie moet je koud wassen want anders krimt hij. Dat hadden wij dus en dan worden ze snel te klein. De Woombie USA is dan een fijn alternatief. Ons meisje slaapt er alleen nog maar s'nachts in. Ben al aan het afbouwen. Was het eerst nog elk slaapje nu dus alleen nog s'nachts. Overdag ligt ze dan in een slaapzak. In het begin was ze nog wel onrustig met alleen het slaapzakje aan, nu gaat het steeds beter. Breek weer uit.
hoi miss m ik lees net je berichtjes over de woombie ik heb zelf een puck a baby gekocht voor mijn kleine meid maar daar heeft ze te veel vrijheid in ik vroeg me af of deze woombie wat strakker zit? ik zat er namelijk over te denken om een swadle me te kopen omdat deze strakker is dan de puck maar deze lijkt me ook wel wat als het tenminste wel strakker zit dan de puck a baby ik hoor het graag van je groetjes sapje
meiden een PACCO DOEK IS OOK IDEAAL die kan je zelf zo strak zetten als je wil door middel van de klittenband nou Délano slaapt als een roos er in....
Wat een dg.. kom gewoon niet aan t forum toe.. Lisa vinger tussen de deur..BLOOEEEDEN.. als en rund..straks om 16u naar de HAP.. bloeden is gestopt, maar nagel doormidden en een snee in haar vingertje... sjemig wat kan die krijsen zeg...AUW....arm ding.. Hier zelf eenblaasontsteking dus kan meteen eenplasje inleveren en hopelijk krijg ik meds zodat t ook snel weer weg is.. grrrr... IK moest smakelijk lachen om t spritzen van sommige ladies..whahahahaha... ga ik ooks proberen..hhihihi.. Met Anna gaat t best...geen bijzonderheden...zal vanavond s weer wat foto's maken....moet dinsdag met haar naar t cb.. ben zoooo benieuwd naar haar gewicht.. is 2 wk geleden dat ze gewogen is.. euh....had ik verder nog iets gemist??? @Princi.. mooi poster hoor.... @Visite.. hier valt t mee inmiddels.. de meesten zijn in de kraamweek en week 2 geweest.. eergister nog wel gehad, maandag middag weer, maandag avond..woensdagavond..en dan weer ff niet..nog 1wk school voor de kids en dan kerstvakantie. heeeerlijk.. en toen was ik weer een zeef....
ahhhhh flex, super schattig leuk he, zo foto´s maken voor de kerst, ben gisteren ook even los gegaan hahaha
Breek nog even in, Oja met de woombie kunnen ze de armpjes nog wel boven eruit wurmen zeg maar. Dit was normaal vertelde ze mij (heb haar er toen over gemaild omdat onze meid dit dus ook deed). Op haar site staat ook een kindje met de vingers in de mond die zo in de woombie zit. Breek weer uit.
ik heb de usa woombie... speciaal voor de houdini's ze komt er met geen mogelijkheid door hoor. zit strakker als de puckababy!! en de paco + klittenband of swaddle me ... geen ervaring mee,maar ben bang dat mijn sterkerd dat gewoon lostrekt.... maar goed dit is natuurlijk bij elke baby anders. Ik wi in ieder geval niets anders meer als de woombie!!
nou visite is wat later.. en alissa slaapt... hoe deden jullie dat? Ik zeg dan gerust, jammer dan ze slaapt...volgende keer beter
hier blijft ze ook gewoon slapen als er bezoek is, pech gehad, haalde haar er eerst uit, maar dat doe ik niet meer, bezoek weg en ik een kind wat uit haar ritme is. Ze kunnen ff om het hoekje kijken......
Oh Mara slaapt hier overdag vaak beneden (behalve met middagdutjes tijd) en slaapt zoiezo met bezoek vaak gewoon door. Ook als ze vast gehouden wordt...slaapkoppie.... Thanks voor de compli's over de poster. Geinig dat jullie het leuk vinden...mijn knip, kleur en plakwerk...ik voelde me een beetje lagere schoolachtig...hahaha. was wel weer eens lekker om te doen ! Ja bezoek...het begint hier nu pas te komen voor mijn gevoel. Dadelijk visite, morgen twee keer, maandag collega's en dan komend weekend weer... Haha manlief heeft hier toch maar eens de kerstdoos voor mijn snufferd neergezet. Kan ik niet meer steeds vergeten dat het bijna kerst is...haha!
Ik maak Nils ook niet wakker voor bezoek. Jammer dan. En als hij wakker wordt voor een voeding ga ik naar boven. Ga niet bij alle visite met mijn tiet bloot.
Als we weten dat er bezoek komt ligt Dani beneden (ligt ie toch best vaak omdat ik nog niet zoveel mag traplopen) Gelukkig slaapt Dani overal doorheen, ook als hij wordt vastgehouden Dus dat komt goed uit dan
Ik word langzamerhand erg moedeloos hier... Niek huilt bijna alleen maar als hij wakker is. Ik voed hem nu 7 of 8x per dag 135 cc, dit heeft hij écht nodig! Doe 2 schepjes hypo allergeen en 2 schepjes voor hongerige baby's. Soms, na 1,5 uur heeft hij alweer honger, dan zoekt hij echt bij me... Na het voeden leg ik hem neer, in zijn bedje, wagen of box en dan begint het, huilen huilen huilen. Ik weet niet meer wat ik eraan moet doen! Laten huilen doen we wel eens, maar dan haal ik hem er na een half uur toch even uit om te troosten, dan is hij echt overstuur. Moet ik hem dan nóg langer laten huilen??? Heeft iemand van jullie een idee voor mij wat ik kan doen? Dinsdag naar CB, ik hoop zo dat zij me wat tips ofzo kunnen geven... Vind het echt moeilijk hoor, pffff.
meschien ze hoofd wat hoger leggen dat ie last heeft van maagzuur? lindy huilt ook inde box hoor de zitzak wilz e nog redelijk een uur in maar dan is ook over, ik maak haar niet wakker voor bezoek nooit gedaan.
Hoi dames Ik zal hopelijk geen ongi krijgen heb van de week mijn prikpil weer gehaald Moet wel ben ook begonnen met MTX weer namelijk Leuke kerst foto's! Ik heb een gratis kerstkaartje besteld al met joey erop Maar zonder muts... Geeft niet volgende jaar beter!
Lydia heeft hij misschien krampjes? Is het al lang dat hij zo huilt. Ik geloof dat ze zo rond de 3 weken ook regeldagen hebben. Vervelend is dat he als ze zo huilen. En inbakeren?