November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Lief: Jeetje wat een verhaal zeg! Ik zou me helemaal wild schrikken! En dan ook nog eens alleen op kantoor dus niemand die je even kan bijstaan... pfffff.

Mercedes: Heel veel beterschap meis! Doe maar lekker rustig aan want het is toch geen weer om naar buiten te gaan! Veel te warm!!!

Mijn enkels waren gisteren gewoon weg!!! Als ik er in drukte dan bleef er gewoon een deuk in staan!!! Whahaha!!! Charming hoor!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    2g4e hier idem met de enkels. Al kwam het vorige week nog tot mijn knieen. Benen omhoog met kussentje eronder, ook in bed. Dat helpt!

Debby hier ook dikke vingers maar die trekken niet weg. ryan ook al dwarse puber...ik merk dat ik minder kan hebben van Jaime. Wat je schrijft over die kleertjes...grrrr zo herkenbaar.

Lief wat een malloot die kerel zeg. Die spoort echt niet. Goed dat ze aangifte gaan doen!

Ineke en Mercedes beterschap!

Paint feli een meid wat leuk!

Voelt iedereen zich verder goed? Het weer werkt niet echt mee heh.

Ik ga zo even naar de winkel. Even kijken voor wat kleertjes voro het mannetje!

groetjes!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Sensee, ik voel me dan zooo schuldig dat ik zo weinig van hem kan hebben :(....

4. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Hier even een teken van leven.. Afgelopen 3(!!) dagen op bed gelegen met migraine. Vandaag weer aan het werk, maar het zweet gutst met alle kanten van mijn lijf. brrrggghhh...
    Verder heb ik mooie echo's voorbij zien komen, de drama's gelezen en alle mooie dingen gelezen. Ik zou alleen niet meer weten wie wat heeft gezegd...

Verder hier eigenlijk weinig nieuws. Vanmiddag 16.15 pretecho, volgende week gyn-bezoek, de week erna 20 weken echo en dan kunnen we weer even vooruit..

Nu ga ik weer effe verder puffen, in deze warmte!

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    #1985 wendy2010, 2 jul 2010
    Laatst bewerkt: 2 jul 2010
    debby:

ja die eerste had ik ook gevonden.. dat is wel de beste/goedkoopste tot nu toe.. heb er nu 1 gevonden van retour voor 250 euro..
    moet alleen paps daar wel een auto regele om me op te halen want dat is zonder transfer... en dan moeten ze ook nog in het app voor elkaar krijgen dat ik bij hun op de kamer mag.. :)
    maar dat zal denk ik beiden geen probleem zijn.

mja.. mijn man ... 250 euro voor tckets.. dat is het moeiljkste nog denk ik.. maar moet er ff uit hoor.. even een weekje rust.. en dat kan mijn man ook wel gebruiken denk ik. (hij gaat dan niet mee)

wat vervelend voor je dat het nu ff niet zo lekker loopt met je ventje.. :(
    zal vast door het warme weer komen *knuf* ( maar niet te lang want daar is het ook weer te warm voor.. ) ;)

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    he doobie wat balen zeg die migraine! bah! en zeker met dit weer ook nog .. :(
    gelukkig is het vandaag weg maar hoop dat je je snel weer helemaal lekker zult voelen

hier al de kriebels voor de 20 wkn echo.. nog 2 uurtjes dan is het zover... !
    spannend!
    pffffff

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Doobie: Jeetje meis 3 dagen migraine :$ das ook geen pretje!!! Gelukkig gaat het nu, op de warmte na, beter met je! Veel plezier met de pretecho vanmiddag!!!

Wendy 2010: Veel succes straks met de 20weken echo!! Spannend he?! Komt vast goed meis!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Doobie, oh wat erg 3 dagen migraine! Bah, hopelijk ben je er nu weer voor een aantal jaren van af ;).

