@Lilalien, jaaaa goed nieuws!! @Kitty, onvoorstelbaar zeg . Bovendien kan voor een curretage wel minstens een week staan, maar je moet het psychisch ook allemaal maar kunnen verwerken . Voor jou dus nog geen weekend.
Ja psychisch.. Daar snappen ze daar al HELEMAAL niks van... Nou ja goed, we zijn er weer over heen gekomen. En nee, helaas nog geen weekend... Zondag gaan we met vrienden en de kindjes weg, dus dat wordt vast heel gezellig!
Hoi hoi Zijn jullie al met de babykamertjes bezig? wij gaan morgen eens even kijken voor wat leuks Het kamertje is nu nog roze met prinsessenbehang dus die moet ook helemaal opgeknapt worden. Het kamertje van mijn oudste uit 2002 kan echt niet meer dus wat jammer nou Verder heb ik ook helemaal niks meer ja alleen de wandelwagen van mijn jongste kan nog een ronde mee en dat is alles Ik heb er zin in, donderdag een echo en ik denk dat ik daarna helemaal los ga met shoppen.
Even snel want ik moet zo douchen en aankleden, dan naar de stad ga even shoppen . Maar de laatste dag ging goed, we hebben mooi weer gehad en ben hartstikke trots op Lise. Ik zelf kon gisteravond niet meer overeind komen van de bank, dat was wel weer wat minder, maar nu gaat het ook wel weer. Ik kom vanmiddag nog even terug! Tot later!
goeiemorgen meiden, meiden die die een buddy hebben gevonden, PB me dan even, ik zal als ik groep meiden bij elkaar heb een lijst maken.... gisteravond lag zoonlief al om 18 uur bij me op de bank en was in slaap gevallen, toen hebben hubbie en ik hem in bed gelegd, en zijn zelf ook "even" gaan liggen....ben nu net pas opgestaan....oeps....maar schijnbaar had ik het nodig....haha.... @lilalien, succes met de verkoop, hopelijk ben je het zo kwijt!
Goedemorgen, Hier vandaag weinig op de planning. Beetje boodschapjes doen en de rest van de dag weer rusten . Arnoud gaat het huis even uitgebreid schoonmaken, heb een beetje last van nesteldrang geloof ik en omdat ik zelfs niets mag doen .
Ik ben er ff een paar dagen niet en jullie zijn al buddy's aan het zoeken !!! Ik ben ook beschikbaar hoor!!!!! Ik ben 3 november uitgerekend . Sorry dat ik er ff niet geweest ben, was een erg hectische week... hopelijk heb ik niet teveel gemist... gaat alles goed met jullie??? xxx
OEHHH spannend mijn man heeft een bod gedaan op een huis, ohhh ik hoop zo dat het door gaat...(het is een woningruil en wij betalen dan bij)...
Fem ,is toch niet erg ,leuk dat je terug bent! Nony ,wow jij ook al verhuisperikelen Hier is het echt zeer goed gegaan ,dus ik denk dat wij nu ook in actie mogen gaan schieten om rond te kijken voor een stekkie. Voor hun zit er niet zoveel vaart achter maar toch zou graag voor de bevalling ergens anders willen zitten. Dan kan ik eindelijk eens een echte kinderkamer inrichten ,misschien park zetten enz....Zucht dromen e Ben nu op men hubbie aan't wachten die is fietsen met de kids maar zijn gsm staat uit haha typisch mannen ,kon hem bellen eens het klaar was Groetjes!
@Fem, gezellig dat je er weer bent! Hoe voel jij je? @Nony, jij ook al verhuiskriebels . @Lilalien, wat heerlijk dat het goed is gegaan, dat gaat echt supersnel he?! En een park zetten??? Wat bedoel je daarmee? Haha echt mannen inderdaad om de mobiel mee te nemen, maar deze niet aan te hebben staan. Vanochtend weer een nieuwe buikfoto gemaakt, voel me echt net een nijlpaard .
Oh Debby, wat een mooie buik heb jij zeg!!!! Ik vind jou helemaal niet groot trouwens, gewoon, netjes. Moet je mij eens zien joh . Het gaat hier wel trouwens.
@ debby echt een super leuke foto... tja verhuis plannen hangen hier al een tijdje in de lucht, man wil het liefst zelf bouwen maar er is hier niet zoveel grond te koop... En ik vind het huis waar we nu een bod op hebben gedaan echt een droom huis...Ik hoop dat het lukt en dat we dan snel kunnen verhuizen!
Spannend Nony en Lilalien!!!!! Duimen draaien Ik vind van mezelf dat ik al een megabuik heb, maar iedereen vindt het wel meevallen... is misschien omdat ik erg slank was voorheen en ook nogal klein ben (1m62)! Maar als ik dan mijn tweelingszus zag bij haar zwangerschappen, is het precies of het bij haar niet zo snel ging... komt misschien ook wel door de hormonenspuiten en operatie eind januari...
@nony en lilalien, hopelijk gaat alles lukken, en kunnen jullie lekker naar een pracht huis.... @all, net de zolder helemaal opgeruimd, en een tafel daar weggedaan zodat Luka meer plaats heeft voor het speelgoed.... en we gaan zijn bedbankje dan op de zolder zetten zodat hij het 1 persoons bed op zijn kamer kan zetten, en de babykamer leeg is....dus ga zo no maar even verder....
Luukske, lekker bezig jij (waar haal jij die puf vandaan? Laat me ff weten, ga ik het ook halen nl). Ineke, ik vind helemaal niet dat jij een megabuik hebt, juist heel bescheiden!! Mooi hoor . Hier net boodschappen gedaan, ik ben weer een slappe dweil.... MAAR: we hebben eind juni de 20 weken echo, ben zo benieuwd wat het gaat worden!!
Nony spannend zeg een bod gedaan, ben benieuwd.... debby mooie buik zeg! en schattig met je zoontje erbij Ineke een mooi bescheiden buikje heb je. Fem doe je rustig aan. Ik voelde gisteravond voor de 2e keer een plopje in mijn buik dacht de eerste keer vast mijn darmen maar twijfel nu of het toch de kleine is, vind het vroeg Tygo voelde ik pas met een week of 21. We wachten rustig af.