Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Zo hier gaan we weer verder... :D

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    joepieee!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo dat heb je snel gedaan!!!

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Goofy Gefeliciteerd met je 20 weken, lekker op de helft. :p Doe je wel rustig aan straks weer met werk? Idd goed idee om de fysio te bellen.

@shoppers Jullie zijn lekker aan het shoppen, leuk hoor. Ik ga van het weekend even naar Prenatal, heb nog kortingstickers liggen. Moet nog een wieglakentje, wiegdekentje en wieghoeslakentje hebben voor de kinderwagen. Is toch leuk 15% korting erover heen.;)

En nu weet ik het niet meer, want alles staat in het andere topic. ;)

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dan moeten jullie ook niet zoveel schrijven... :D:p:D:p

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wowwwwwwww al het tweede topic, wat kletsen we hier af zeg..... zouden we nummer drie nog halen voor januari??:D

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    als we goed ons best blijven doen wel charpi ;)

straks krijg je al het geklaag over de laatste loodjes en iedereen gaat met verlof dus dat zal nog wel lukken denk ik!

8. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Zo dat is idd snel gegaan en nu deel 2.

Lekker shoppen ga ik ook van het weekend doen bij prenatal, want heb ook de sticker...:D En we weten vanaf gisteren welk geslacht het kindje is.... it's a boy
    Dus Bas krijgt een broertje er bij..........:D
    Echo was trouwens helemaal goed. Ze had half om half al gekeken voor de 20 weken echo. de 20 weken echo krijg ik iets vroeg ivm vakantie (27 aug 20 weken echo)
    Hoef gelukkig niet zo veel meer te halen. Hebben wel ene nieuwe duo kinderwagen besteld en we gaan straks naar een kamertje kijken..:p

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @balleke: super gefeliciteerd!!! leuk zeg weer een jongen hier :D

10. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @naomi123 Duurd niet lang meer voor je gaat trouwen..spannend!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    klopt nog een klein maandje!! wat gaat de tijd ook snel he.

ik heb vrijdag 20 weken echo en geslachtbepaling ben benieuwd wat het bij ons gaat worden!

12. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @balleke; OOK EEN JONGEN?! haha wow!! wat een mannen in januari.

Ohja voor de wandelwagen moet ik ook nog overtrek setjes en dingetjes.

Wat doen jullie in de wandelwagen?

Ik wacht eigenlijk nog op de HEMA met kortingstickers! Die zijn er ook al een tijd niet geweest!

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    ps in China zouden ze heel gelukkig zijn met deze topic vol mannelijke kindjes ;)

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog een jongentje dr bij ;) diegene met een meisje, hebben idd keuuuuuze genoeg tussen al deze boys :D

leuk een 2e kletstopic alweer.. misschien gaat het me lukken om wat actiever te worden, ik neem t me elke x voor, maar ja de omstandigheden zijn er gewoon helaas nog niet voor geweest.

Vandaag co gehad bij de gyn. alles was goed met ons ukkie, weer een echootje (he wat naar ;);)) kindlief stond op de kop, wat een gekke fratsen weer.. we krijgen echt een clown volgens mij hihi later draaide het weer netjes op de rug en de benen in de lucht en maakte slikkende/smakkende bewegingen :D mijn tante was mee en die heeft echt even een traantje weggepinkt (zware tijd achter de rug, dus dit leek me wel even een leuke afleiding tussendoor.. en dat was 't zeker!)

iom de gyn over mijn gezondheid: harde buiken/ bekken en stuit problemen. actie: stoppen met mijn werk en na overleg zojuist met mijn teammanager ga ik nu op de ma woe en vrijdag 4 uur kantoorwerk doen.. allemaal taken die blijven liggen nu door de drukte en sommige dingen helemaal nieuw, dus leuke uitdaging! Ik word soort rechterhand van haar, dus erg spannend haha. maar vele begrip en mag van haar gewoon met mijn vriend mee naar china voor zijn werk voor die 5 weken, want daar was ik ook wel een beetje bang voor dat dit ook niet kon gaan. (gyn. ziet tot nu toe geen probleem om te gaan, juist goede afleiding, tenzij er problemen natuurlijk voor die tijd onstaan.. maar ja dat weet je natuurlijk nooit van te voren. de klachten van nu komen echt door het werk, niet doordat de baby het moeilijk heeft oid)

zal zo nog ff fotootje vd echo plaatsen.

