Zomersproetje welkom! En waarom dan een echo om ligging te bepalen?? Ja lange benen zegt idd niks. Mijn dochter had ook met de zwangerschap nogal lange benen, dat heeft ze overigens van haar vader en niet van mij...hahah. Maar goed ik krijg nu een jongen en die heeft dezelfde lange benen als mn dochter... Lichaamsbouw van de kids lijkt gewoon op die van de vader..uiterlijk lijken ze op mij.
Lilalien ziet er heel anders uit heh die foto's in vergelijking met een week of 28/29 wel minder spekkie. Wuppie alvast succes voor morgen voor het ziekenhuisonderzoek. Toi toi voor jou! Hier alles redelijk. Blaastrappende stuitligger..8) Heb al even last van mijn buik. Met name bovenin/bovenop. Morgen naar vk dus maar even vragen. Vooral ook omdat ik regelmatig duizelig ben. Litteken voel ik ook trekken aan het einde van de dag...ik ben not amused daarmee...Nou ja al over de helft.. Ga nog even tv kijken... groetjes linda
Hoi meiden.. Jeetje wat is het hier druk zeg! Lees af en toe een berichtje.. Ben 4 november uitgerekend.. Hoop dat ik nog mag mee kletsen Denk niet dat ik het kan bijhouden maar toch Groetjes Sandra
Goeie avond iedereen!!! Heb vandaag nog niet kunnen bijlezen... we zijn naar Le Monde Sauvage geweest in Aywaille (Ardennen) ECHT een aanrader! Mooi dierenpark en de dieren lopen in zulke mooie grote ruimtes!!! Je rijdt gewoon met je wagen tussen de giraffen, buffels, zebra's... Toen daarna naar mijn oma geweest en die heeft beloofd een stukje van de kinderwagen mee te helpen betalen als vroegtijdig-geboortegeschenk! Joepie!!! Zo, morgen gaan we zwemmen aan de Plas in Kelchterhoef (ik wel onder een parasol)... hopelijk dan dat ons wat afkoelen!!!! Doei!!
@ Sense: Standaard procedure bij de VK waar ik zit. Ze willen graag in de gaten houden of het kindje goed ligt zodat ze er op tijd bij kunnen zijn voor een eventuele draaipoging. Maar die kleine deugniet ligt nu al in de goede houding, haha. Hopelijk houd hij/zij dit zo.
@ 2g4e: Ook ik moet minder werken. Heb ook een job van 4 dagen à 8 uur. Zit sinds het begin van de ZS 20% in de ziektewet i.v.m. extreme vermoeidheid. Tussen de middag ga ik 2,5 uur naar huis om bij te slapen. Ik woon tegenover mijn werk, dus dat is lekker dichtbij. Wel merk ik dat ik steeds een beetje meer energie krijg. Maar het doet me nog steeds goed om tussen de middag een tukje te doen. Anders ben ik 's avonds geen mens meer. Daarnaast ben ik nog steeds misselijk. Vooral 's avonds. Gelukkig is het een tijd geleden dat ik werkelijk heb over gegeven. In het begin voelde het voor mij ook schuldig dat ik minder moest werken. Maar je baas krijgt alles netjes vergoed via de overheid (UWV) aangezien het ziekte door zwangerschap is. @all: duik maar eens mijn bedje in. Morgen heb ik een bruidsreportage op mijn agenda staan. Lekker met dit weer (not). Ik heb medelijde met het bruidspaar. Gelukkig is het de allerlaatste reportage... na deze stop ik er tot maart 2011 mee (maar ik kijk alweer uit naar het nieuwe seizoen8)).
hallo!!!! was weer lekker warm vandaag he?? nou mijn koffer staat klaar... heb net de lijst nog ff geupdate.. dus de wijzigingen die nu nog komen zullen heeeeeel misschien morgenochtend nog aanpast worden maar anders de 17e pas weer.. ik log af en toe wel ff in op vakantie maar daar kan ik niks veranderen helaas.. dus... truste allemaal.. geniet van de zws en tot over een week!
