November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Morgen ,

Peertje tegen 23 uur ging het alvast beter ,dank je je bent erg lief.

Deze morgen was het weer feest tussen 5 en 6 uur ,zoon begon op zijn hoesten te braken met gevolg zijn bed ondergebraakt en iedereen wakker jeuj:(

Gisteren nog een lang gesprek gehad met mijn man ,maar vermoeiend ,blijk meer tegen een muur te praten dan tegen hemzelf.
    Ben dan erna in bed gekropen ,wat heeft het van nut dat ik me nog meer opjut en naar spoed moet gaan emt een megashuldgevoel omdat ik niet rustig wordt door hun toedoen?

Zo en nu verder doen hier dat is het enigste wat me rechthoudt als ik niks te doen zou hebben...

Oja lamp op de kinderkamer hangt nog niet was wat mis met het gat en ophanging ,ken er niets van dan wachten we maar een paar dagen langer ,maar is lief van men vader dat hij me daarin wil helpen nog voor de voetbal weer begint hahaha ;)

Hoe is het bij jullie ???

Iedereen afgekoeld tot de opwarming weer begint??:p

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeiemorgen iedereen!!!

Gisteren namiddag en avond behoorlijk last gehad van een erg laag liggende baba (had gyn ook al opgemerkt)... deze keer deed het best wel pijn en voelde ik de schopjes ook net boven mijn schaambeen (waar blaas ligt) en er was echt een harde teut daar! Maar daar is helemaal nog niet zoveel plaats voor he!
    Er is zoveel plaats hogerop en nu lag ie net daar waar het precies is alsof ie eruit gaat schoppen :(
    Gelukkig is ons beebje deze nacht terug naar boven 'gezwommen' en ligt hij/zij nu weer tegoei... hopelijk blijft dat zo!

Hier gisteren ook wat discussie gehad met m'n ventje!
    We hadden dus een kamer gekocht met groot bed, grote kleerkast, bureau met computerrek, boekenrek, dressoir en nachtkastje, matras en lattenbodem (babybedje krijgen we van mijn zus) en dat was voor rond de 1000 euro en was eigenlijk een van de goedkoopsten!
    Toen voor we naar huis gingen zijn we langs baby2000 en Premaman gereden (lag op de weg) en daar zag ik ZO'N mooie wandelwagen van Noukie's met alles erop en eraan: maxicosi, alle bekleding, draagmand, parasol, verzorgingstas en die was nogal prijzig uiteraard, maar ja, net al alle andere wandelwagens!!!
    Word hij natuurlijk helemaal gek gisterenavond omdat hij besefte dat het allemaal heel wat geld kost!!!
    En nu wil hij dat ik de wandelwagen van mijn zus hou (had ik 2 jaar geleden voor 50 euro overgenomen) en stop met zagen... pfff... hij vond hem zelf niet zo mooi en praktisch (daarom heeft zus zo snel een tweelingwagen gekocht)!!!

Toch echt niet leuk als het altijd om geld moet draaien hoor!
    We gaan al niet op vakantie om wat te sparen en tis echt niet alsof het zo vreselijk is voor ons hoor! Maar ventje wil NIET aan het spaargeld gaan :(

Zouden jullie een nieuwe kopen in zo'n geval?

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Lilalien, wat jammer van je zoontje dat hij zo ziek is geweest :s hopelijk ist snel over!!!
    Goed dat je harde buiken over zijn!!! Vraag me af of ik dat gisteren ook niet heb gehad...!?!?

4. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    heey meiden
    hoeist??
    ik ben blij dat het even wat minder warm is. heb vannacht dan ook heerlijk geslapen

BTW. ik las op hyves en zwangerschapspagina dat lynami(jullie kennen haar nog wel)
    weer haar kindje verloren is:(:( met 15 weken..
    ik vind het echt vreselijk voor haar.
    liefs, simone

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ineke: Tsja, moeilijk hoor... aan de ene kant hoeven de spulletjes van de baby niet de nieuwste en duurste te zijn, maar aan de andere kant wil je toch graag leuke en mooie spullen kopen. Kun je de wagen die je zag en die je heel graag wilt hebben niet ergens tweedehands scoren? Of misschien er later nog eens op terugkomen bij je vriend, als de uitgave van €1000 van het kamertje een beetjze bezonken is...

