Kilo's ja ook ik ben niet een van de slankste voor de zwangerschap woog ik 94 kilo bij 1.65 dus echt te zwaar, en nu geen idee weegschaal is stuk ( geen grap) wilde ook weer lekker baantjes gaan trekken of aquarobic gaan oppakken, daar ben ik na 1 les mee gestopt omdat ik zwanger bleek had het al zwaar die les en het leek mij niet verstandig omdat door te zetten. Ik pak een dieet van de dieetist er weer bij die ik 3 jaar geleden ofzo heb gedaan en daarmee ben ik echt goed afgevallen zonder honger. Ik ga beginnen als ik weer ga werken dus nog 4 weken respijt. meiden dik dun bril of niet een langer been dan de ander, een grote pukkel op je neus whatever we zijn mooie mensen. trouwens kan nog niet wennen aan de namen ga denk ik echt maar een spiekbriefje maken
Ilse...mag ik even zeggen...dat je er op je hyves...vlak na de bevalling van Hannes, er echt fantastisch uitziet!! Wel wat dikker dan op de andere foto's, dat zie ik heus wel maar echt mooi zie je er uit! Tja...hier ook levenslange strijd met de kilo's. Vooral als ik niet veel beweeg, zoals nu dus niet lukt. Ik heb het wel geaccepteerd. Ik weet dat ik nooit dun zal zijn. Ik ben ook gewoon te lui ergens om echt te gaan lijnen en sporten.....(vindt dat ook zonde van mijn tijd.....hehe....). Dat neemt niet weg dat ik nu dus zwaarder ben dan ooit en dat ik dat niet leuk vindt. Ik zou erg graag meer willen bewegen nu. Maar dat doet dus zeer. Ik ga maar eens met de fysio overleggen wat ik wel kan doen zonder allerlei spieren over te belasten enzo. O en, ja van antidepressiva wordt je bijna altijd wat dikker. Een vriendin van mij had dat ook en bij haar kwam dat ook door de combinatie met de pil... Ns kijken wat las ik nog meer..... Ja saaaaaaaaai dat zp uit de lucht was. Trieske...mooi gaan we ze allemaal lekker laten slapen dus! Zo Mara heeft haar eerste prikjes gehad. Ze was wel een beetje kwaad op de wijkverpleegkundige maar hield het verder prima. Ze groeit volgens de lijntjes, alleen haar hoofdje is ietsje kleiner. Ze is 60 cm en 5685. Ja alle 56 kleertjes zijn nu echt te klein. Ik vond dat echt ff slikken. Alle mooie kleine kleertjes de kast uit.... En ja...Joosje dus Evelien...em anders zetten we het lijstje gewoon weer opnieuw erop toch? Waar is Kelly vandaag??
Kilo's tja..... Wat een hel al heel mijn leven.... Ben 1.74 en meestal tussen 95 en 100 kilo..... IEKS!!! Alleen zie je het niet aan me, okay, ben wel stevig, maar ik vind 100 echt mega veel klinken! Nu ben ik 96, vlak voor de zwangerschap woog ik 98, dus heb die kilo's er al weer af + nog wat extra's. Nu was ik ook maar 10 kilo in totaal aangekomen. Maar ik wil zo graag terug naar in eertse instantie 85... Maar wil dat het liefst zonder teveel ervoor te doen (erg hè?!) Moet maar snel lente worden, heul veul wandelen. En in het najaar kunnen we met de kleintjes op de fiets. Dat lijkt me helemaal super. Heb alleen wel een weduwe fiets, zal eens kijken of daar wel een zitje op kan...
Hi ladies, Mijn laptop is nu echt stuk, ligt aan de lader denk ik. Krijg hem nu ff aan maar hij kan ieder moment uitvallen. Morgen ff iets fixen dus. Fijne avond allemaal en tot morgen (hoop ik) O ja Marleen, ik ga zeker ff kijken voor die schommelstoel. Lijkt me zeker een uitkomst. Er moet hier nl echt weer goed gepoetst worden. Doe het nu steeds een beetj eoppervlakkig en dat is niets voor mij (ja, ik ben zo'n poetsmiep) Fijne avond, XXX
@Kilo's: Ben maandag 2 weken bezig en er is al ruim 3 kilo af! Moet wel eerlijk zeggen dat ik sportinstructrice van beroep ben en mijn vriend personaltrainer is en dietist (niet eerlijk he?!) Ondanks dat moeten we het allemaal zelf doen. Wie is er eigenlijk allemaal met de kilo's bezig???
kilo's,hier weeg ik nu 70 kg en voor de zwangerschap 74 en hoef er niks voor te doen eigenlijk,gebeud vanzelf.... En die schommelstoel zou hier ook wel wat wezen denk ik... Hier medicijnen gekregen om rustig te worden en volgende week weer terug naar de ha om te praten over antidepessiva.
Ten eerste.. ILSE IS SUPERSLANK!!! vind ik dan... Ik ben 1,74m en 95 kg nu... Maar moet echt wel min. 20 af.. woog 77 voor de zwangerschap... en wou toen eigenlijk het liefste op 70 zitten... Op mijn "topdagen" woog ik dat, maar goed niet vragen hoe, want dat was niet gezond maarjah kg's.. een strijd voor iedereen denk ik. (terwijl ik eigenlijk altijd roep dat het me niet boeit..mooi wel dus..) Maar ik sluit me helemaal aan bij Evelien, we zijn mooie mensen Kelly hier nog niet weer gezien, ze had me vanochtend nog wel gekrabbeld... zeker carnaval aan het vieren Dus Mara haar prikjes gehad.. heb je paramolletjes in huis? Welke mogen we geven? Gewoon die van 120mg? Zag dat dat vanaf 3 maanden was, of mogen ze die gewoon al? Wou jullie deze trouwen niet onthouden.. de mensen die mij op hyves hebben, hebben deze mooie foto vast al wel gezien Helemaal in love met deze foto!! Ennuh patries.. dankje.. het is echt een knap meisje hè!!?? Vind haar ook zo mooi, of ben ik nu arrogant? hahaha edit: ik ook een poetsmiep (lees:dwangmatig)
Haha, ikke! Nog 1 kg te gaan van de zwangerschapskilootjes en dan nog s 10 kg die ik zeker kwijt wil! Trouwens dat schommelstoeltje, ik heb dezelfde, alleen in t blauw en Roann vind m ook helemaal geweldig hoor!
