November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    doobie: leuk leuk pretecho..wil toch ook een afspraak gaan maken voor 1! toch nog even 1 keer beebje bewonderen.

Onze vakantie was super. Helaas eerste week echt alle weertypen mee gemaakt, van harde wind, zware regenval, onweer, kou en toch ook heel warm..
    Daarna gelukkig steeds mooi warm weer. heerlijk kunnen zwemmen daar en genoten van de prachtige omgeving.
    Denise vond het helemaal geweldig op de camping en de Italianen waren verliefd op haar ;)

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, morgenvroeg vertrekken we naar huis, ik trek het hier gewoon niet qua warmte....weet dat het thuis ook warm is, maar voel me dan meer op mijn gemak, kan thuis de ventilator aan, en hier zitten we overdag de hele tijd schaduw te zoeken, in in zee is geen optie ivm verbranden/zonne allergie....
    het is hier 's ochtends om 8 uur al 30 graden....niet normaal....
    Luka wil ook naar huis, dus das wel okee....
    vanavond hebben we samen met een duits echtpaar eerst nog even naar onze hollandse boys bekeken....gezellig....

meiden, zal jullie maandag weer spreken, onderweg geen verbinding, en wil hubbie niet laten haasten om thuis te komen....ik rij zelf namelijk niet graag met de sleurhut achter de auto.

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wendy: Fijn dat je echo goed was meis! Is toch weer ff een opluchting he?!

BabyWolkje: Wat vervelend dat vriendlief is opgenomen! En dan ook nog eens geen familie om je heen!!! Ik hoop dat je mannetje snel opknapt en weer naar huis toe mag!

Ineke1983: Mij was ook Birckenstocks aangeraden maar vond ze eerst een beetje aan de dure kant want zeg nou zelf echt super mooi zijn ze nou ook weer niet. Toen hoorde ik dat ze bij kv voor 30eurie waren dus toen heb ik toch maar een paar gekocht en ze zitten heeeeeeeerlijk!!! Ze gaan helemaal naar je voeten staan!

Meiden even een vraagje aan jullie. Zijn hier ook meiden met erge last van hooikoorts? En zo ja, wat doen jullie hier nou aan? Ik slikte voorheen altijd Xyzall maar dat mag niet. Ik heb van meiden gehoord dat je niets mag tegen hooikoorts maar dit lijkt me ook weer zo sterk. Ik weet het, ik moet m'n ha gewoon ff bellen maar ik dacht: vraag jullie ff. Nu houd ik buiten gewoon constant m'n zonnebril op tegen die pluisjes en ik smeer vaseline voor mijn neusgaten om de zooi een beetje tegen te houden! Iemand anders nog goede tips?

4. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @2g4e, Hoi, ik heb ook last van hooikoorts mijn huisarts zei dat ik niks mocht en liever ook geen homeopatische snufjes. dus doe ik dat maar niet. op je buik gestemd by the way hihihi mooie foto!

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank jullie allemaal meiden.. is idd een hele opluchting die goede echo.
    ben echt enorm blij! :)

vandaag weer goed gepraat samen en dat was wel positief..
    maar zou het liefst nog wel even weekje weg gaan maar
    dat zal er waarschijnlijk niet van komen..:(

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik gebruik een neusspray van Prevalin (of eigenlijk is het een inhaler). Alleen de Prevalin Protect is veilig tijdens zw. Google er maar eens op. Verder heb ik oogdruppels als het echt te erg wordt. Die mogen eigenlijk niet, maar lokale medicijnen waren beter dan pillen (volgens de apotheek).

Als het nog erger wordt: ik had een paar dagen terug een aanval, dacht dat ik dood ging, toen heb ik wel een allergiepilletje genomen. Er staat ook in de bijsluiter dat het in principe wordt afgeraden, tenzij uiterst noodzakelijk o.i.d.

Als je er heel erg last van hebt, moet je gewoon even naar de ha. Ik heb op internet een specifiek medicijn gevonden die wel is getest en veilig is gevonden (alleen op doktersrecept) of anders kan de ha je 1 van de standaard medicijnen voorschrijven. Maar dat doen ze volgens mij niet zomaar.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps sorry Jootje, welcome back! Klinkt als een heerlijke vakantie :).

@Doobie, je vertelt het nu nog niet, maar later dus wel :p.

