GEwoon doen wat jij denkt dat goed is en je gevoel volgen,merk het hier ook bij de eerste was ik ook zo onzeker wat logisch is natuurlijk maar nu met de 6e ben ik een heel stuk makkelijker maar dat moet ook wel...
tries, gelijk, respect for all!!! tja, in het begin dachtik ook even, ajajajaj hoe ga ik dit doen?? Maar het rolt vanzelf weer..Als ik toen wist wat ik nu weet, zou ik het heel makkelijk hebben gevonden met 1 kindje, maar bij de eerste vond ik het ook echt wel heftig hoor! En je hebt gelijk, als dit nu werkt, dan werkt het...ieder op zijn eigen manier...en als roan ouder wordt wordt ie ook wel flexibeler, dat komt allemaal goed hoor! Ps Tiepvauten, wat is dat???
@trieske als dit werkt, en het geeft rust zou ik het ook zeker zo houden voorlopig.. enne lekker toch dat je voorlopig alle aandacht aan Roan kan geven. @princi..ben benieuwd wat bedrijfsarts gaat zeggen @ lilage..was van gister geloof ik die opmerking maarre ik voel me ook een klein varken..
wij laten kaylee ook 10 min huilen alleen gisteren en vadaag huilt ze alleen maar behalve als ze bij me zit een sprongetje? of mssn niet lekker vanmorgen kwamen na 1 borst meteen 2 enorme golvben er weer uit ze is ook erg verkouden echt zo zielig
Heyaaaa... geeft niet, was net wakker aan het worden. Ja lekker hè?! tot 9 uur Wat een verwennerij Nu ligt er één te blèren dus kan meteen weer aan de bak, ze heeft hongerrrrr... Had net visite van een vriendinnetje, maar die is alweer weg, want haar zus kwam thuis uit het ziekenhuis, die is gisteren bevallen Dus ben weer bij met lezen, heb me meldplicht gedaan en nu weer voedertime.. ennuh.. dat Ria Blom gedoetje.. ga ik hier ook maar toepassen, vanavond even naar de Bruna voor dat boek, zal hier ook wel goed zijn! Maareh Alissa is echt rustiger of dat nu door woensdag & de kinderfysio komt of omdat ze wat ouder wordt en alles voor haar ook makkelijker wordt of het is toeval?? zeg het maar.. Maar ik ben een stuk gelukkiger zo en zij ook!
misschien moet ik ria eens uitnodigen voor een kopje koffie, want milo heb ik net terug in bed gelegd en die vind er geen reet aan hihi, wil vast lekker met mama ouwehoeren en naar de lamp staren.. pompedipom, nieuws van 2 uur...hannes is wakker, nog lang niet uitgeslapen, maar goed bij eigenwijs zijn hoort ook te weing slapen Milo ligt lekker te huilen af en aan, maar mama houdt haar poot stijf, ook al mag hij over een uur weer eten... Mama zittrouwens met haar dikke billen op het matras dat nog altijd in de woonkamer ligt, luie heks maar dat gaat morgen weer terug naar het rechtmatige bed...Druk bezig te bedenken hoe ze alle spullen verstuurd krijgt die ze op MP verkocht heeft..een product baart haar nog wat zorgen... Enide nieuwsflits* FLITS!
Ik zou caithlyn ook wel willen opeten met een toefje slagroom erbij, maar soms moet ik ook eerlijk zeggen heb ik ook wel een szoiets van ahhhhhhhhhh wat moet ik nu met jouw, dat is als ze veel huilt en ik geen idee heb wat er aan de hand is
Tot 9 uur!!!!!! JEEEEEEtje wat een lamzakkerij hihi, nee heerlijk...en ja meis,mss had alissa even haar tijd nodig met alles...ik begin me steeds meer voor te kunne stellen dat het voor beebs ook maar heftig is zo, eerst uit zo'n klein gat in een brute wereld en dan kan je ook nog niks! Ja, ademen en huilen..zelfs eten moet je leren! Sjonge jonge, ik zou ook even van de leg zijn hoor Ben iig blij dat je je beter voelt, beter voelen rulez!
Ik wil ff een ego berichtje neer zetten.... Mijn lieve kleine prins heeft zo goed geslapen.... het 4u huiltje is er uit!!! JEUHHHH 10uur de fles gehad... kwart over 10 naar bed... geslapen tot 5 over 7 en half 8 pas de fles!!! Ik ben zoo trots! De eerst echte nacht dat Caleb door heeft geslapen.. ik denk toch dat het 4 uur huiltje een beetje honger was... ik heb namelijk gister voor eht eerst 2 scheppen rijstebloem, en 3 jhbpm erbij gedaan..... die rijstebloem dus als extra... en echt... zo heerlijk...! EN mijn make over is hersteld! Gelukkig zie je niks meer van mijn Bassie status van afgelopen dagen..... pff.. was weer een werk en weer een beetje mot, maar het is in ieder geval opgelost...! ZO einde ego.. Hoe is het hier?!