November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Nony,ik hoop dat het droomhuis,jullie huis word.

@Debby,idd een mooie buik.

@Luukske,wij hebben de kamer leeg,volgende week word de behang eraf gehaald en kozijnen geschuurd.

@Lot, ik voel ook af en toe een plop,ik weet niet meer wanneer ik bij mijn zoon iets voelde.Ze zeggen bij een tweede zou je het eerder herkennen.Even afwachten.

2. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    zag dat jullie allemaal aan het buddy-en zijn
    wie wil mijn buddy zijn?? ik ben 15 november uitgerekend
    liefs

3. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Zooo weekend!!!

@ Nony; spannend voor jullie! Hopelijk gaat het lukken met het huis!!

@ Ineke; netjes buikje hoor! Bij mij ziet het er ook zo uit. Ik vind het zelf ook al heel wat haha, maar dan hoor ik inderdaad om me heen dat mensen zouden willen dat ze zo slank als mij zijn... Uhm... ;)

@ Debby; leuke foto! Schattig zo met je zoontje! Oh ja, we gaan morgen trouwens naar de Apenheul. Ze voorspellen helaas niet erg mooi weer..

@ Fem; welkom terug! Ik had je inderdaad al gemist.. Maar wil niet dat iedereen weer ongerust wordt en zo, dus had besloten nog niks te zeggen. Haha.. Hoe voel je je verder?

@ Buddy; ik zoek nog steeds een buddy!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ineke, een mooi buikje hoor, nog mooi bescheiden :).

@Lot, Ryan kwam naar buiten en wilde ook op de foto en wilde de baby ook graag een kusje geven, dus was hartstikke leuk en lief!

@Plopjes, hier nu ook regelmatig een plopje, dus PJ begin ik te voelen. Ryan voelde ik ook pas heel laat!

@Fem, ben wel benieuwd naar jouw buikenfoto nu :p.

@Kitty, oh gezellig naar de Apenheul, leuk hoor! Jammer dat de weersvoorspelling niet zo goed is, maar het kan natuurlijk altijd nog meevallen!

Had even een buikengalerij gemaakt en vind het eindresultaat mooi geworden :D.

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    **KLAAG**

Heb weer meeeeega pijn in mijn hoofd dus hou het kort.
    Ik zoek ook nog een buddy! Ben de 14e uitgerekend!

6. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik wil wel jou buddy zijn hoor..maar wanneer ben jij uitgerekend.. want volgends mij ligt dat best dicht bij elkaar bij ons..

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hey meiden.

@Mercedes, ik heb je een pb gestuurd hoor meis met mijn mail en telnr.

Wij zitten wel dicht op elkaar, maar je weet toch nooit hoe het zal lopen.
    In 2007 had ik een buddy, waar ik 2 weken verschil mee liep, maar we zijn op dezelfde dag bevallen.:p
    Misschien is het daarom ook wel handig om groepjes van 3 te maken? Of iemand die standby staat voor zulke situatie's?

Ik zag een paar hele mooie babybuikjes voorbij komen, mooi hoor meiden. Ik heb nog steeds 2 buiken, haha.

Spannend hoor al die woning verhalen, ik ga voor jullie allemaal duimen!

Wij zijn vandaag een dagje naar Slagharen geweest. Ilse vond het geweldig. Maar na zo'n dag begin ik toch te merken, dat mijn lichaam iets anders reageerd dan normaal.

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik wil jou buddy wel zijn maar we zijn de zelfde dag uitgerekend.
    bij mij zegt de verloskundige de ene keer 14 nov en de andere keer 15 nov.
    ik zie dat jij ook hoofdpijn hebt..
    heb je dat 0ok zo vaak??

9. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Debby ,prachtige buik en echt knap dat je zo'n fotogenieke zoon hebt ;)

Hoop dat het buddyshapvoor iedereen goed te rapen valt!

Ireneh ,heb je ook slecht geslapen ,iets verkeerd gegeten??
    Want ik merk als ik slecht slaap ed.ik ook last heb van die mega migraine aanvallen.
    Beterschap allesinds en doe rustig aan!

Hier is de 2e kijkdag van de mensen gisteren goed meegevallen ,nu maar hopen op een degelijk bod en iets anders in't verschiet.
    Kindjes hebben fijn buiten gespeeld bij de schoonfamilie EN
    onze zoon kan ZONDER wieltjes fietsen ,mega FIER dat we zijn want voor hem is dat niet niks met zijn autisme :)

Liefs Lila
    xxxxxxxxx

10. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debbie mooie duidelijke buik hoor!!

Ineke mooi klein buikje;) zo was het bij mijn eerste ook. Nu bij de derde is hij overdreven groot.:$ Voor mijn gevoel dan he;)

Zal morgen ook even een foto maken.

Ik zoek ook nog een buddy 9 november uitgerekend!

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @ineke: wat een mooi klein buikje! je bent ook wel super slank;)

@debby: ook mooie buik! hij lijkt wel wat platter als je de galerij bekijkt!

@hier: vandaag naar dierenpark wissel in epe geweest, met vriendin en gezin, zij had nog vrijkaartjes en daarna lekker bij hen gegeten!

nu regent t......:(

12. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ineke mooi buikje in wording!!

13. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Net terug van de kermis.Alleen jammer dat het net begon te regenen toen we weg gingen,maar niet zo heel hard dus toch nog een leuke avond gehad.Nu lekker thuis en rustig aan doen.

@Miza,he je pb-tje gestuurd.