Ik voldoe aan de meldplicht hoor! Hihi Had toenstraks een heel stuk getypt, druk ik op reageren, ZP offline! Grrrr :x:x:x
Lydia ik vind jou gewoon er normaal uitzien.. zou echt niet zeggen dat je daar minstens 95kg weegt, terijl je daar 30 wk zwanger bent. Je zag er mooi zwanger uit
Dus ff kijken wat ik nog onthouden heb hoor... Marleen, welcome back! Had je gemist meissie! Joosje, vervelend dat ze geen diagnose hebben kunnen stellen, bij jou en Mara... Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden, wat gaan ze nog doen? Ilse, je hebt inderdaad een goed figuurtje hoor! Wou dat ik dat had! Maar goed, daar heb jij natuurlijk niks aan, zeker niet als je jezelf er onzeker door voelt! Ik vind mezelf ook nog een dikke olifant, dus ben blij als ik de rest van mn overtollige kilo's weer kwijt ben! Ja, en verder... uhhh... Hier heeft Roann me goed bezig gehouden vandaag, tot 4x toe andere kleertjes aan kunnen doen, omdat hij alles onder had gespuugt...
Hellloo kelly... dacht, die is ruig aan het carnaval vieren.. Dus lekker verkleed-dagje zo. (carnaval@home) Had hij er eerder ook zo last van dan of is het ineens? Reflux is echt shit..
vandaag uit voorzorg naar de apotheek gegaan voor medicijnen voor evt na de prikjes en zij gaven mij 60 mg zetpillen mee
okey thnx, dan ga ik ook even langs de apotheek! Nog een fotootje spammen van mijn mooierd in de stoel Grote ogen van de flits.. hihi.. en dan ga ik er vandoor... trusten voor strax
Ik ben 1.73 en heb altijd 65 gewogen. Aan het eind van mijn zwangerschap woog ik 93. Net na de bevalling 85. Toen ik echt begon met afvallen 79 en vanmorgen woog ik 75,8. Gaat de goede kant op maar durf echt nog niet op het podium les te gaan geven. Maar weet je, ik vind het fijn om mijn oude lijf terug te krijgen maar ik wordt er niet ongelukkig door als het niet zo is. Ik heb een gezonde zoon op de wereld gezet, daar alleen al wordt ik de gelukkigste vrouw op aarde van, hihi.... (Zo lang mijn laptop het volhoud blijf ik lekker mee kletsen hoor)
Mleen, paramolletjes: we hebben 120 mg meegenomen en als ze ze nodig heeft dan snijden we die met een mes doormidden en krijgt ze dus 60 mg. Bij de volgende prikjes mag ze wel 120 mg en dus vond ik en de apotheker het onzin om een heel doosje 60 mg te kopen. Kelly...naja.....jij bent dus echt geen olifant zeg! Mooi he, hoe we voor een ander altijd het niet nodig vinden om onzeker te zijn, maar dat dan niet vertaald krijgen naar onszelf . Voor Mara komt volgende week weer de kinderfysio en zlef ga ik maandag naar de huisarts en heb ik dinsdag weer een afspraak met de fysio. Die gaat dan wel eerst mijn tenniselleboegen pijn doen en dan ga ik haar ondertussen aan haar hoofd zeuren over wat ik nu wel en niet kan doen, welke oefeningen en wat aan bewegen goed zou zijn. Op het cb drukte ze me nog eens op mijn hart dat ik eerst goed voor mezelf moest zorgen en dan pas aan het werk moet gaan...tja...
hihihi, wat zijn jullie toch een mopjes zeg Voel me echt, zonder overdrijven al een stuk beter dan strakjes...Ik weet ook dat het bij mij tussen mijn oren zit..dat vind ik ook echt super vervelend, omdat ik er helemaal niet mee bezig wil zijn! Maar goed, ieder zijn ding Toen ik 45 kilo woog was ik doodongelukkig, en das nu wel anders Ik heb zojuist besloten dat ik maandag aan de sonja bakker mania ga...na vorige zwangerschap ben ik daardoor 13 kilo kwijtgeraakt in 12 weken ongeveer..Ik ga er gewoon voor dat het deze keer ook lukt..Bovendien heb ik dan met mezlf afgesproken dat ik dan zaterdag avond iets onwijjjssss lekkers mag eten, waar ik maar zin in heb, als afsluitertje..Hihi ik zie er al naar uit mmmm chocolate......kwijl kwijl En dan even van mijn kant, ik vind jullie allemaal super, mooi, gaaf, lief, gezellig en mopjes! En jullie kindjes allemaal schatjes Mleen, lekkertje in die stoel Zal nog vechten worden om al die dames Hihi, maar als de mijne op jongetjes valt strakjes dan heeft ie ook genoeg uit te kiezen hier en dan bedoel ik dat de jongetjes ook mooi zijn, niet dat ze allemaal homo zijn he hahahahah