November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    worden jullie nou nooit eens moe van alles wat wel of niet mag..?? Ik ben er af en toe echt effe helemaal klaar mee...

2. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben zo'n 100 pagina's afwezig geweest, maar het enige wat me van het teruglezen is bijgebleven (sorry als ik daar anderen mee voor het hoofd stoot) is Wuppie en de moeilijke beslissing die zij heeft moeten nemen.... :( Ik wens hen zeer veel sterkte en vanuit hier een dikke knuffel -x-

Hier gaat alles goed met de babies, ze trappen er lustig op los, mama is nog steeds best wel moe (al gaat het stukken beter dan eerst) en de babykamer is in the making... ik heb een voorbeeldje in mijn album staan, zo moet het ongeveer worden, met felroze/fuchsia accesoires... dus we hopen dat dat een beetje gaat lukken :)

Verder wil ik even zeggen dat, mocht ik iemand gemist hebben met feliciteren of sterkte wensen, ik dat niet expres heb gedaan, maar ik had simpelweg de puf niet om alle 100 pagina's terug te lezen... sorry!

Hopelijk gaat verder alles met iedereen goed. Dinsdag a.s. heb ik weer een afspraak bij de gyn, dan kunnen we hopelijk nog eens checken of het nog steeds 2 meisjes zijn :p

XXX M.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ineke: Wat is tonisteiner? Nooit van gehoord. Zeker weer iets belgisch?

@ Zora: Hier ook veel water en diksap (van mijn zoontje, echt lekker, haha). En ijsthee maak ik wel eens zelf met dat hele warme weer. Maar dan wel zonder de bubbels.
    Wat ook lekker is, zag ik pasgeleden nieuw in de supermarkt: Limonada. Staat in het schap met gekoelde sappen. Een groot wit pak van 1,75 liter met water, en fruit, verder geen suiker toegevoegd. Een glas ervan bevat 100% van de dagelijkse vitamine C.

@ Doobie: Op zich word ik niet zo moe van wat je allemaal niet mag. Ik word meer moe van de mensen die zeggen wat wel en niet mag en die het beter denken te weten.
    Wat me van de vorige keer nog heel erg bijstaat is dat mijn vriendin en schoonmoeder in de kraamweek allebei met een bord carpaccio aankwamen, omdat ze wisten dat ik dat zo had gemist. Vond ik toen echt lief. Verder heb ik nergens problemen mee om dingen te laten staan.

@ Meeks: 100 pagina's lees je niet zomaar bij. Maar het nieuws van Wuppie is inderdaad het enige belangrijke dat er toe doet.
    Fijn dat met jou en de beebjes alles goed gaat.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hahaha, ik wil wel ruilen hoor.. IK wil dat mensen denken dat ik zwanger en niet dik ben..

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Coco; Ga daar ook eens naar kijken, klinkt lekker. Ik heb gewoon die pakken Ice Tea ook zonder bubbels, ben niet zo;n prik drinker. Hoe maak je het zelf? is dat gewoon thee en dan af laten koelen? Of komt er nog wat bij?

Doobie: Nee hoor, heb daar neit echt last van. Ik eet en drink wat mij goed dunkt en wat echt niet mag laat ik. T is maar voor een week of 40. Wat ik wel erg mis is Carpacchio, maar dat wordt natuurlijk extra aantrekkelijk als je eht niet mag hebben.

Meeks: Leuk kamertje, wel foto's plaatsen dan van het eindresultaat he?

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Koffie is wel hetzelfde als cola.. In beide zitten cafeine, dus dat mogen we wel cola drinken, maar met mate dan he..

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wilma, I love chocola, maar met deze zwangerschap eet ik dan heel weinig, want bij Isa was ik in een maand 5 kilo aangekomen door chocola.. k had elke dag echt heel veel chocola, van de americaanse koekies, chocola van aldi.. hmmm. maar voor mij dit keer weinig chocola dit keer.
    Leuk van je vriendin, mooie ketting..

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Zora: Ik doe gewoon sterke thee zetten. Ik doe meestal citroen of kersen, wat je zelf lekker vindt. Beetje suiker erin en af laten koelen. Dan drinken met veel ijsblokjes en als het te sterk is nog wat water erbij.
    Jij ook een carpacciofan? Ik keek het vorige week toen we uit eten gingen bijna bij mn man van zn bord af. Ook niet echt netjes van hem om het te bestellen als hij weet dat ik er zo gek op ben...

