November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oei, wendy! Verkeerd teruggelezen van mij *bloos*

Heb me dus platte schoenen gehaald: witte slippers had ik al, nu zilveren birkenstocks en zwarte instekers... daar kom ik wel mee toe ;)

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

:D blame on the heat ;)

Jeeeeeee wat een warmte ,beetje beter dan gisteren dat wel OEF!

Je voeld het meteen ,kun je ineens wat meer doen en verdragen niet?!

Alleen men maag en darmen verdragen dit soort weer echt niet.
    Geen honger maar altijd reuze dorst.

De kindjes hebben wel goede eetlust ,seffes voor ons een schoteltje uithalen hier in de buurt met groentjes en vlees.

Ineke ,goede vangst en alles gevonden bij Bent?

Liefs!
    &
    Mocht ik mensen niet aangehaald hebben ik hoop dat iedereen een rustig weekend heeft zonder ruzie ,gemoei van anderen en geen ziek voelen XxXxX

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo lieve meiden!!

Ik ben terug van een overheerlijke vakantie! Ik moet bijna 4 weken teruglezen en ben daar al mee begonnen. Denk alleen niet dat ik op alles en iedereen ga reageren, vast mijn excuses....:)

Ik zit tot over mijn oren in de was en de strijk dus ben voorlopig wel even zoet. Donderdag 20 weken echo dus dan weten we of hubbie en paps gelijk hebben en we een meisje gaan krijgen. Ben benieuwd...

Hoop dat met jullie alles goed is, maar dat ga ik nu lezen! ;)

Tot snel,
    liefs Irene

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Welkom terug Irene. Niet verkeerd, zo'n lange vakantie!

5. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik heb zo ook
    en ze zijn echt heel fijn!

6. Lilalien

Welkom terug Irene en doe maar op u gemak!

7. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Zo toch nog even een officieel goodbye van mij!

Luukske; wat jammer dat jullie de vakantie moeten afbreken. Voorzichtig en rustig aan op de terugweg!

Irene; welkom terug! Ik zat vandaag toevallig aan je te denken.. Ik wist niet meer hoe lang je weg zou zijn.

Wendy; mooi dat je echo goed was!!! Geniet er van.

Hier vandaag wel 1000 wasjes gedraaid, nu draait ie voor de laatste keer. Ik wil altijd alles helemaal schoon hebben voor we weg gaan.. En dat is gelukt! Alles ruikt hier naar schoonmaakmiddel. Tuintje is weer helemaal mooi. Alle plantjes en het gras bemest. Dus nu kan de vakantie echt beginnen!!!
    Morgen gaan we weg. Eerst voor een weekje, maar als het mooi weer is, blijven we misschien wel wat langer.

Dus tot een andere keer meiden!

Iedereen die ondertussen een echo of controle heeft; heel veel succes!!
    Meiden die ondertussen op vakantie gaan; veel plezier!!
    En de meiden die moeten werken, of die gewoon doorgaan met huisvrouw zijn... veel succes!
    Geniet van het mooie weer!!!

*******ZWAAAAAAAIIII***********

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Lief van je!!! Fijne vakantie meid, geniet ervan!!!!!!

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Thanks!

Pfffff ik ben soms ook niet echt slim bezig... Ben nu ergens bij pagina 185 begonnen met lezen...stom stom stom.... Nu mis ik nog meer dan de helft :) Dus ik ga nu op pagina 105 (!!) maar weer verder met lezen.
    Het lijkt met een soort bezigheidstherapie hahahaha :D:D:D

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ineke, het is haast geen doen om alles terug te lezen denk ik?! En oh ja, welcome back :D :D.

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Debby, tis Irene die terugleest :)

Irene, welkom terug!!! Hopelijk is je vakantie leuk geweest?

Gisterenavond heeft mijn ventje het kindje echt voelen schoppen en vanmorgen zei ik (telkens in bed dan is het echt actief) 'kijk' en toen zag hij een dikke buil op mijn buik waar het kleintje aan het schoppen was! Echt leuk!!!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Opes je hebt gelijk Ineke, hahaa stomme hormonen ;).

13. Lilalien

Kitty GOEDE VAKANTIE gewenst!!!