@wendy, fijne vakantie.... @ineke, lekker genoten dus....heerlijk.... @debby, jij ook alvast een lekkere vakantie....
ben ik nog even. : ineke : fijne vakantie!!!!! wuppie: heeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag!!!!!! *knuf* iedereen: succes wie dat wil en wenst en allemaal: geniet van het mooie weer enzo!
Gisteren heb ik de deur van de balkon opengelaten, omdt het warm was en Volgens mijn man zit er een muisje in het badkamer.. Want de muis heeft aan het hoekje van de deur geknaagd.. Waar het geknaagd is, zit er nu houtresten.. pfff ben doodsbang voor een muis..
@ all: Goedemorgen allemaal. @ Sandra: Welkom hier en veel kletsplezier toegewenst. @ nazli: Hihi, een muisje.. succes ermee!
goeiemorgen meiden, iedereen een fijne dag, doe niet te veel met dit warme weer,ennne tot vanavond. wij gaan dadelijk de spullen pakken en hubbie gaat even wat klussen bij mijn moeder, en daarna gaan we zwemmen....
Wendy fijne vakantie! Debby ook alvast een fijne vakantie. Marleen wat fijn dat alles goed is!! Wuppie succes meid! Meiden die een knuf kunnen gebruiken, pak er maar één. Knufknufknufknufknufknufknufknufknufknufknufknuf. Iedereen een fijne dag gewenst!
Erg goed dat jouw vk. Zouden ze eigenlijk moeten verplichten. Mijn dochter was een stuitligger en de vk dacht tot twee keer toe zeker te weten dat ze was gedraaid...nou mooi niet! Het was dat ik zelf een pretecho had nog en erop stond dat ik later nog een liggingsecho kreeg (en dat kreeg ik niet zomaar voor elkaar). Ik hoor vaak om mij heen van mensen die gingen bevallen en bleek de baby in stuit te liggen!
Wendy fijne vakantie. Nazli ieeew een muis! Zomersproetjes maak jij fotos voor bruiloften? Ben je fotograaf? Zo ja leuk zeg! ineke klinkt super in de Ardennen. Ik ga mij klaar maken om naar vk te gaan. Dochterlief werd om 6 uur wakker vanochtnd, ben ik niet gewend en ben ook zooooo moe....brrr. groetjes!
Dank je wendy, was geen vakantie, is maar een 45min rijden! Maar ja kan ook wel als vakantiedag gerekend worden omdat we niet op reis gaan! Vandaag zwemmen... heb wel een parasol mee want mocht van de gyn niet in de volle zon zitten Geniet van de echo's vandaag EN van het zonnetje maar hou het hoofd koel he!!
Ik draai vandaag de laatste wassen, vanmiddag nog verjaardag, tassen inpakken en dan morgen lekker op vakantie! Maar kon het niet laten om even te komen spieken hier . @Luukske, wij hebben een stacaravan gehuurd (www.colmont.nl). Manlief en ik kunnen echt niet wachten . Zit je lekker op de boot, lekker briesje aan het water denk ik of valt dat wel tegen? Mooi buikje hoor en wat een heerlijk koppie heeft Luka! @2g2e, ik denk dat het voor jezelf en zeker voor de baby ook beter is hoor meis dat je minder bent gaan werken! Ik zit al vanaf het begin van de zw.schap ziek thuis . En ik heb al zw.schapssuiker, spuit ook. @Lila, wat een mooie echo-foto's, super hoor! @Marleen, lees nu (via een quote van Sensee) dat het allemaal goed gaat met jullie baby, SUPERNIEUWS meis! @Ineke, dat klinkt als een geslaagde dag gisteren en vandaag weer een mooie dag in het vooruitzicht! Geniet ervan!!! @Wendy, fijne vakantie meis!! @Sandra, welkom!