Lieve allemaal ontzettend bedankt voor jullie warme welkom ik vind het heerlijk met jullie mee te kletsen moet wel heel veel bijlezen haha jullie allemaal ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap het is heerlijk zwanger te zijn al neemt de nieuwschierigheid naar de baby wel heel erg toe weten velen van jullie wat het gaat worden? Wij krijgen een meisje durf het hier lekker te vertellen
Hier ook af en toe rusteloze benen. En vooral s'avonds opgezette voeten. Handen ook redelijk snel opgezet na een rondje met de hond bv. Heb inmiddels maar een paar nieuwe birkenstock slippers gekocht. Pas mijn zomerschoenen niet meer. Krijg ze nog wel aan , maar binnen 5 min puilen de kussentjes eruit. Not charming en voelt echt niet lekker. Alleen nog gympies en bergschoenen, lekker voor als ik naar de paarden ga, maar om daar nu mee in de warmte te lopen no way. Ik ben nu 5 kilo aangekomen. Nog redelijk netjes geloof ik. Kinderkamer begint te vorderen. Mooi nieuw vloertje gelegt. Alleen nog de plinten leggen. De meubeltjes zijn bijna alllemaal oversgeschilderd. Maar met dit weer heb ik daar nu niet zoveel zin in. Maar wil wel heel graag dat het af is. Kan ik eindelijk foto's gaan maken hoe het geworden is allemaal.
Zora, das wel een domper, cup a soup of een zak chips is wel een verschil. Kramp is behoorlijk pijnlijk ja. Heb het ook al een aantal keren gehad en dan vooral s'nachts in beide kuiten. Het enige wat je er aan kan doen is je voeten flexen. Dat helpt wel. Wilma, welkom hier en leuk een meisje. Je nieuwsgierigheid is heel begrijpelijk hoor. Sinds onze 3d foto, ben ik toch al redelijk verliefd aan het worden , en dat is nog maar een stukje van wat het gaat worden.
@Coco,gefeliciteerd met je goede echo. @Wilma,welkom en veel kletsplezier. @Vocht vasthouden,hier een beetje bij de enkels. @Gewicht,hier tijdens de zwangerschap pas 2 kg bijgekomen,vanaf positieve test nu nog -2 kg. @Misselijk,hier ook met dat warme weer.Moet me echt rustig houden en in zon koel mogelijke ruimte.
@ Zora: Cup a soup is ook erg lekker toch? Chinese tomaat, kerrie, champignon... mmm... Probleem bij mij is dan dat ik rustig zo'n pakje van 3 kopjes soep achter elkaar opeet. Hihi, ben lekker bezig met het geboortekaartje. Nu we weten wat het wordt, kan ik daar lekker mee gaan beginnen. Ik ga een kaartje maken bij Poobies.nl, hebben we bij mijn zoontje ook gedaan. Erg leuk en makkelijk. Ik weet al in grote lijnen hoe ik het precies wil hebben. Twijfel alleen nog over het gedichtje. Heb een hele mooie gevonden uit naam van de grote broer, maar twijfel of ik voor de baby niet een uniek gedichtje wil. In dit gedichtje draait het namelijk vooral om de grote broer en minder om de baby.
Pff... Ben nu wel belachelijk moe, maar stond ook al om half 5 op, vriendin op Schiphol verwelkomen. Daarna door naar werk. Was hier dus al vroeg, dus mag gelukkig rond 3 uur al weg. Maar ben zo moe dat mijn ogen beginnen dicht te vallen *gaap*
Hier helpt het wel als ik een beetje bezig blijf. Maar zodra ik op de bank ga liggen ben ik weg... het is dat mijn zoontje me wakker houdt. En ik neem per dag nog wel 1 á 2 bakjes koffie... Maar half 5 is inderdaad erg vroeg. Als je uit je werk komt eerst even een uurtje plat zeker?
middag Wuppie: heel veel sterkte voor de komende tijd! wist niet dat veel water drinken helpt tegen rusteloze benen. gelijk uit proberen!! tnx voor de tip! Gewicht: ach ja, was bij de zwangerschap van Denise +25 kg aangekomen. Hield wel veel vocht vast aan het einde, dus dat werkte ook tegen, zit nu ondertussen ook alweer op 9 kg Eet niet overtollig veel of ongezond. De 1 heeft het denk ik wat snelle dan de ander. Zo meteen met mijn meisie naar de kapper. even weer wat puntjes eraf. maar nu eerst even een cup a soepie! (jullie schuld, jullie begonnen erover )
@ Jootje: geniet van je Cup a Soupie! En wat betreft gewicht, je kunt er toch niet veel aan doen, het zij zo. Althans zo sta ik erin hoor. @ Babyproject: Sterkte met de moeheid erg vervelend, vanavond vroeg naar je bedje? @ Coco: Ik ben een zeur, vind alleen de tomaat lekker erg he? maar dan doen we het daar maar mee hoor. Haha. leuk met het geboortekaartje bezig. Ik ken die site, kun je erg leuke kaartjes op maken. Ons kaartje wordt ontworpen door een reclamebureau, maar dat komt omdat mijn man in een drukkerij werkt. Dezelfde man die ons geboortekaartje ontwerpt heeft onze trouwkaart ook ontworpen. kaartje wordt ook gratis gedrukt op het werk van mijn man. Dus kost ons niets. Wel lekker hoor, want wat we willen is anders niet te betalen. Want als je op eend rukkerij werkt wil je je kaartje toch net iets anders dan anders, althans volgens mijn man. heb ook al een mooi gedichtje. @ Paint: haha ja zeker een domper, maar eet soms ook chippies hoor. Sterkte met de kramp erg vervelend. Hoe is het met je paardje?