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dan denk ik dat wij als zwangere niets meer mogen eten en drinken. Alles is dan slecht voor ons... hallo, we zijn zwanger, niet ziek..

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nou hier echt wel.. IN de supermarkt let ik dan overal op, dan ben ik uren bezig. vooral met de zuivelproducten..

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ok bedankt, ga ik ook eens proberen. :D

Yep ook Carpaccio fan inderdaad, hou verder helemaal niet van rood vlees maar carpaccio mmmm....mijn man besteld het gelukkig nooit, haha, ik vind dat jouw man ook geen carpaccio mag bestellen als jij het niet mag! :D De eerte keer dat ik uit eten ga als de kleine er is neem ik een dubbel voorgerecht carpaccio. :D :D :D

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Zora: Ik hoop dat mijn vriendin en schoonmoeder weer hetzelfde doen als de vorige keer, die kwamen toen in de kraamweek allebei met carpaccio, echt geweldig!

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ coco over ons huis....we hebben een heel mooi vrijstaand huis met rieten kap, maar veel schuine wanden en niet zo'n hele grote tuin...en missen eigenlijk een logeer/studeer kamer.
    Het huis 3 huizen verder is ook vrijstaand, maar met grote tuin 4 slaapkamers en zomerhuisje...maar veelste duur...moet veel aan gebeuren.....vandaar dat hij een bod wil doen, kijken wat verkoper er mee doet. Staat al meer dan 1 jaar te koop...

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Oeps, ja ik bedoelde idd Wuppie.:)
    Het zat alleen even anders in mijn hoofd.

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik denk dat Tonisteiner een Duits watermerk is waar dan limonade en vruchtensap van wordt gemaakt!

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Nony: Nou, niet geschoten is altijd mis toch? Gaan jullie ver onder de vraagprijs bieden?

17. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb vanmorgen deel2 van de 20 weken echo gehad omdat ze de eerste keer het hartje niet goed in beeld kregen. alles ziet er goed uit alleen konden ze dit keer het linkerniertje en een stukje van de ruggewervel niet zien, omdat het nog steeds dwarsligt, placenta voor en mijn buik al dik is van mezelf. ik moest me er geen zorgen om maken, maar schrok er wel een beetje van. Meteen erna had ik een afspraak met de gyn en zij zei ook dat ik me er geen zorgen om moest maken en dat ze bij een slanke dame ook niet altijd alles goed kunnen zien omdat het kindje er niet goed voor ligt.
    Verder is het goed beweeglijk en kan het ook goed voelen.

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hoi meiden

even hallo zeggen vanavond probeer ik weer terug te lezen.als me meisje het toe laat ze is erg in de bonen de laaste paar dagen wil niet slapen en snachts is ze vaak wakker.

liefs rosa

19. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Meiden ,ik denk aan jullie ,wens u allemaal een zalug weekend toe!

Wij zijn nu al 1 dagje zonder kids ,vanavond ons ons 2kes naar de cinèma en morgen shoppen in Aken (kan de man ook wat kiezen om zo vader-... band te versterken)want hij heeft het toch even moeilijk gehad met het horen van wat het ging worden ook al komt hij er niet openlijk voor uit ,ik merk dat aan zijn non-verbale houding.

x -Dikke knuffels- x

20. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hey meiden

Mijn dagje zit er weer op en pf wat was het warm zeg, strakjes lekker een patatje eten teminste als wij zwangeren dat nog mogen hebben hahahahahahahahaha ben benieuwd als je zoekt op google wat ze daar van zeggen haha.

Ik wordt zeker niet moe van het vragen wat je wel en niet mag hebben, maar wel dat mensen er slecht tegen kunnen als je iets wilt vragen, je bent zwanger en dus onzeker en vragen die hebben we allemaal dit is een heerlijke site waar je lekker kunt kletsen over de dingen die je wel en die je niet mag hebben, en al doen we dat 100 x ik vind gewoon dat dat moet kunnen. Ik vind gewoon het allerbelangrijkste dat je moet genieten van deze mooie periode 8)

Ik ben zo blij met de site vind het heerlijk er zijn zoveel meiden die het zelfde hebben als jou of bijna even ver zijn, ook ben je er voor elkaar als het nodig is.

Mischien zijn het mijn hormoontjes maar wil het even kwijt thanks voor diegenen die dit topic geopend hebben ik ben er heel blij mee

Deel Deze Pagina