Naja wat stom zeg! Ik zou het denk ik dan met mijn vinger doen....of een lepeltje en dan je vinger om het uit te smeren?
Joosje, mooi filmpje... *smelt* Ilse, mooie tattoo, ik ga van de week ook bellen voor de afspraak! Farah, hier ook de nystatine, maar wij hebben er een soort buisje bij wat het opzuigt en dan gelijkmatig inspuit... Hier net helemaal startklaar voor kraambezoek, bellen ze af, half uur van te voren... ook lekker! Nah ja, zo erg vind ik t niet eens... gnif gnif
De tijd, vliegt inderdaad, Roann is over een week al 3 maanden oud! Zit trouwens ook in maatje 56, ben nu 62 in aan t slaan...
he allejezus, ik kijk net effe op de topic van stuitliggingen, omdat ik daar ook even heb gekletst...lees ik een verhaal over een meisje die in het laatste uur van haar bevalling, dus onderweg naar de OK, haar kindje heeft verloren aan zuurstofgebrek....prachtige foto van haar mannetje erbij, mooi ventje...jeetje, daar val ik altijd wel weer even stil van...
kel, als je gaat wel even inlichten he hihi benieuwd! je pols is dus niet zo'n fijne plek vind ik, maar goed, misschien ben jij wel een bikkel Joosie Ik ben ook begonnen met een mini tattoo hoor Vond het doodeng...die minitattooo is nu verwerkt in dat grote ding op mijn rug, hihi het went dus
en sorry voor de reclame voor de chocolade! ooooh, echt, ik ken dat dat je bij de naam alleen al begint te kwijlen
brrr je kindje verliezen op het laatste moment..vreselijk. Mijn vriendin krijgt wo.dag met keizersnee haar tweeling. Vind dat enger/spannender dan mijn eigen bevalling.. Cloe en Sep zijn precies even oud en bijna even zwaar zie ik. Wat grappig, sep was van de week alleen 57cm.
Roan is nog een lekker klein manneke dan miracles! Hier nu volop 62 aan..nog wat 56 broekjes..t gaat hard nu. Bobbonbloc mmm wil ik ook! Hier net voor t eerst met Sep wezen lunchen. Ging goed!
Oh wat een akelig verhaal...over zulke verhalen moet ik niet te goed nadenken... Ja erg he dat kwijlen bij woorden . Ja dat groeien...soms denk ik dat ze gewoon in een nacht langer is geworden...dat zal toch wel niet denk ik....
wat naar om op het laatst je kindje te verliezen. Nystatine, hier ok gehad en had het spuitje ook en deze deed ik het wangzakje en... een beetje in de ene en een beetje in de andere. En rechtop zodta het niet gelijk naar de keel ging. Hier is Luuk er geen een keer in verslikt, dus misschien is dit de oplossing. Ik hoop dat je inmiddesl al iets hebt geveondne wat werkt. Hie ris Luuk gedoopt en hij heeft niet gehuild. Hij moest zelfs lachen nadat hij het water op zin hoofd had gekregen. Geweldig. Foto's niet zoveel van in de kerk, maar wel veel van er buiten. Moet mijn kaartje van de foto's nog leeg halen. Houden julie dus te goed. Fijne zondag!
goedenmiddag joosje ga morge ka bellen want wij weten zeker datz e geen last heeft van d r oren,dus wil gaan zwemmen en vind oordruppels geven als ze er geen last van heeft niet nodig. mooie tatoe gezien verder vanmorge weze kijken voor andere keuken pffffffffff die zijn duur.en als die eruit gaat gaat ook de vloer er uit de vorige bewoneners waren sukkels vloerverwarming ligt er zo kromin dat hele vloer schuin is en sommige tegels al omhoog komen zucht. nou ik ga boven alles opruimen wil daar gaan verven tussendoor.maar moet kerstballen en alle zooi opruimen. oh ja joosje 28februari is hier 2e hands kinderbeurs ik sta daar ook hahaha. en jessica had je me pb gekregen over een bod doen??????
Gaby, gefeliciteerd met de doop van Luuk! Was het een mooie viering? Nou, ik ga lekker afgezaagd ff boodschappen doen op zondag, bij de appie... hihi