@ Moontje: Ja, de naam Lynami zegt me nog wel wat. Wat vreselijk zeg, als 15 weken zwanger en dat het dan nog misgaat...

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Nazli en tiktaktoetje: Welkom hier en veel kletsplezier toegewenst.

@ Wendy: Wat fijn dat het bij jullie thuis weer goed gaat!

7. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

*inbraak*

Hallo meiden!

Ik wilde jullie nog even heel veel succes wensen met de 2e helft van jullie zwangerschap, nu kunnen jullie gaan aftellen!

Groetjes van een november 2009 mama

*uitbraak*

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dankjewel MissMelody!

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, ben ik helemaal vergeten te vertellen, maar heb afgelopen vrijdagavond voor het eerst heel duidelijk de baby gevoeld! En sindsdien voel ik hem/haar elke dag wel een paar keer.

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi hoi welkom en nog gefeliciteerd. Staat je banner (23w+ 2d) wel goed als je 2 november bent uitgerekend? Ik ben 8 november uitgerekend en loop 8 dagen op jouw achter.

* gaat nog even eigen banner checken* ;)

11. Lilalien

Ivm.die zaken is het hier ook altijd discussie en wij kunnen ook goed rondkomen.Mijn man wil altijd voldoende over hebben voor iets speciaals als dat moest voorkomen.

Nuja iets speciaals zijn dus ook in mijn ogen zoals bij u die kinderwagen indien je hem nodig zou hebben.

Weet ook Ineke je krijgt over de 1000€ aan kraamgeld ,dus je hebt dat geld dan zogezegd gespendeerd aan de kinderkamer ,wie weet kun je hem hierin overhalen voor de kinderwagen of andere spulletjes??:)

Ik denk ook wel dat je dat gevoel hebt gehad van harde buik ,dat lage gevoel had ik vorig weekend erg.
    Daarnet weer steken ,ben nu gaan zitten op de zetel met de laptop ,eens het gaat was omzetten en dweilen.
    Namiddag leg ik iedereen te slapen.

12. Lilalien

Dank u!!

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    dankje missmelody.

14. Lilalien

Geweldig dat gevoel è!:)

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Ik kom ook weer even tussendoor vallen. Lees wel trouw mee, maar heb de tijd en puf niet om overal op te reageren, sorry. Heb natuurlijk gewoon mijn baan en zit nu even snel illegaal tussendoor onder werktijd. :) :) :)

Liefs!

16. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    kan het zijn dat ik de baby sommige dagen heel goed voel en andere dagen weer wat zachter???

17. Lilalien

Is niet erg Zora ,ik piep ook af en toe en zo praat ik bij anders is het teveel na een paar dagen.

Moontje ,dat kan zeer goed had dat in't begin ook en dan dacht ik dat het mis was maar dat was niet zo ,over een paar weekjes zul je hem/haar meer voelen door de dag en iedere dag zeg maar :)

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

@harde buiken, meiden luister echt naar de adviezen van de artsen en de VK, heb dat vorige zwangerschap niet gedaan, en dit leverde (icm andere dingen) een prematuurtje op....dus echt rust nemen....

@ineke, kan me voorstellen dat je ook een nieuwe wagen wilt, zoals Lila zegt, misschien hubbie overhalen ivm dat kraamgeld....

@moontjee, ik voel de beeb ook niet elke dag even sterk....

@nieuwe meiden, welkom!

@wendy, fijn dat je het hebt uitgepraat met hubbie! is niet goed stress....

@all die ik ben vergeten,.....sorry....

@all, ga nu de spullen opruimen die uit de sleurhut komen, en dan huisje een beetje op orde maken.
    ga morgen het matrasje halen bij prenatal, ze hebben gebeld dat het klaar was( was namelijk op maat van de wieg gemaakt)....ben benieuwd.....zal deze week wel kunnen spammen, op vakantie ging het niet....

19. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Sorry dat ik niet alles terug heb gelezen,heb toch wel een beetje spanningen gehad voor de echo. Voel me nu ook wat beter,maar ze hebben weer warm weer gemeld vanaf morgen.

Zag wel dat er nog een paar meiden bij zijn gekomen, welkom.

Vandaag de 20 weken echo gehad en alles was gelukkig goed.Helemaal goedgekeurd,en ik ben weer gerust.Mag over 4 weken terug op controle.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lilalien: Dank je!

Mercedes: Fijn dat alles goed is!

Deel Deze Pagina