@buiken,mijn moeder viel het op dat het toch wel al zichtbaar is,ondanks dat ik niet de slankste van mezelf ben.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

ben zowaar nog wakker....heb vandaag lekker opgeruimd, de zolder is klaar, dus kunnen we het logeerbed op Luka's kamertje zetten, en is de babykamer eindelijk "klaar" om gevuld te worden...haha....

vanmiddag is mijn moeder even op bezoek geweest, en ze heeft me verklapt dat mijn schoonbroer, die peetoom wordt, op koopavond nog even snel naar de prenatal is geweest en daar een paar spenen heeft gekocht van KIKA, zou een gelimiteerde oplage zijn....hubbie en ik moesten wel lachen....en mijn zus, die peettante wordt, kan niet wachten tot het dinsdag is, en we weten wat het geslacht van kleine uk is....

net trouwens met de angelsound geluisterd, en beeb is behoorlijk beweeglijk, houdt het niet lang op 1 plaats uit, maar heb de hartslag kunnen meten en die was ruim 140 bpm....dus goed....

15. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Moontje; ik wil jou buddy wel zijn. Ik ben 10 november uitgerekend, maar het zegt natuurlijk helemaal niks..

@ Peertje; haha, wij gingen heel vaak op vakantie naar Epe! Ik vond het daar altijd hartstikke leuk, maar we zijn nog nooit naar het dierenpark geweest. Ik dacht altijd dat het niet zoveel voor zou stellen. We gingen daar wel heel vaak naar een midgetgolfbaan, volgens mij heette dat ook de wissel..
    We zaten daar altijd in een huisje bij wat oudere mensen, dichtbij het steakhouse in Epe.

Ik hoop dat het weer wat opknapt. Zal zo ons dochtertje en mezelf klaar maken, vandaag naar de apenheul. Leuk! Ons dochtertje is gek op apen!

16. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk die spenen hoor ik heb er ook al 1 gekregen;) van mijn zusje.
    Wij krijgen donderdag DE echo voor het geslacht, iedereen is heel nieuwsgierig. Vind het zelf nu ook wel spannend worden;):D

Veel plezier dinsdag bij de echo.

Houd iedereen het trouwens geheim? zijn er ook mensen die het niet willen weten?

17. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Hello girlzzzz,

Wow, tijd geleden dat ik hier ben geweest.
    Hoop dat jullie mij nog "kennen." haha En of ik nog wel mee mag kletsen.

Wij zijn 23 Oktober uitgerekend.Ik bleek anderhalve week voor te liggen dan gedacht, toen ik hier begon te kletsen en was toen gewoon gebleven, tot de verhuizing naar België...Dat is allemaal goed verlopen en de beeb doet het fantastisch.
    De kleine is erg bewegelijk (en dat voel ik ook erg goed).
    Afgelopen woensdag zijn we hier voor het eerst naar de gyn geweest.
    We kregen ook een echo.
    De kleine zou rond de 250 gram moeten zitten en dat was nu "al" 266 gram.Ook heeft ze tussen de beentjes gekeken en...het is......

Een JONGEN!

We maken er geen geheim van, maar er zijn wel een aantal mensen in onze omgeving die het gewoon niet willen weten en daar hebben we ook respect voor.Dus zet ik het bv niet open en bloot op hyves en degenen die het willen weten, mogen het weten, willen ze het niet weten, ook prima, maar don't blame me, als ik mij per ongeluk voorbij praat hahaha.Je kan er nog Zo op letten, maar onbewust doe je het toch.

Nou, dat is hier een beetje een update.Hoop dat ik hier weer wat vaker kom en kan mee kletsen en dat ik een beetje op de hoogte kom van al jullie perikelen.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Mocht vanochtend uitslapen van mijn mannen, maar was om 8.30 uur gewoon klaarwakker. Vind dat altijd zo jammer dan ;).

@IreneH, hoe gaat het met je hoofdpijn? Hopelijk is het weer een beetje gezakt.

@Miza, wij gingen vroeger regelmatig naar Slagharen, maar ben er echt in geen jaaaren meer geweest. Is het nog leuk?

@Lila, wat goed zeg dat jullie zoon kan fietsen ZONDER zijwieltjes!

@Peertje, hij lijkt inderdaad kleiner te worden als je de galerij bekijkt. Nadeel deze zw.schap is dat ik nu meer aan de zijkanten uitdijd :(, bij Ryan groeide ik letterlijk naar voren, maar nu krijg ik dus lovehandels....

@Luukske, wat heerlijk dat de toekomstige peetoom en peettante zo enthousiast zijn :D.

@Kitty, veel plezier in de Apenheul!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Babywolkje, wat leuk een jongen!!! Gefeliciteerd, wij moeten nog even wachten tot zaterdag ;), maar houden het dan geheim tot na de bevalling.

20. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    @Debby: Fijn, dat je mocht uitslapen!Hoe laat is Ryan meestal wakker?
    Grappig dat je uit NH komt, daar ben ik in April juist weg gegaan haha (Hilversum).
    Thanks!Was voor mij wel een beetje ene verrassing, een jongen.Dacht zelf nl dat het een meisje is :D Zag het eerder dan de gyn.Ze had het in beeld en ik zei al meteen: "Een jongen!" Nog voor dat de gyn wat zei haha Wel erg leuk, hoor.Had verder geen voorkeur voor meisje of jongen, het cliché he: als het maar gezond is!

Moest wel even wennen aan het idee ook, dat nu AL mijn afspraken bij de gyn al vast staan en dat het er minder zijn dan in NL.
    Ik ga nu met: 24 weken (dan krijg ik de SEO, dus in NL de 20 weken echo), dan met 30 weken, 36 wkn, 39, 40 en 41 wkn.

@Irene: Oeh, hoofdpijnen lees ik bij Debby.Erg vervelend,Hoop dat het snel over is!

@Lilalien: Wat knap van je mannetje! *applaus* :D

@Kitty: Have fun!

Deel Deze Pagina