Marleen dat zijn ook de kleuren voor het kamertje van ons zoontje wat we willen maar kan nog niet echt heel leuk behang vinden. Zora erg mooi hemeltje! Ik zit erg te twijfelen over de kleur voor de babykamer, er zijn 3 muren wit en die blijven zo en 1 muur wil ik graag een ander behangetje op....
@All. Effe stiekum op mijn werk. Echo was helemaal goed, hartje en nieren goed gezien en voor zover het nu beoordeeld kan worden ziet het er allemaal goed uit. Errug fijn!! @Kitty. Welcome back!!! Snel weer verder....
Hey ladies, reageer laatste tijd weinig, niet veel zin om achter de laptop te schuiven! Zag veel mooie buikjes en goede berichten over echo`s, mooi meiden!! @Aankomen; ik ben nu 10 kilo aangekomen. Vind het best veel maar het zit echt alleen rondom m`n buik. In m`n gezicht en m`n armen en schouders lijken juist magerder te zijn geworden. @Kamertjes; Isa dr nieuwe kamer is bijna klaar, nog wat kleine dingetjes afwerken. De babykamer moeten we nog aan beginnen, maar ik heb wel al zo goed als alles binnen. Behang wordt zilver met wit en accessoires blauw. Thema is Bambam (kent iemand dit) en sterren. Als alles klaar is, laat ik foto`s zien. Nu ook nog een buikfoto van mij, in vergelijking met anderen al een pittig buikkie. Beetje bewerkt want aders op m`n buik zijn goed zichtbaar en vind dat niet zo mooi.
@ moontje super leuk je geboortekaartje @zora wat een schattig hemeltje, als je het muziek doosje nu al af speelt op je buik zal je beebje het straks herkennen.. @ irene fijn dat alles goed was, nu genieten !!! @lief mooie buikfoto ik vergeet aldoor om ook een foto te maken.. maar heb nog wel een foto shoot staan.. @ laken ik had de vorige x gewoon wit katoenen lakentjes , en een lichtblauw dekentje, nu wil natuurlijk een roze dekentje, ga na mijn vakantie ff shoppen bij de kidsfactory... zo ben alweer een beetje verder met de zolder opruimen, volgende week naar de ikea bed kopen voor dochter...hoop die week daarop alles op zolder klaar te hebben. Dan door naar kleine manntje zijn kamer... Ga nu ff de was opvouwen... liefs domanic PS iedereen die een buikfoto heeft geplaatst super leuk om te zien, alleen reageer ik niet altijd...sorry!!!
@Lief: Mooie buik hoor! @Irene: Wat fijn dat de echo helemaal goed is. Altijd weer een prettig idee. @Lot: Wij hebben muren met spuitwerk erop dus geen behang hier. Ik denk dat wij één muur blauw gaan verven. Mocht je nog dekbedovertrekken zoeken in die kleur; bij V&D hebben ze veel keus in wit/donkerblauw (en soms met rood erbij). Net een fotoshoot met 4 meiden van een jaar of 16 achter de rug. Was leuk maar vermoeiend haha!
Lief; mooi buikje al hoor! Nony: Thanks voor de tip! Doobie; Goed zo meid, gelukkig goed nieuws, en genoten van het beebloeren?
@doobie, gefeliciteerd met de goeie echo.... @zora, wij hebben ook wat accesoires bij de borduurderie gekocht/besteld! @moontjee, leuk kaartje!! @babyproject, hier groeit de buik idd een stuk sneller en beter dan bij Luka, want bij hem had ik zo'n buik nog niet eens met 32 weken.... zal deze week weer een nieuwe foto maken @irene, fijn dat alles goed te zien was, en ook goedgekeurd was.... @all, ga even pizza bestellen!! yummie yummie!!
Hoera! Leuk toch zo'n goed nieuws allemaal!!! BEn ik nu nog de enige die het geslacht nog altijd niet bij het minste weet??? Ik ben al de hele dag wasjes aant draaien met kleertjes, handdoeken en slaapzakjes die ik van m'n zus heb gekregen. Heb ze in't beige, groen, blauw en roze dus kan nog alle kanten uit, maar ik zou ze toch allemaal even opfrissen kon het niet laten! Heerlijk die kleine kleertjes!!!!
Hoi hoi Leuk al die buikenfotos!! gaat nu snel he. Ik heb vanmorgen mijn urine laten checken en een blaasontsteking. Had zo last van mijn buik en ik bleef naar de wc lopen om te plassen. Kuur gekregen. Babykamer: is helemaal wit!! de muren en kozijnen alles!! staat erg fris. De meubeltjes neem ik van mijn zusje over die zijn WIT Ik had nog een kamertje maar die is van oudste dochter en die is dan inmiddels bijna negen. Vond ik echt niet leuk meer Aankleding met de kleur van het geslacht. Maar eerst moet de vloer er nog in. Verder is het klaar Over de vijfde ziekte......in het ergste geval krijgt mijn baby bloedarmoede in de buik en is er kans op overlijden. Maar ik zeg in het ERGSTE geval. Daar gaan we maar niet vanuit. Zit de hele dag al in spanning maar geen uitslag gekregen morgen maar weer afwachten.
Tjilpje, mooi hoor, alles wit! Hier is het wit met lila / donkerpaars en donkerbruin (vloer) geworden, wij hebben de babykamer Arosa; http://www.baby-dump.nl/shop/producten/big/948_K129.jpg (is niet onze kamer, alleen deze meubels hebben wij), zoals je ziet ook donker hout, net als de vloer . Spannend voor je morgen, hopelijk is het niks ergs....
@tjilpje, geen nieuws is goed nieuws zeggen we hier....werk zelf als verpleegkundige, en als een uitslag niet goed is, wordt echt wel meteen gebeld.... @fem, fijn dat je je even meldt, haha....anders is het niet goed voor al die zwangeren en hun bloeddruk, haha.... mooi kamertje hebben jullie uitgezocht! @ineke, al lekker aan het wassen geslagen? die kleine kleertjes zijn idd erg schattig! @all, wij gaan komende zondag vroeg naar de antiekmarkt in Tongeren(Belgie) en wil daar eens kijken voor prullaria en voor mooie porseleinen knopjes voor op de commode en de kledingkast....die er orgineel opzitten vind ik wat minder....
we zitten op de helft van dit topic, 2500e bericht!!!! (Niet dat ik veel meegekletst heb, maar toch )