November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Leuk Irene, nu een meisje!

2. Zomersproetjes

Zomersproetjes Niet meer actief

@ all: Thanks voor jullie verwelkoming!

@ Lief & Marleentje: Thanks voor jullie reactie. Toch fijn om jullie positieve verhalen te horen :). Met 34 weken krijg ik sowiezo nog een echo om de ligging van het kindje te controleren. Mocht ik het willen mocht ik rond de 26/28 weken een extra echo af laten nemen voor mijn eigen gemoedrust. Maar jullie verhalen geven rust en goede moed!

Wij weten niet wat het gaat worden, dat blijft voor ons en iedereen een verassing. Ik denk zelf dat het een meisje gaat worden. Heb de laatste tijd dromen over een 'dochter', en de kleine heeft lange benen (iets wat ik zelf ook heb, haha). Maarja dat zeg natuurlijk helemaal niets. Als het maar gezond is.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Irene: Gefeliciteerd met jullie meisje! En uiteraard fijn dat alles goe was natuurlijk.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Irene, jaaa wat gaaf zeg, een meisje, gefeliciteerd!!

@Lila, ik heb vannacht over je gedroomd, dat je ineens bij mij aan de deur stond en je voorstelde, haha. Heel vreemd....

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, balen van de vakantie....Limboland zal leuker worden, haha.....
    waar gaan jullie precies naartoe? een camping, of huisje?
    het wordt iig warm hier in het zonnige zuiden....

@irene, gefeliciteerd....een zusje voor je zoontje!!

@zomersproetjes, welkom hier!!

@all, hier vanochtend naar de stad gefietst, was blij dat ik thuis was....
    vanmiddag de hele dag binnen gebleven, airco aan en zitten internetten voor een zonnedakje op de boot....zodat Luukske ook lekker op het dekje kan zitten, zonder levend te verbranden, haha....

6. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Poeha ,hier zijn we dan nogeens :)

Irene PROFICIAT MET JULLIE DOCHTER !!!
    de meiden houden precies nu wel de bovenhand!

Luukske ,heb je nog goed geshopt??

Debby ,:D:D lag even dubbel op de sofa ,jij droomd over mij amai voel me vereerd ;)

haartjes knippen bij de dochter ging erg goed ,niet gehuild ,geen hysterie wow dat mag zo altijd gaan!

Nu ik morgen en wat zal me dat goed doen ,erna naar een sport/kledijwinkel hieri n de buurt ,sandalen zoeken voor ons meisje en eventueel snuiten in de babykledij...Haha wie neem ik in de maling TUURLIJK ga ik kijken :p

Liefs Lila

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Pffffff jullie kletsen teveel hoor!!! Kan het echt niet bijhouden allemaal! Ik heb ook zo'n donkerbruin vermoeden dat ik heel vergeetachtig ben op het moment dus daar kan het ook aan liggen...

@ Irene: Gefeliciteerd!!! De meiden doen het goed zeg!

@ Debby: Jammer dat je vakantie niet zo geslaagd is...

@ Hier: Had zaterdag en maandag last van constante harde buik... Moest bij de vk komen voor extra controle en nu moet ik een stapje terug gaan doen... Ik werk 4 dagen in de week maar ik mag geen 8 uur meer werken. Moet nou 6 uurtjes en dan direct gestrekt! Vroeg hoe lang ik dit aan moest kijken en ik moest niet verwachten dat ik nog naar de 8 uur zou kunnen voor mijn verlof... Balen!!! Zit net over de helft en dan al bekkenklachten, harde buiken en ik moet m'n suiker in de gaten gaan houden want er zat suiker in m'n urine. Gelukkig was het met bloedprikken wel prima maar omdat suikerziekte in de familie zit en mijn moeder zwangerschapssuiker heeft gehad moet ik het in de gaten gaan houden! Je denkt: "Doe ik ff die 9 maanden" pffff... wat een klachten al! Moet nog zo lang!!! Hihi...

Zijn hier ook al meer meiden die al minder moeten werken door klachten?

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O ja en Zomersproetjes WELKOM!!!!!!!!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @2g4b, balen meis....herken het wel helemaal, ik ben zelf op advies van de gyn vrij vroeg gestopt met werken, ook gezien het feit dat ik bij mijn zoon met 25 weken plat in het academische ziekenhuis hier in de buurt.
    heb tot 20 weken nog maar 4 uur kantoorwerk gedaan, en nu dus helemaal thuis, en merk dat ik bij veel te doen echt harde buiken krijg....

@lila, nee niks meer geshopt vandaag, wrs morgen....wil dat pakje van noppies wel ergens uithalen, en wil een dezer dagen even naar maasmechelen village....

@all, heb eindelijk wat nieuwe foto's in mijn album gespamd....de kinderkamer(wieg, commode en kastje) en mijn buik op vakantie met 19w4d

10. Lilalien

2g ,ik zit zowieso altijd thuis maar toch moet het rustig aandoen want de kleine zat eigenlijk zoals hij of zij kan komen

ff een fotootje spammen ,heb moeite gedaan om dit op fotocamera vasttenemen :D

Bekijk bijlage 84266

11. Lilalien

12. Lilalien

hier wat het zat te spelen met handje ,vingers in't gezicht om in mondje te stoppen
    Bekijk bijlage 84269

13. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Wow blijft bijzonder hoor die echofoto's! Super Lila!!!

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    :$:$:$ dat is echt veel!

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    OH dat is echt ongeveer gelijk aan mij. Ik was alleen 58 toen ik eerste keer zwanger was. 87 met week 34 en toen gestopt met wegen. Na de zwangerschap was ik goed op weg met afvallen kwam tot 60 kg alleen op een of andere manier zat er toch weer snel 3 kg aan en die is er niet meer afgegaan....:(
    Ja stuur maar ff pb!

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Supergoed nieuws marleen gefeliciteerd!

17. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Lilalien; mooie foto`s hoor!

@2g4b; ik werk nu 3 dagen, 24 uur per week. Vanaf volgende week ga ik 1,5 dag werken, 1 halve dag en 1 hele dag. Dit ook vanwege bekkenklachten. Ik baal er ook van, maar er te lang mee doorlopen is ook niet goed! Dan duurt je herstel langer met eventuele verdere gevolgen.

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @2g4e. Zat net je verhaal even door te lezen en kan me goed voorstellen dat je je ongemakkelijk voelt bij minder werken. Zou dat namelijk ook hebben. Maar als het voor jouw gezondheid of voor je beeb het beste is dan moet je het echt doen, dat gaat voor alles. Je wilt echt geen BI krijgen, je wilt ook geen zwangerschapssuiker krijgen....dus stapje terug!!!
    Je bent zeker niet de enige, ik weet dat er in ons topic al meerdere meiden zijn die of niet meer werken of minder werken. Maar al zou je de enige zijn...jouw gezondheid en van je kindje gaat voor alles!!!

*einde preek* ;)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ben ik wel nieuwsgierig maar heel fijn dat alles er goe duitzag!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lot doe maar ff rustig aan. Had jij nou ook laagliggende placenta?
    Hier vandag ook eerder weggegaan. Mag ook wel eens toch...

Deel Deze Pagina