Ik ga me binnenkort bezig houden met de geboortekaartjes. Ik ga een kaartje met foto maken (ik ben fotograaf dus dat is dan ook wel logisch). Ik heb allemaal leuke ideeen dus komt vast goed. Dan nog langs de drukker en ik hoop dat het niet te extreem duur gaat worden.
Moontje: goed man! Veel plezier met de meubeltjes bewonderen en/of in elkaar zetten! @geboortekaartjes: zoo... daar heb ik nog helemaal niet over na gedacht. Vind het stiekem ook niet zo belangrijk, is dat erg? Het maakt me eigenlijk weinig uit. Ik geef ons geld liever uit aan andere dingen. Er zijn genoeg leuke "standaard" kaartjes te vinden. Onze trouwkaart heb ik destijds wel zelf ontworpen, maar verder ook vrij low budget gehouden. Eerst maar eens de babykamer fixen. Heb al heel lang verf in huis, het moet alleen nog op de muren Meubeltjes zijn er ook al een tijdje, moeten nog in elkaar.
Wuppie en gezin heel veel sterkte met jullie keuze!! Vocht hier gelukkig nog geen last van maar die rusteloze benen en voeten wel, savonds een lekker koud voetenbad. Geboortekaartje: weet wel wat ik wil maar nog niet mee bezig. Wil graag aan het kamertje beginnen maar als ik er al aan denk word ik er moe van erg he, wij hebben net onze beneden verdieping verbouwd waarvan nog veel op zolder staat dus dat moet eerst weg dan de spullen van de computerkamer naar zolder zodat daar Tygo zijn kamertje kan komen, en als Tygo zijn nieuwe kamer klaar is dan moet er 1 muur in de babykamer behangen worden en de rest is wit dus blijft erop dus de babykamer is het minste werk eerst de rest na de vakantie maar eens een beetje beginnen. Wij hebben gister een weekje kamperen geboekt, vrijdag gaan we met de vouwwagen naar Zeeland heerlijk even weg. Tygo heeft zo goed als helemaal geen stemmetje zo zielig, hoop dat het snel weer goed is....
@ Moontje: Wow, lekker zeg, de meubels al geleverd. Kunnen ze ook al in elkaar of moet er eerst nog in het kamertje geklust worden? Jij had het kamertje al helemaal geverfd toch? Of ben ik in de war met iemand anders? @ Marleen: Hier ook een kaartje met foto. Ik denk een foto van de baby als ie net geboren is, net zoals bij de eerste. Of misschien een foto van mijn zoontje die mijn buik een kusje geeft. Maar dan heb ik het idee dat het misschien meer om het broertje draait dan om de baby, ben er nog niet uit... Net zoals het gedichtje waar ik nog niet uit ben. Maar nog tijd zat om na te denken.
@ Lot: Zo, moet nog een hoop gebeuren bij jullie zeg! Eerst maar eens genieten van jullie weekje weg en dan hopelijk alle kracht (en minder warmte) om eraan te gaan beginnen. Beterschap voor je zoontje.
@ Lot: Er moet nog veel gebeuren zeg, snap dat je daar een beetje tegenop ziet, vooral met dit weer. Succes wanneer jullie gaan beginnen. @ Babyproject: Is niet erg hoor als je er niet zoveel waarde aan hecht. Dat is voor eider persoonlijk toch. Lekker doen met het kaartje waar jullie je goed bij voelen. @ Marleen: Leuk dat je fotograaf bent, daar wil ik in de toekomst ooit misschien ook wat mee gaan doen, vind fotograferen enorm leuk.
Na de vakantie eens rustig de dozen die nog leeg moeten opruimen en dan beginnen maar ja klinkt als best veel he....
@babyproject, ja haha dat mag manlief doen @coco ja klopt babykamer is helemaal behangen als de meubels in elkaar staan dan is ie klaar!!! even verder met mij hobby ik heb 2 parkietjes en die ben ik helemaal tam aan het maken (Super leuk!!)
Het is ook heel erg leuk! Ik doe allerlei dingen, zoals baby's en kinderen, zwangere vrouwen, families, bruiloften en bedrijfsfotografie en heb ook een studio aan huis. Ideaal dus.