@Luukske, oh jee meis, wat vervelend dat jullie de vakantie moeten afbreken vanwege de hitte :(. Maar kan me voorstellen dat je dan liever thuis bent. Rustig aan op de terugreis!

@2g4e, hier nog iemand met ernstige hooikoortsklachten. Ik leef er maar mee, je mag wel iets hebben, maar vaak helpt dat voor geen meter, althans bij mij niet. Dus ik leer er maar mee leven....

@Wendy, balen meis dat het weekje weg er helaas niet in zit :(. Is het niet een optie om anders lekker een weekje naar een vriendin of zo te gaan, een andere omgeving even?

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hooikoorts: ik heb ook overlegd met mijn huisarts en zij heeft me wel medicijnen voorgeschreven. Ik heb Tavegil gekregen (tabletten). Ik neem ze alleen in uiterste gevallen.

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben er weer even. Heb niet altijd tijd om bij te lezen en te reageren. Er wordt ook zoveel getypt! :D
    Hier nog weinig nieuws verder. Woensdag weer naar het UMC en dan hopen we op meer duidelijkheid. Verder voel ik me prima, beebje beweegt goed dus we hopen op het beste.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Ineke: Ik heb twee paar slippers van Reef. Ze zijn wel behoorlijk prijzig, maar ik loop er de hele dag op. (en ik vind ze persoonlijk een stuk leuker dan Birkenstocks)

11. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Tegen hooikoorts om het te verlichten ,want manlief heeft het ook erg iedere keer (en nu niet) zijn omega 3 tebletten slikken ,vistabletten voor de cholesterol wat je zeker mag slikken tijdens de zwangerschap.

Succes ermee!!

ventje is net thuis met de nieuwe lamp voor de kinderkamer :)

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wendy! Gefeliciteerd met je meisje!!!

Bedankt voor de raad ivm schoenen, ga zo meteen eens richting stad trekken ;)

Vraagje: kopen julle een babykamer of meteen een doorgroei-kinderkamer???
    Zou dan op de duur goedkoper uitkomen, maar een babykamer is zo schattig he!

Even een egoupdate! Dinsdag ben ik met de rare echotoestanden helemaal vergeten te melden dat UzLeuven gebeld had om te melden dat na jaren en de laatste maanden erg intensief DNA-onderzoek (op onze vraag) de handicap van mijn schoonzus NIET erfelijk is en de ouders niet drager zijn!!! Het is dus een samenloop van verschillende splitsingsfouten die aan de oorzaak liggen...
    Gelukkig! Nu moeten wij ons echt geen zorgen meer maken... wel, toch niet meer dan eender ander koppel!

13. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hey buddy ,

Wij hebben gewone kleerkast en commode gekocht wat ook voor later kan ,babybedje komt nog en eens erna komt een enkel bed ,lattenbodem ,matras erop met pootjes (soort bokspring).

Veel shopplezier!

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ik heb die ook. Heb ze al even maar die lopen serieus erg goed. In de vakantie loop ik er alleen maar op en nu het wat warmer wordt trek ik ze ook alleen maar aan. Kan mij niks schelen maarook naar mijn werk trek ik ze aan. Je kan ze ook verstellen ook erg makkelijk.
    In begin wel even wennen paar daagjes. De schoen vormt zich dan naar je voeet dus dat voelt even een dag of 2 vreemd.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Gelukkig wat fijn te horen!
    Ik ben wel heel benieuwd naar het geslacht!!

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb je ook foto's? En spammen die foto's..!!!!!
    Ben ook heel benieuwd wat het is bij jullie!

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

huh?? heb ik iets gemist? :(

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hooikoorts: Hier ook erg last van, ik heb wel een neusspray gekregen deze mag je tijdens de zwangerschap
    wel gebruiken.

Marleen spannend woensdag, hoop dat jullie wat meer duidelijkheid krijgen, succes

Wendy vroeg me ook af of ik ergens overheen had gelezen :)

Net even naar de ikea geweest, zometeen als Tygo wakker is naar het dorp er is van alles te doen. En dat
    windje is zo heerlijk!

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    denk dat ineke iets verkeerd heeft gelezen of de verkeerde naam heeft onthouden hihihihihi
    zwangerschapsdementie.. ? ;)

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

hahahah heb het al gevonden denk ik!
    maar voor zover ik weet had lila dat meisje gewoon tegen mij ..

Deel Deze Pagina