Kom ook even binnenwaaien en hoop dat jullie het briesje voelen haha Wat een benauwdheid pfff. Ik vertoef me lekker binnenshuis. Heb niet veel bijgelezen, maar Jootje welcome back en iedereen die op vakantie gaat:Veeeeel plezier!! Iedereen met echo's en afspraken vandaag, have fun. Hier druk druk druk. Helemaal nu vriendlief sinds vanmorgen is opgenomen in het ziekenhuis. Galblaas ontsteking met stenen, dus zal geopereerd worden en een aantal dagen in het ziekenhuis moeten blijven. Zit ik hier home alone, met 2 kids, zwanger, rugpijn, hitte, huishouden en geen familie of vrienden hier in België...Ook geen auto, want daar heeftie zichzelf mee naar het zkh gereden...
Hey, Moontjee, hoe was je trouwdag? Nog van harte gefeliciteerd en een mooi leven vol geluk, liefde en geborgenheid,nu met zn 2, straks met zn 3en Nouja, nu al een beetje stiekem met zn 3en al haha
Hoi , Iedereen die op vakantie gaat of thuis zit veel plezier en doe rustig aan hoor met dit weer!! Wendy ,wat je verteld begrijp ik ook wel ,ik zit ook thuis krijg een vergoeding van een 132/maand en beetje omwille van ten laste staan man.Dus veel lever ik niet in kwa euro's. Hij is ook altijd op zijn hoede voor uitgaven ,precies of hier iedere maand in rood gaat ofzo (kunnen we geeneens). Hoop alsnog dat je met een goed gemoed op vakantie kunt gaan beiden! Jootje ,welkom terug! Babywolkje ,ach arme man en jij dat je alleen thuis zit. Hopelijk napt hij goed op! Even gewoon zo : Heb gisteren mega knappe jongenskledij gezien bij Mexx echtwaar zo flashy werd direct verliefd! Unisex kledij dat is iets van de oude doos tenzij beetje bij premaman ofzo. Maar niet gedaan ,ik hou nog vol tem 7 juli. Wat ik wel gekocht heb is voor beide kindjes wat kledij ,schoenen. Voor mezelf 5 bv tenukes ,2 paar zomerschoenen (soort slipper en andere gekleder). Ben naar een speciaalzaak hier in onze buurt geweest met de kindjes (konden daar spelen ondertussen),zitten bijpraten en over bv-bh's dat het zo idioot is dat van merk Anita tot I voorbeeld cupmaat gaat maar dan slechts tot 85 omvang ,ik heb 90 kwa omvang dus mensen met wat meer om hun mogen precies niet een goede bv-bh genieten? Dan erna naar huis ,man was vroeger thuis en we zitten nu met alles dicht en rolluiken omlaag ,ventilator aan. De kat ligt k.o. op de mat languit ,arm beest en seffes spaggetti eten mmmmmmmm Liefs!
Debby, niet alle homeopatische medicijnen mogen!!! Altijd goed bevragen hoor, want m'n gyn EN apotheek hebben me ervoor gewaarschuwd... dr vogel is bijvoorbeeld uitgesloten! Heb nu ook iets homeoptaisch, maar niet echt krachtig... Wendy, Ryanair misschien?
Oh dat wist ik niet eens...in de bijsluiter stond dat je deze keelspray wel mocht gebruiken tijdens zw.schap.
Hier waren de koopjes een ware HEL voor mij!! ZO warm, niet te doen gewoon! En op de koop toe waren in de meeste winkels de zw-kleren amper afgeprijsd ofwel de lange jeansbroeken... dus nu heb ik nog steeds geen short! En ik mag van de gyn niet meer constant op hakken lopen ivm rugpijnen en heb nog steeds geen leuke platte schoenen gevonden... iemand raadde me birckenstocks aan... wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb geen ervaring met Birkenstocks, maar hoor er wel goede verhalen over. Ik heb zelf goede slippers met een goede pasvorm, ideaal met dit weer!
Ineke ga eens naar Bent op de Hasseltweg?? daar vindt je wel wat! Birkenstoks met teentussenstuk slaan ze u mee dood ander ook ik kan immers niet op hoge hakken lopen heb altijd platte schoenen
He ja, een bent is hier ook in Sint-Truiden, ga morgen eens snuiten! Grappig, heb vandaag ook een 'plantspray' gehaald vind ik niet zo goed als strepsilsspray maar ja daar zit lidocaine in en dat mag niet...
ok, dus heb niet zo heel veel gemist. Terug lezen van 3 weken is echt niet te doen hier Las op de lijst idd al vele geslachten... Marleen haar echo was niet helemaal goed?? ow jee...hoop maar dat het wat mee valt!
@jootje: welcome back, leuke vakantie gehad?? Hier de pretecho een feestje..Beeb lag er leuk bij en was lekker aan het draaien Was erg leuk om te zien.. En ja we hebben het geslacht gezien en nee ik ga het nog niet vertellen
nogeens proficiat Wendy ,lekker genieten e meisje!!! Ja is niet zo smakelijk die spray mja je moet wat e als t pijn doet. Ik had me platte slippers zo soort beig/bruine en die lopen ZALUG en dan iets gekleder in idem tint hip modern en nu maar hopen dat ik geen uitslag krijg ervan (heb erg gevoelige huid). Als schoenen speciaal behandeld zijn met verf of lak dan krijg ik dus blaren zoals bij verbranden... Op hoop van Meiden ik ga films halen beetje horroren GOED WEEKEND en hou jullie goed
@lief: jeetje meid, wat een verhaal!!!! echt schrikken, niet normaal zeg!!!!!! ben je ondertussen al een btje van de schrik bekomen? je hebt nu wel lekker lang wknd toch!? geniet er maar van! @doobie: heh bah, dagen op bed is ook geen pretje! en een goede echo is altijd fijn! erg aagje!!!!!! @wendy: hoop dat je toch nog even weg mag/kan van je man! en super dat de echo goed was! @ineke; ik loop alleen maar op birckenstocks! echt heerlijk!!!! de e dag is echt ff inlopen, maar daarna staan ze naar je voeten! @babywolkje; jeetje das minder....home alone, kids, zwanger, geen vervoer....hoe lang duurt t voor je man weer thuis is? @kitty: fijne vakantie meid! @jootje: welkom terug! wat was t warm heh vandaag! heb de hele middag in ons zwembad gelegen, heerlijk die verkoeling! en daarna uiteraard voetbal gekeken!!! net eindfeest op school gehad! dus t is nu weer rust in huis! fijn wknd allemaal!