@Wendy, hmmm...tja...het is wel even lekker eruit he voor jou! En anders zeggen dat je dat geld anders aan de baby besteed :p.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Doobie: Bah, 3 dagen migraine. Met dit weer op bed liggen is al helemaal niks, je zweet je bed uit denk ik.

@ Wendy: Succes en veel plezier met de echo vanmiddag!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik kom even iedereen een fijn weekend wensen, ben druk, druk, druk.......

Zie dat Wendy vanmiddag echo heeft: Succes!

En voor alle meiden die beroerd zijn: Sterkte!

Liefs!

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby: ja dan zegt ie dat dat geen probleem is dat ik het aan de baby zal besteden. dat mag wel! haha.. maar niet te veel en ineens.. dan wel pas als we écht wat nodig hebben..

maja.. is wel zijn salaris.. ik breng momenteel niks binnen.. :( dus had het hem daar om gaat snap ik het wel maar dat kan ik me niet helemaal voorstellen,.

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hmm.. krijg nog wel een betaling van mijn ww trouwens.. de laatste.. en die is ook meer dan genoeg.. :) ;)

13. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    thanks voor jullie lieve reacties! Gelukkig heb ik dinsdag vrij weinig van het warme weer meegekregen.. Nu des te meer haha!

Nou dames, geniet van jullie dag! En we babbelen!

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hallow dames,

Ben weer terug van vakantie.
    Even 3 weekjes weggeweest naar Italië. :)
    Beetje veel om alles terug te lezen, dus heeft iemand een kleine update voor me??...

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja zo sneu is dat dan heh. Ik zeg dan later wel tegen haar sorry dat mama zo bozig deed. Kijkt de krullebol mij aan met die blauwe ogen en zegt ze: maakt niet uit hoor mam, en dan daarna krijg ik een knuffel..
    Het is voor hun ook warm natuurlijk nu en hier wordt ook minder geslapen dan normaal...daarom zijn ze misschien ook wat drammeriger.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat speelt ook zeker mee Sensee! Gelukkig gaan wij maandag al lekker met vakantie, even rust en aandacht voor elkaar!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wendy en Doobie veel plezier vanmiddag met de echo. Hopelijk dat ze airco hebben daar!

Doobie 3 dagen wel lang zeg met migraine!

Hier wat geshopt voor de kleine man. Misschien ga ik reacties krijgen maar ik vind het shoppen voor een meisje toch wat leuker. Wat moeilijk zeg. Ik zie zoveel ruit, op alles een ruit. ik vind dat niet zo leuk af en toe een shirtje prima maar niet teveel. Wel wat leuke dingen gehaald. Maar wat is het weer klein die kleertjes..helemaal in vergelijking met jaime..haha.

Tips waar je leuke jongenskleren kan kopen zijn welkom!!!

iedereen veel plezier met voetbal straks. En niet teveel zweten heh dames ;)
    groetjes!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Sensee, ze hebben ALTIJD meer kleren voor meiden dan jongens :S. Ik vind de H&M altijd erg leuk en anders merkkleding, Mexx, Esprit, Noppies en Vingino.

19. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Hey Jootje; welkom terug! Een update?? Oeh moeilijk hoor... Veel goede echo's en veel die het geslacht al weten ondertussen. Alleen met Marleen ging de echo wat minder. Iemand al weer wat van haar gehoord?
    Verder is er heel veel gepraat over koetjes en kalfjes..

Doobie; oeh jakkes migraine. Veel sterkte meid!

Wendy; hopelijk begrijpt je mannetje je goed en mag je met een gerust gevoel even lekker naar Turkije!

En nu heb ik vakantie!!!!!!!!!!!! Joepie!!!! Gaan aankomende week weg, dus ik weet niet of ik nog tijd zal hebben hier langs te komen. Dus vandaar: Doeiiiii! Zwaaaaaii!!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne vakantie Kitty! Ik volg je maandag, dan ga ik lekker op vakantie :D.

Deel Deze Pagina