November 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door ichtus, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Spannend voor ze zeg!
    Bye Kelly, fijne dag!

2. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Eeeuh..... Even iets anders... Op Hyves bij novembermamma's willen ze weten wat ZP is. Gaan we ze dat vertellen???

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hooooi,

Patries...volgens mij als je die ketting geeft en vertelt wat je hier aan ons vertelt, dan vindt ze het hartstikke mooi. Zou ik wel vinden in elk geval. Het is toch superlief dat je zo aan haar denkt en haar wil steunen.

Hey Jonki, Marleen....wat fijn dat jij zo begaan bent met onze bekkenbodemspeiren en sexleven...hahahahahahaha.
    En jezus wat duur....

Kelly, naar Den Bosch ja, dan ben je vlakbij...
    En ik kan me voorstellen dat je ertegenop ziet zeg, tegen dat onderzoek. Ieks. Ik zal voor je duimen in elk geval.
    En ja zo'n discussie aan je bent is irritant hè. Gingen ze bij mij ook doen over de ligging van Mara. Daar werd ik niet vrolijker van!
    En wat spannend van je vriendinnetje. Niet vol te houden spannend toch? Hou je ons op de hoogte?

Lydia...wat een superfoto!!

Wilma...en daar ben ik weer met de lactatiedeskundige....
    Misschien is dat een idee? Mij hielp het om de keuze te maken en gaf het me echt rust! Weet je...als je om de paar dagen moet stressen om de voeding...dat is niet te doen. Dus misschien kun je denken...als er een makkelijke oplossing is, dan doe ik dat en anders ga ik overstappen? Je hebt in elk geval al lang volgehouden!

Farah....wat fijn dat je op je werk een ruimte hebt gevonden om te kunnen kolven.

Ja joehoe...knip, bloempjih, Ichtus en Puzz....
    Ik ben ook zo benieuwd hoe het nu met koffieleutje is...die had ze hele erge keizersnede gehad toch?

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Zo er is weer veel bij te lezen.

Ik wil jullie even bedanken voor de reacties op mijn bericht mbt de ketting. Heb nu zeker geen twijfels meer, ben er alleen maar zekerder van geworden dat ze het wel zal waarderen. Ze komt woensdag. Dit wordt haar tweede kraambezoek na het overlijden van Sem*, zal best even moeilijk worden denk ik. Haar eerste kraambezoek was bij een andere vriendin van ons, daar had ze het erg moeilijk mee vertelde ze me toen. Komt vast allemaal goed.

@Flex: Lijkt me erg frustrerend als het allemaal niet loopt zoals je graag zou willen. Dat bijvoeden lijkt me misschien ook wel een goed idee. Maar ja, hier spreekt ook een leek op het gebied van bv. Misschien kun je hier op het forum wat vragen stellen aan de lactatiekundige?

@Kelly: Jeetje wat vervelend allemaal zeg! Heb je al zoveel te verduren gehad, kun je eindelijk gaan genieten komt dit er ook nog eens bij. Wat zul jij blij zijn als alle ongemakken straks achter de rug zijn. Misschien helpen de instrumenten van Marleen je een handje op weg :) Wat spannend trouwens voor je vriendin en haar man. Hoe lang zijn ze nu bezig?

@Marleen: Jij bent lekker bezig zo op de 'vroege' ochtend. Drukke dag dus,pff. Ik heb ook zo'n corrigerend hemdje maar eerlijk gezegd draag ik 'm nooit. Heb 'm vd hema, wat is dat ding moeilijk aan te krijgen zeg. Eenmaal aan zijn er geen flubbers meer te ontdekken hoor.

@ZonnetjeE: Wat goed van je kleine meid dat ze zo lekker slaapt. Zeggen dat de kleintjes inhun slaap groeien. Wordt een flinke dame dan, hihi. Na 12 uur zou ik ook wel gaan wekken denk ik hoor. Anders kom je zo in de kluns met de andere voedingen lijkt me.

@Lydia: wat een te gek gave foto zeg. Echt cool!

5. Happymommy84

Zeg je toch gewoon dat zp Zaad Produktie is. Zeg ook maar wat hoor, hihi

6. Happymommy84

Oeps Productie is met C he?! Tja, blond he...

7. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hahaha.... Zullen ze het serieus nemen?
    Ach, produktie is nieuwe spelling toch????

8. Happymommy84

Heb nog een vraagje (ja ik houd jullie wel bezig he?!)

Mijn zus lukt het ook maar niet om zwanger te worden en gaat vanaf haar volgende cyclus hormoon spuiten zetten. Ze ziet hier heel erg tegenop omdat ze ook een onderzoek krijgt waarbij ze een vloeistof in haar baarmoeder en eileiders gaan spuiten om te zien of er geen blokkades of iets dergelijks zit. Ze hebben haar verteld dat dat erg pijnlijk zal zijn. Heeft een van jullie hier ervaring mee of kent ervaringen van andere mensen? En dat met die spuiten. Kennen jullie ervaringen van mensen die die spuiten gebruikt hebben? Bijwerkingen, hoe snel zwanger? Ze gebruikt nu al zo lang clomid en ze wordt niet goed van al die bijwerkingen joh.

Volgens mij was dit niet echt een vloeiend stukje tekst aangezien ik van de hak op de tak spring.

9. Happymommy84

We gooien het gewoon op nieuwe spelling inderdaad :)
    Ik ben ook lid van die hyves, kom er alleen nooit.

10. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    He Patries, gewoon geven inderdaad.. zal ze vast heel lief vinden, ik wel in ieder geval.
    Ik zou het super lief vinden als mn goeie vriendin ( dus ook jij ) zo aan me denkt terwijl ik moeilijke tijden door maak...!

11. Happymommy84

Schattie!

12. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik zie op de hyves dat er al heel veel zijn die nu willen weten wat ZP is. Ik denk dat we moeten proberen om het voor ons zelf te houden, we hebben nu toch een leuk kluppie of zeggen jullie nog meer zielen is nog meer vreugde ???

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

nederlandstalige muziek , jannes jan smit,bonnie sint claire dj koeno was super alleen ziek geworde van niet gaare friet dus als einde naar huis gegaan want ik was bob en moest nog anderhalf uur rijden.
    nu is net of ze met baksteen tegen me hoofr geslagen hebben.dalijk naar de kapper en dan schommel ophalen .

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    mooie foto van niek gezien

trieske succes voor je zus

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    de beebs leren het wel om lekker door te slapen hahah.

verder weet ik t niet meer sorry meiden heb zo n koppijn,vroeg al aan hubbie of ie zeker wist da ze cola hebben gegeven haha.

fijne dag

16. Happymommy84

Dankjewel! :)

17. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Wendy... Wat balen van die friet... Is altijd wel lekker na zo'n avondje, hihi. Maar dan moet het wel goed gebakken zijn.
    Veel plezier bij de kapper! Hopelijk is ze een beetje zacht voor je
    Ivm. je hoofdpijn. Maar misschein knap je er van op!
    En die foto van Niek, tja.... Gekke Opa & Oma.

Zal hier even iemand zijn hongerhuiltje stillen...

Kus!

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141