Nou dit is weer een heel bericht geworden zeg.. uhm ga nog even het oude topic lezen voor de overige info van alle meiden

fijne avond allemaal alvast en wie weet tot straks:p

15. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Wow deel 2 alweer! Wat kletsen we toch lekker veel...

Vandaag een heerlijk dagje relax aan, boodschapjes gedaan en verder lekker in huis gehangen en niks gedaan. Heerlijk bijkomen op je vrije dag.

Wat een mannen hier zeg! Hopelijk gaan wij hier balans in aanbrengen met een meid ;) Hebben we er van allebei eentje, das mooi verdeeld dan toch?

Lekker lasagna gemaakt voor het avond eten, veel groente en een lekkere dikke laag kaas :) Heb er nu al trek in....laat mannetjelief maar thuiskomen dan kunnen we aanschuiven....

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Balleke Gefeliciteerd met je goede echo en dat jullie ook een jongetje krijgen. Veel shopplezier. :D

@Brademarie Wat fijn dat er op werk een oplossing is gevonden waar jullie je allemaal in kunnen vinden. Wanneer vertrek je naar China?

@Marije Ik haal een wiegdekentje en lakentje en qua hoeslaken twijfel ik nog. Ik begreep dat een aankleedkussenhoes ook past en is misschien dat wel praktischer later.

@Marije Ik hoef niet op die stickers te wachten, op de een of andere manier verdwijnen altijd juist in die periode de folders hier. Heb er nog nooit 1 in mijn bus gekregen, dus ga toch maar bij prenatal shoppen. :D

@nieuw topic Mochten jullie nieuwe afspraken hebben en moeten deze nog bij gezet worden op de site, stuur dan even een pb sturen naar mij of Danjay of IrisB, dan zet een van ons je er even bij. ;)
    Nogmaals onze site:
    http://mamainjanuari.come2me.nl/

Fijne avond allemaal!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @brademarie: fijn dat de echo goed was en dat de oorzaak van je klachten bekend is. super dat je baas je ander werk laat doen kun je toch nog bezig blijven!
    en een clown die krijgen we hier ook volgens mij ;) ben heel benieuwd hoe hij/zij zich vrijdag bij de echo gaat gedragen tot nu toe elke keer zo bewegen dat we geen kans kregen iets te zien (wel lekkere lange echo dan:p)

@ink: hihi ja het wordt nu toch wel meidentijd he.
    lekker hoor lasagna! wij eten gebakken aardappeltjes, witte bonen in tom. saus en zigeuner schintzel hihi.

meiden wij hebben trouwens de lamp voor de babykamer ook al!! een rups hihi vond hem zooo gaaf!

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwww Ink ik krijg nu ook zin in lasagna :) al eten wij bloemkool met een zigeunersnitzel ook erg lekker!!!

Wowwww balleke weer een jongen erbij! Ben benieuwd of wij ook een jongen krijgen of toch een meid. Het lijkt me allebei wel erg leuk. Gelukkig hebben we ook voor allebei al een naam, dus dat probleem hebben we ook niet meer.

Brademarie ik ben blij voor je dat je teammanager zo goed heeft gereageerd op het advies je eigen werk niet meer te doen. En op deze manier blijf je toch een beetje betrokken nu je bureauwerk mag doen....

Naomi ik ben benieuwd naar vrijdag meid! Spannend hoor om dan te weten wat het wordt en natuurlijk of alles helemaal in orde is.

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Kom maar op met die meiden, heb zojuist de site weer even bijgewerkt maar de meiden zijn echt in de minderheid.:p

@Ideetje Is het misschien iets om alvast buddy's te gaan? Zomaar even een ideetje hoor...

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @charpi: hihi jullie ook al zigeunerschnitzel! ik hoop dat dit lekkere zijn vind ze vaak zo vies maar zaten in c1000 pakket:p

Deel Deze Pagina