Ierene als er iets zou zijn kun je de lijst raadplegen van geslachten en ik weet het nog niet moet nu woensdag naar een speciale echo bureau gaan hier in de buurt voor alles laten nakijken (doen ze zowieso altijd)en dan hopelijk laat prutsje zijn of haar edeledelen zien ;):D

Ineke ,geweldig e ,laat hem dat maar vaak genoeg zien die van mij krigjt daar ook niet genoeg van.

Heb tot 10 uur liggen maffen ,was echt doodop gisteren en met de warmte wat binnenhing deze nacht echt zo mottig geworden.
    Opgestaan ,stonden men handen en benen dik ,drinken gaan ,verfrist ,waaier opgezet en met washand inslaap gevallen.

Vandaag niets speciaals ,alhoewel ik elk moment denk aan woensdag :p

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    kitty; fijne vakantie! geniet ervan!

irene: welkom terug! , zat gisteren nog te denken, wanneer zou ze nou ongeveer terug komen... ?

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ben gisteren begonnen bij pagina 90 maar het is echt geen doen :(

Ik wil eigenlijk wel alles gelezen hebben zodat ik weet wat er bij iedereen speelt maar moet tot de conclusie komen dat dit niet gaat werken! Ik ga het gewoon vanaf vandaag weer oppakken.

Wel wil ik Moontjee nog even feliciteren met haar huwelijk! Van harte meid!!
    En natuurlijk iedereen die inmiddels weet wat ze gaan krijgen. Echt superleuk om te lezen hoor!

Vakantie was heerlijk, we zijn 3,5 week weggeweest naar Italië. De eerste 1,5 week hebben we veeeeel regen gehad maar daarna werd het prachtig. Leuke camping en Mathijn had gelijk een vriendje waar hij de hele vakantie mee gespeeld heeft. Dat was wel helemaal top!
    Moet wel zeggen dat ik nu al uitkijk naar mijn verlof, nog 3 maanden werken en ik ga vanaf maandag aftellen :D

@Wendy, ik zal je even pb-en met een update van mij afspraken en andere info!

Ik ga nu douchen en straks naar mijn schoonouders. Allemaal een fijne zondag gewenst!

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Zo wij gaan ons klaarmaken voor de zondagse familiebezoekjes en dan naar de bioscoop voor Eclipse :)
    fijne zondag nog allemaal!!!

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Nog snel een buik-update!!!
    Hij is de afgelopen 2 weken enorm gegroeid!!!

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    foto 2

19. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de lieve woorden! *knuff*

@Irene: Dat je een poging hebt gewaagd vind ik al erg knap haha.Groot gelijk dat je vanaf hier opnieuw meedraait en welcome back.Leuk om te lezen dat het een fijne vakantie was.

@Kitty: Hele fijne vakantie toegewenst!

@lilalien: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen slapen!Hopelijk vannacht ook zo :) Met een beetje minder hitte :)

@Ineke: Mooie buikfoto's zeg! en je ziet al een beetje een lijntje van het bobbeltje van je buik die groeit, erg mooi :) Leuk dat je mannetje jullie beebje heeft ZIEN bewegen :)

@Hier: Ben echt wel gaar gewoon :( Alles opzij schuiven en omgooien om ook 2 keer met de kinderen naar het ziekenhuis te kunnen.Ben TE moe om ook maar een poot naar het huishouden uit te steken :(
    Ach laat maar...Ik hou op met mijn geklaag...

20. Lilalien

Babywolkje ,ach meid is hij nog niet thuis?Morgen dan?
    Doe toch maar op u gemak ,hier ook stilletjes dingen en wat niet kan met het hete weer blijft echt ook liggen en schaam me er niet voor ,onze gezondheid gaat voor dan de strijk of andere dingen.

Irene ,zag er toch een deugd doende vakantie uit als ik het zo heb gelezen!

Ineke ,wow idd.is toch hennig wat gegroeidt de afgelopen weken (henning is veel voor de NL'ers),ga je nog naar de seizoenswinkel?
    Wij gaan woensdag zien (vriendin en ik)na de pretecho om dan een trekmobielbeertje te kopen en een tenuke om de man te verassen ivm. het geslacht.

Net mijn man naar de videotheek gestuurd (dvd's terugbrengen)had hij ijsjes bij voor de kindjes ,zitten ze nu STIL op te smikkelen ;)

En ik spring de badkuip in ,heb gestreken en ben doorweekt van het zweten.

Tot laters!
    xxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina