ja dat is zo maar mijn hoofd zegt fv maar mijn gevoel kan het echt niet het voelt dan alsof ik gefaalt heb weet dat ik er niks aan kan doen ben al 1½ maand zo bezig kan niet zeggen dat ik me best niet heb gedaan maar om 1 of andere reden kan ik het gewoon niet om fv te geven *zucht* en met mijn mannetje kan ik het er nie over hebben want daar komt toch niks nuttigs uit
flex; ik snap je gevoel wel hoor, maar als je nu flesveoding zou gaan geven vind ik niet dat je hebt gefaald. Je wilt het beste voor je kindje en dat is voldoende voeding. En de tijd die je nu kwijt bent aan kolven kan je dan weer anders besteden aan je kindje. Het moet voor jou ook te doen zijn en te doen blijven. Ik hoop dat je een beslissing kan nemen waar je achter staat. Dikke knuffel van mij.
dankje voor je reactie doet me goed ik ga het er met me mannetje overhebben en kijk morgen nog even aan (zeg ik elke dag ) heb iig de voeding al wel in huis voor het geval ik geen voldoende voeding heb had nog voorraadje bv en kolf ong 120 cc en heb 140 nodig
Goeiemorgen! Lydia, moest wel ff 3x kijken hoor, ik dacht, lees ik t nou goed, is ze zwanger? hihi Wel super om terug te lezen! Ik ben gisteren naar de uroloog geweest en moet as vrijdasg terug voor een kijkje met de microscoop... word ik ook erg vrolijk van moet ik zeggen Ik las vanalles over kids die doorslapen en in eigen bedjes liggen, wat een toppertjes zijn t toch allemaal zeg! Roann is eigenlijk wel erg makkelijk moet ik zeggen wat dat betreft. Gisteren is hij bijna de hele dag mee op stap geweest, sm'morgens mee naar t ziekenhuis (meneertje was wakker en ik zag de bui al hangen, maar nee hoor, hij is heel lief geweest) en s'middags mee papa op gaan halen van t werk en ff Maastricht in geweest. Toen heeft ie heerlijk liggen snurken in de kinderwagen! Flesje gehad bij de v&d en toen weer op naar huis. Om 19u weer een flesje en toen zn eigen bedje in, hij heeft er geen problemen mee moet ik zeggen! Maar ooohhh, wat vind ik t zielig, dat overgeven... gisteravond ook, we haalden m om 23 uur weer op, voor zn flesje. Ik leg m op t aankleedkussen, spuugt ie zich weer helemaal onder, en zuur... En dan zit er dus een dikke 4 uur tussen t flesje en t overgeven. Is toch niet normaal eigenlijk he... Nou, ben eigenlijk wel een beetje zenuwwappig, vandaag krijgt mn vriendinnetje, wat ik hier heb leren kennen, de eerste punctie voor IVF... ben zooo benieuwd! Spannend!
Goedemorgen, Patricia, ik zou de ketting ook gewoon geven en haar jouw gedachte erachter vertellen. Een paar dagen geleden vertelde jij dat Roan zo lang sliep nou wat is het geval gister had mijn meisje 9 uur tussen de voeding zitten en nu 12. na 12 heb ik haar wel wakker gemaakt hoor, vond dat wel erg lang, ze heeft haar flesje op en ja hoor half uurtje later viel ze in slaap en nu slaapt ze en is ze af en toe wakker ongelooflijk. Flex als het niet meer gaat gewoon stoppen met bv oke het is niet leuk, je zou het langer willen geven maar met fv is ook niks mis en als jij gestrest raakt van de bv dan geef je dat misschien op die manier ook wel door aan je spruit Kelly nog een keer naar de uroloog he getsie, ze hebben dus nog niks kunnen vinden
Evelien, dit was het consult gisteren, nu heeft ze dus die afspraak gemaakt voor het onderzoek... brrrr, kijk er wel tegenop hoor!
Hihi neej, heb je wel gesmst gisteraaf. Lag in bed en bedacht me ineens dat ik je niet terug gebeld had... Maar goed je foon was toch gesloopt.. dusseh... ik had wel gebeld hoor hehe neej ik kreeg onverwachts visite (altijd fijn..onaangekondigd8)) en toen was het zo al weer etenstijd en daarna ook een druk programma.... jaaaaah smoesjes smoesjes.. maar wel waar Ennuh 25 euro voor zo'n wipper Da's geen geld!!
Kelly.. en dat allemaal door die katheter.. gatverdarre. Ik heb trouwens veel vaker een prikkend gevoel bij het plassen en dat is sinds de bevalling (waarna ik ook een katheter had). Echt zo'n blaasontsteking idee. Heb 2x urine ingeleverd, maar helemaal niks. Nah ik heb het niet elke keer hoor, maar het valt me wel op. Maar goed ik kan er mee leven.. Hoe zit het bij jou dan? Echt pijn bij plassen of helemaal niet kunnen plassen...
Flex als je "productie" achterloopt kun je misschien beginnen met bijvoeden? En toch nog wel BV geven op bepaalde momenten.. bijv als eerste voeding van de dag en laatste voeding van de dag en tussendoor de fles? Misschien heb je dan wat meer rust.. Is een idee.. maar goed ben geen expert erin... p.s: Klinkt misschien raar, maar ben echt blij dat ik voor FV heb gekozen....
Hey! Pijn bij t plassen en geen blaasontsteking.. das ook een beetje vreemd he! Ik heb geen pijn bij het plassen zelf, maar als ik de spier open en weer sluit. Dan kon ik door de grond gaan van de pijn! voel dit dus ook wel vaker door de dag heen als ik bv van de bank opsta en die spier dan onbewust aan span zeg maar... Ik denk, dat ze me de catheter te laat eruit hebben gehaald tijdens de bevalling. Ik weet dat ze aan t discussieren (?) waren of dat ding er uberhaupt uit moest tijdens de uitdrijving zeg maar! Nou ja.. we zien wel. Had al verdovende gel meegekregen, maar dat helpt ook niks!
Ohkey laatste berichtje nu; Patries, ik vind dat je die ketting gewoon moet geven. Je bedoelt het goed en ik weet zeker dat zij, als vriendin zijnde, echt wel begrijpt dat je er de beste bedoelingen bij hebt om zo te laten weten dat je om haar geeft en aan haar denkt. Ik ga me maar eens douchen, weer een druk programma voor de boeg... boodschappen, hema rolgordijn bestellen, corrigerend hemdje kopen (ben toch echt zat van die flubber over mijn broek!!!) visite.. ennuh nog meer visite... DRUK DUS Ciaooooooo Bella's!!! Ennuh waar is mijn moeki??? hihi fijn weekend hoor en rustig aan met je bekken!
Da's mooi kut...letterlijk.. Dan merk je pas hoe vaak je die bekkenbodemspier gebruikt hè!?!?! Hebben ze je dan niet het advies meegegeven om bekkenbodem oefeningen te doen? Ik oefen me rot, whaha Je hebt van die speciale trainingsballetjes...(wat trouwens ook leuk is tijdens sx, maar dat is een ander verhaal..<-- daarom dus oefenen..hahaha) Daar kun je dus ook je spieren mee trainen.. Maar wacht eerst maar het onderzoek af, voordat je daar mee gaat experimenteren. Ik heb die katheter na de bevalling ingekregen tijdens de narcose (placenta verwijderen) en dat was rond 1 uur 'snachts en pas laat in de middag na bezoek uur(5?) ging die eruit... best wel lang eigenlijk
Werken? 3 februari weer aan de slag. Woensdag, vrijdag en zaterdag... Allemaal lekker slapende kindjes las ik, heerlijk! Niek komt 1 x per nacht, maar ik vind het wel gezellig. Hhihi. Ilse, ik had een witte Woombie met roze roezeltjes gekregen voor Niek, pfff! Heb die roezeltjes eraf getornt (?) Dat leek net ff iets beter. Maar niemand die hem erin zag... Nu slaapt hij bijna een week zonder Woombie, maar in een slaapzak. Gaat prima! Hij wil sabbelen op zijn handjes, dus Woombie werd een drama! Niet duur trouwens, 25 euro voor een wippert! Wilma, het is mij ook niet gelukt, bv. Ik wilde liever ook neit overstappen, maar ben echt blij dat ik het wel gedaan heb. Nu heb ik weer plezier in het voeden en heb een tevreden knulletje. Ik zou er dus niet te moeilijk over doen. Met fv worden ze ook wel groot! Patricia, ik zou hem wel geven... Ze zal het vast heel bijzonder vinden dat een vriendin als jij dat voor haar koopt... Ik denk dat ze het heel fijn zal vinden, doen hoor! Haha Kelly, ik verveelde me en ik dacht: Laat ik eens terug gaan in de tijd. Leuk om terug te lezen in dat topic hoor!!! De live-tests en de spanning.... Makkelijk ventje heb je, zo te lezen. Fijn man! Maar wel lastig van de rest... Voor hem het spugen en voor jou met je waterleiding... Succes meid! Marleen, dat klopt ook niet helemaal dus, die pijn bij 't plassen.. Wat jammer dat jullie daar last van hebben. Ik had ook een catheter, maar nergens last van gelukkig. Vond het wel handig, hoefde me bed niet uit om te plassen, haha. Maar wel lastig voor je in ieder geval... Pfffff...gekke meiden.... 't Is nog vroeg! Maar hij is wel mooi! Hahaha. Weer eens wat anders dan een paarse knots of zwarte Tarzan. Gister bij CB geweest, Niek is 60 cm en 11 pond. Een lange slanke zei ze. Gaat helemaal goed nu en de prikjes vielen ook mee gelukkig. Moet alleen wel bezig met zijn hoofdje nóg meer te draaien, ivm. voorkeurshouding. Gister brachten mijn ouders zijn ledikant waar hij vannacht voor het eerst in heeft geslapen. Ging helemaal goed. Kreeg nog een foto van ze; Hadden ze gemaakt toen wij bioscoopje gingen pakken. Zie hier! Leuk hè, zo'n Opa & Oma voor mijn knul.... Bekijk bijlage 43913
Trouwens ff een vraagje, wie gebruikt er zo'n kussen voor je kindje op de zij te leggen? Welk merk gebruiken je en ben je er tevreden over? Ik denk namelijk dat Roann zoiets ook nodig zal gaan hebben. Had eerst een voorkeurshouding naar links, dat hebben we opgelost door steeds alles te draaien, maar nu ligt ie veel op zn achterhoofdje en ja... das niet zo makkelijk draaien met alles he!
hihi, Lydia, das een goeie! Leuke opa & oma, haha Trouwens van veel meiden niks meer gehoord he! Van Knippy helemaal niks meer, toch? En Puzz, Ichtus en nog wel een paar....
Net sms gehad, vriendinnetje heeft punctie gehad. Hubbie is met eitjes onderweg naar ander ziekenhuis! Zo spannend voor ze, ik hoop zo dat er genoeg bevruchtingen zijn en eventueel een paar cryo's! Nou, ik ga ook s wat doen... met mn luie kont van de bank af! Straks naar Den Bosch, dus ben er vanavond pas weer! Daaaag meisjes!
Tja, wat een lol zullen ze gehad hebben... En maar dingen bedenken voor hem... Arme jongen! Knippy en Ichtus idd erg lang geleden. Puzz was laatst nog ff online. Maar die andere 2 dames... Kweetnie!